De money glitch bevindt zich in de citadel en verschaft je een oneindige hoeveelheid gold afhankelijk van de waarde van je inventory en hoeveel tijd je erin wenst te stoppen want het is zeker niet de makkelijkste money glitch komt ie...
1) om te beginnen moet je ervoor zorgen dat je de side quest hebt gedaan in de citadel waarin die vrouwelijke dokter in de med clinic ( Ward district) wordt gechanteerd. Volbreng die quest en praat vervolgens met haar
2) zij geeft je een discount op alle items die je kan kopen
verkoop al de items in je inventory aan haar. als je geen dure items hebt dan moet je die van haar kopen en vervolgens weer aan haar terugverkopen
4) vervolgens loop je de med clinic uit naar de rapid travel terminal (meteen links van de deur). Ga dan naar Wards->markets
5) daar loop je naar de balie die recht voor je neus staat. Achter de toonbank staat zo'n bruine dwerg genaamd Expat
6) ga naar de Buyback Tab in zijn tradescherm ( je hebt ,buy,sell& buyback). In de buyback list zie je alle items die je eerder aan de dokter hebt verkocht.
7) koop alle items terug van expat
ga naar de dokter en verkoop ze weer aan haar
Je zult zien dat als je de quest hebt gedaan je over elke transactie 50% winst behaalt omdat je al je producten voor de helft van de verkoopsprijs van expat kan terugkopen.
Nou toen heb ik maar meteen de master gear gekocht, ik vermoede dat, dat toch de beste uitgave was die ik kon doen.