1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker een goeie addon,

ze mochten al die side-quests wel zo maken, veel meer dialogen etc\o/
    nog maar 15 min gespeeld, maar wat ik zag, zag er goed uit\o/

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    collosus X heb je al wel in het spel zitten alleen voor die krogan en turian dus lijkt mij nieuwe armor;)

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee heb die armor al een tijdje voor mijn Shepard en same voor Tali.

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vraag:
    Ik ben nu bij het moment dat Saren is overgenomen door die Reaper, maar hoe de fok versla ik hem? ik heb vrijwel alleen biotech mannetjes om me heen (kaidain en lara) dus die kunnen niet veel, heb zelf een shotgun, en doe echt me best om hem te verslaan. Alleen ik heb al moeite om zijn schild er af te halen laat staan hem helemaal afmaken. Iemand tips?

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zo gaat dat altijd met Saren tenzij je in wapens skills geinvesteerd hebt, dan is hij een stuk makkelijker. Met die shotgun heb je hem ook zo dood, op Insanity ben je tien minuten of een kwartier bezig. Ik raad je aan even naar opties te gaan en dan de krachten van je teammaten op active te zetten. Op deze manier gebruiken ze hun krachten ook tegen hun en hoef je niet alles alleen te doen. Ik deed dat ook de hele tijd op de hogere moeilijkheidsgraden en dat zorgde er wel voor dat ik er doorheen kwam. Uiteindelijk heb ik zo zelfs Saren op insanity in mijn eentje de genadeklap moeten geven en dat lukt dus ook. ;):9

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik zit vast. Ik moet van die blokken vershuiven in een soort puzzel, maar zou echt niet weten hoe:9

7. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Je moet de blokken van de linkse kant naar de rechter kant brengen. Zoek zelf uit of gebruik deze:

X -> Y
    X -> B
    Y -> B
    X -> Y
    B -> X
    B -> Y
    X -> Y
    X -> B
    Y -> B
    Y -> X
    B -> X
    Y -> B
    X -> Y
    X -> B
    Y -> B

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    yo, beadnkt! als ik thuis meteen ff die option ding doen ;)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Uitbreiding uitgespeeld. Stelde niet veel voor, maar er zit wel een leuk stukje in. ;):9

10. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Het verhaal van Mass Effect is naar mijn mening zo goed.
    Ik heb net Virmire gedaan:

Die eerste ontmoeting met Saren, o zo vet.

Het spel weet me echt te boeien, niet alleen bij de main quest maar ook bij site quests. Top game:thumbs::lol::lol:

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gevoel dat ik lichtelijk overpowered ben in mass effect. ik had vanaf level 10 in men eerste playthrough al de volledige spectre master gear + Exoskeleton en die overige zooi. Hoe kan dat ? money Glitch. Ik weet het , het is niet netjes maar het is wel grappig om met superwapens tegen zwakke vijanden te staan ( daarbij ik wil zoveel mogelijk achievements in men eerste playthrough halen, speelt wat relaxter in de 2e playthrough)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Probeer aub in de tweede ontmoeting hem ervan te overtuigen zelfmoord te plegen, dat scheelt je een gevecht. Het stelt niet veel voor en is maar een miniem stukje van het verhaal, maar op Hardcore en Insanity is het wel handig als je een gevecht kunt skippen. Btw wel vet hoe je hem dan kunt overtuigen zichzelf dood te schieten. ;):9

13. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Ik speel het spel op hardcore (ik heb het tweede moeilijkheidsgraad gepakt)
    Ik vond die eerste ontmoeting helemaal niet moeilijk. Ik had hem zo bijna down (tot het filmpje:9). Weet niet hoe het bij jouw is?

HOe doe je dat? Ik ben nu level 43 en heb nog nog niet de beste wapens. De kracht zit rond de 300 :p

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die eerste ontmoeting is ook helemaal niet moeilijk, de tweede des te meer. Ik zou er wel voor oppassen nu. Wat betreft die wapens: Er zijn zelfs wapens die dicht in de buurt van de 400 komen en met upgrades heb ik zelfs een shield protection van 500+ in mijn armor gehad. ;):9

15. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Dan weet ik dat ik nog een hele weg heb om mijn wapens goed te hebben:9:9:9

Weten jullie een handige manier om 150 sniper kills te maken?
    HEt wil bij mij niet echt lukken.

16. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okay ik zet de money glitch hier ff neer in spoilers.

De money glitch bevindt zich in de citadel en verschaft je een oneindige hoeveelheid gold afhankelijk van de waarde van je inventory en hoeveel tijd je erin wenst te stoppen want het is zeker niet de makkelijkste money glitch komt ie...

1) om te beginnen moet je ervoor zorgen dat je de side quest hebt gedaan in de citadel waarin die vrouwelijke dokter in de med clinic ( Ward district) wordt gechanteerd. Volbreng die quest en praat vervolgens met haar

2) zij geeft je een discount op alle items die je kan kopen

:cool: verkoop al de items in je inventory aan haar. als je geen dure items hebt dan moet je die van haar kopen en vervolgens weer aan haar terugverkopen

4) vervolgens loop je de med clinic uit naar de rapid travel terminal (meteen links van de deur). Ga dan naar Wards->markets

5) daar loop je naar de balie die recht voor je neus staat. Achter de toonbank staat zo'n bruine dwerg genaamd Expat

6) ga naar de Buyback Tab in zijn tradescherm ( je hebt ,buy,sell& buyback). In de buyback list zie je alle items die je eerder aan de dokter hebt verkocht.

7) koop alle items terug van expat

8) ga naar de dokter en verkoop ze weer aan haar

Je zult zien dat als je de quest hebt gedaan je over elke transactie 50% winst behaalt omdat je al je producten voor de helft van de verkoopsprijs van expat kan terugkopen.

Nou toen heb ik maar meteen de master gear gekocht, ik vermoede dat, dat toch de beste uitgave was die ik kon doen.

@KEN 123

ik heb de sniper meteen vanaf het begin als enige wapen gebruikt. zet je allies ergens neer waar ze je niet kunnen helpen en schiet je vijanden gewoon achter hun cover vandaan. Met name op uncharted planets waar je veelal voor side quests op moet komen is de sniper een handige manier om de vijanden daar uit te schakelen omdat de afstanden gewoon groot zijn. maar goed gewoon nooit switchen ( zelfs niet op close range),veel geduld en precisie hebben en zorgen dat je allies ergens anders staan is mijn advies

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  17. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Dan doe ik die sniper achievement wel in mijn volgende playthrough:)

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Makelijkste manier is denk ik wel die planeet met die kleine aapjes. Eletania in de Hercules System in de Attican Beta cluster. Daar is tevens ook de assignment ''Lost Module''.

Naja in iedere geval ga na 1 van die apen colonies. Save je game daar, en ga dan met de desbetreffende wapen op killing spree. Zijn alle aapjes dood? Reload de save game, en ga weer op monkey rampage. ;)

Zelf heb ik alle weapon achievements gehaalt door normaal door de game te spelen met de soldier class. Op de pistol achievement na waar ik voor de laatste paar kills op aapjes had lopen schieten, en dit toevallig dus ontdekte dat ze ook voor een kill tellen. :+

19. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Das toevallig, was al op zoek gegaan naar die "lost module" quest maar kon hem maar niet vinden. Weet ik nu ook al weer.

Zal ook die aapjes manier proberen en ik denk wel dat het lukt.

20. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Die met die apenmanier lukt bij mij niet want ik stik ofzo. Er wordt niet op mij geschoten, maar er ghaat wel health van mij af. Ik doe die sniper achievement wel in mijn tweede ronde.|:-

Edit: Sorry dubbelpost

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina