1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die is juist vet easy. Zoek op die planeet met die apen een mijn en je zit goed. Daar moet je wezen, de rest van de colonies kun je overslaan. ;)\o/

2. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ja maar die manier van sniper gaat niet zo makkelijk, want ik verlies de hele tijd health. Dat bedole ik:+

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat Yellow bedoelt dat je in die Mine niet stikt, dus kun je gerust je gang gaan daar?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Klopt, in die mijn stik je niet. Je kan in die missie ook helemaal niet sniperen, want er zijn bijna geen geth of andere vijanden. Je moet natuurlijk wel rekening houden dat je niet te lang buiten je Mako of de mijn blijft. Logisch dat je op een gegeven moment een keer stikt. Bij de ene planeet gaat dat wat sneller dan bij de andere en bij sommige heb je zelfs je helm niet eens nodig. Deze missie is totaal niet moeilijk. Gewoon de mijn in en als je twee deuren tegenkomt moet je de rechter hebben, in een grote ruimte. Daarna krijg je een zoot vijanden (geth) en die kun je dan lekker in de mijn gaan sniperen al zul je niet veel ruimte hebben omdat te doen. Missie is wel aardig, maar die apen dood ik liever. ;):9

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ben benieuwd, moet hem maar weer eens opstarten. Momenteel heb ik het te druk met Eternal Sonata, misschien dat ik zo Mass Effect even opstart. Ben wel benieuwd naar die ''apen''. Geen idee naar welke planeet ik dan moet. Weet je misschien uit je hoofd, welke planeet dat is?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee, maar je moet toch het hele melkwegstelsel af voor de ally achievements, dus je komt hem vanzelf wel tegen. De quest het Lost Module en je krijgt hem van je baas. Kan best zijn dat je er een bepaald level voor nodig hebt, net als met die missie op de maan van de aarde. ;):9

7. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ga naar:
    Attican Beta Cluster
    Hercules System
    Eletania

Ik heb de sidequest net uit en ik vind het niveau van de quest echt laag. Vergelijk die met de geth incursions en..... je begrijpt me wel:9 Makkelijk voor exp points

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Zo net de Bringing down the Sky gedaan erg toffe level als je het mij vraagt vooral die groote planeet op de achergrond.

Ik vroeg me wel af

Als ik nu die Batarian leader had laten gaan zodat hij de mensen had bevrijd, had ik dan alsnog met hem gevochten of had ik em dan echt letterlijk laten gaan.

Wel tof nu omdat ik met hem ging vechten had hij de bom af laten gaan en als je dan na het gevecht naar de kamer toe gaat zie je daar de verkoolde lichamen na roken van de ontploffing. :eek:

Oh en wat voor omni tool had ik eigenlijk gekregen als ik die had gekozen? Want ik heb nu de armor gekozen omdat ik al lange tijd op zoek was naar de Medium versie van de Colloseus X series.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    hmm even over die ally achievement.

Ik heb de laatste character nog niet in mijn party die vooral Bionic is die Liari of Liana.

Heb alle sidequests gedan op Citadel en ga nu meteen naar haar die missie waar je haar krijgt, niet Feros en die andere planeet.

Als ik haar voor de rest van het spel in team houdt, kan ik dan wel die achievement nog krijgen?

10. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je mag voor Liara never ten nimmer een side quest starten. Bovendien moet je op Noveria die quest van die dokter ook doen, anders ben je alsnog de lul. Scroll eens de nodige pagina's terug door deze deeltje 3 van Mass Effect en je komt een hoop informatie van Sith_Vegeta tegen die alles kent en weet over Mass Effect. Hij heeft hem op 1000/1050, ik helaas nog maar 970/1050. ;):9

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    jammer dan. Ik ben geen achievement whore en wil niet opnieuw beginnen. Heb trouwens helft van sidequests met Kaidan en Asley gedaan, de andere helft met (ben naam kwijt) de Quarian en Wrex, dus kan waarschijnlijk geen enkele ally achievement meer krijgen.

Het blijft wel een topspel.

Was toch van plan hem 2 keer te spelen dus alle achievements lukt niet.

Ben nu Soldier, wilde de 2e keer Adept worden. Engineer trekt me niet zo.

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Even een ander vraagje tussendoor. Ik ben nu level 59 en heb alle side quests gedaan, op de 2 van Virmire en de 2 tijdens de detentie op de Citadel na.

Ik moet nu dus alleen nog maar naar Virmire dan Ilos en dan de race naar het eind toe. Kan ik mijn laatste level naar 60 nog halen in dit stuk?
    aprox 200k exp. :+
    Ik speel bw op Insanity.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee, want dat heb ik namelijk ook geprobeerd op die manier. Ik kwam nog iets van tussen de 80K en 100K exp. te kort. Helaas, maar je kan het wel doen in twee playtroughs, maar ik verwacht niet dat je level 60 nog haalt. ;)=(

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik maakte net een nieuw poppetje aan en had hem voor de fun neger gemaakt maar toch heeft ie dezelfde stem :confused: kan je dit niet ergens veranderen want het klinkt nogal sukkelig.

16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, dat kan je nergens veranderen.
    Een grote boze neger sheppard met de stem van samuel L. jackson. Dat zou nog eens cool zijn! :D

"time to shut you up!" 8)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    nee kan niet. D8 ook al toen ik mijn poppetje aanmaken, wat nou als ik een chinees aanmaak?

Maar vind de opties wel goed die je hebt. Mijn 2e poppetje wordt dan ook een vrouwtje, lijkt me leuk om dan weer andere stem te horen.

18. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die Update wel maar heb het Spel al uitgespeeld moet ik dus Opnieuw beginnen voor die add on ?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja. Gewoon even een oude career kiezen als je overnieuw begint. Op deze manier heb je al je krachten, skills en wapens enzovoort nog. Maar die uitbreiding is op een puntje echt pittig, kut zelfs als je hem niet door hebt. ;):9

20. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan in je eerste playthrough al level 60 halen als je echt wilt. persoonlijk heb ik er niet de moeite voor genomen maar als je hem saved vlak voordat je liara red uit die blauwe bubbel en hem elke keer weer laad schijn je elke keer 300exp te krijgen.

Trouwens side note voor met name de asari ally achievement. Het schint ( ik heb hem zelf nog niet) dat je de survery missies waarin je grondstoffen moet zien te vinden op de overige planeten moet completen om de planeten zelf en dus niet vanuit de normandy met je survey planet option. Als je dit niet doet dan mis je 4 á 5 quests met je ally en voor de asari moet je ze echt allemaal doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina