Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Denk niet dat je ze perse hoeft te doen. Ik heb voor de asari achievements met Liara alle missies gedaan ja klopt ook die collection asignments. Op de Wrex armor missie en een andere assignment na. De enige planeten die ik gedaan had met Liara waren Feros en Noveria. Toen ik de Bringing down the Sky missie voltooide kreeg ik de asari ally achievement. Hier had ik dus Virmire, Citadel detention assignments, Ilos en race to the finish nog niet gedaan. Kan dus denk bijna veilig hieruit concluderen dat die collection assignments niet perse voltooid hoeven worden.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.765
    Hoeft helemaal niet. Ik heb namelijk meer dan de helft vanuit de Normandy gedaan en ik heb nu alle ally achievements. Ik vond die van Liara zelfs makkelijker dan gedacht. Je kunt dus met een gerust hard surveyen vanuit de Normandy, zo heb ik hem ook gekregen. Activeer echter geen enkele side quest voor je Liara hebt, anders ben je zo goed als de lul. Bij level 20 krijg je namelijk de eerste keer dat jij de leiding hebt de opdracht naar de maan van de Aarde te gaan. Als je voor die quest Liara nog niet in je inventory hebt, dan denk ik dat je dan ook een probleempje hebt. ;):9

3. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Hoezo dat dan??? Ik had toevallig eerst liara opgepikt, maar wat gebeurd er dan als je dat niet doet en je gaat naar de maan van de aarde?

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dan zou je die achievement niet krijgen..

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil echt weer verder met deze game, maar het komt er gewoon niet van. Toch...nu ik m'n wat oudere games heb uitgespeeld...zoals FEAR ga ik er wel vrij gauw mee beginnen nu. Voordat Vegas 2 komt, Condemned 2 en om nog maar te zwijgen over GTA IV.

6. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Hoe hoog moet je zijn om goed genoeg te zijn voor Ilos. Was 42 en was te laag. Is 46 hoog genoeg?

7. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja moet wel lukken. Toen ik klaar was had ik level 49, die levels verdien je er wel bij op Ilos. Anders gewoon even tactisch spelen, niet haasten, en dan komt het wel goed.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.765
    Je moet gewoon iedereen kapot knallen die je tegenkomt. Ik heb op Ilos veel XP verdiend toen. Komt allemaal wel neer op tussen de 10 en 20 K als je goed speelt. Al met al dus redelijk wat en moet genoeg zijn om je weer een level verder te helpen.

Wat ik wel jammer vind aan Mass Effect is dat je niet alle balkjes met skills helemaal vol kan maken, maar misschien komt dat nog met een uitbreiding. ;):9

9. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Toen ik eerder in Ilos was, kwam ik niet door 3 geth colleusen ( van die vierpotige robots die van die blauwe dingen schieten heen tijdens mijn tocht in de Mako. Hoop nu dan van wel....|:-

10. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Volgens mij zit je hier fout(of ik zelf). Als je het spel de eerste keer uitspeeld, unlock je de levels 51-60. Daarmee kon je geloof ik toch alle balken vol krijgen. Maar zoals ik al zei, ik kan het mis hebben

11. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    gvd.. wil deze game nog spelen. Maar heb nog Bioshock liggen, Lost Planet, Vegas 2 en komen dalijk condemned 2 en gta 4 nog bij. Damn heb ff moeilijke tijden.

12. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de guide binnen gekregen en ik heb ff naar de achievements sectie gebladerd wat ze hadden te melden over de ally achievements en nou staat er o.a in
    "just make sure that your allies compliment to your current skill rank". Nou als ik nu opnieuw begin met men oude character nadat ik het spel heb uitgespeeld dan is mijn skill een flink stuk hoger dan dat van mijn nieuwe allies. Weet iemand of dat echt uitmaakt of je zelf ook het level van je allies bent?

13. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu voor de tweede maal uitgespeeld, dit maal op Insane, en het is nog steeds mijn GOTY 2007. Echter kom ik nog iets van 150K tekort om van level 59 naar 60 te gaan (eerste playthrough had ik maar weinig sidequests gedaan en alle tegenstanders die ik kon met de mako verslagen). Die laatste gaan echt bijna met 100K+ om een level verder te komen.

Moet dus nogmaals met hetzelfde character aan de slag voor die achievement, wat ik uiteraard helemaal niet erg vindt.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.765
    Zelfs als heb je ze allemaal vrijgespeeld en ben je level 60, dan nog blijft er ruimte over om nog de nodige skill punten in te investeren. Je krijgt echt niet al die balkjes vol, ook al heb je ze alles vrijgespeeld als spectre. Het is wel jammer, want een bijna goddelijk personage is natuurlijk wel leuk. ;):9

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Geweldige game, hele dag al bezig en nu weer, gewoon geen zin om te stoppen. Zo gaaf hoe dingen kunnen lopen...ik had een gesprek met iemand op m'n schip en ineens kreeg ik een discussie over iets wat ik eerst niet kreeg...dat kwam puur omdat ik eerst bij iemand anders was langsgeweest. Echt geweldig hoe diep die gesprekken soms gaan.

Maar goed, ik zit 100% vol qua items, ik moet dus dingen kwijt. Waar ik een beetje van baal tijdens het verkopen van items is hoe langzaam dat gaat...het scrollen door de items, is hier niks aan te doen? En nog wat...welke items kan ik gerust verkopen, welke upgrades?, ik heb er zoveel en ik zie door de bomen het bos niet meer, lol.

16. A Reborn Hero

A Reborn Hero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een ijzer sterk spel.Ik hoop wel dat er in deeltje 2 meer rpg elementen inkomen,maar het verhaal,de graphics en het geluid zijn toppie :).

17. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rust je team uit met het beste van het beste, je kan eventueel verschillende bulletrounds achter de hand houden en misschien verschillende shield upgrades maar al het overige mag gewoon deruit. ( je kan ook reducen tot omni gel om meer ruimte te krijgen in je inventory)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo, ik was net met de hulp van Yellow_13 op de maan beland en toen ik eenmaal binnen het fort was werd ik aangevallen door best veel enemy's. Ik zag niet wat het waren, volgens mij waren ze mechanisch want ik ging in één klap dood door een raket volgens mij. Nu ben ik in Feros, en dat is echt tof! Ik heb die ''honden'' gedood en het water aangesloten en nu ben ik op weg naar die basis waar de Geth zit. Top spel!

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.765
    Die dingen op de maan waren sentinels, ook wel bots of A.I. flying turret genoemd. Ja, een daarvan is fucking lastig kan ik je direct vertellen. Tip is om voor elk gebouw te saven en na elk gebouw nog een keer. Blijf vooral veel rennen, laat je teammaten ook veel doen en dus hun eigen krachten gebruiken en je komt een heel eind. De eerste keer lukte het mij ook niet, dat kwam pas op level 30 ofzo. Je hebt een krachtige shotgun nodig, en ik raad je aan om met een goed gelevelde soldier te quest te spelen. Op Hardcore en Insane moet je deze gewoon overslaan, anders heb je misschien de neiging je tc en controllers om te leggen. ;):9

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt fantastische game, graphics zijn echt gewoon ongelooflijk en sfeervol. Omgevingen zijn prachtig. Noveria is echt super!!!! Wat ik de hele tijd in deze game doe is mijn savegames reloaden om elke keer weer een ander antwoord in bepaalde gesprekken te geven en kijken hoe dat afloopt. Door bepaalde antwoorden te geven kun je zelfs gevechten starten of vermijden, super. En dit is ook gelijk de kracht van ME, de replay value is geweldig.

Ik sprak met mensen op de GT forum die de game nu al 6 a 7 keer uitgespeeld hebben en nog nieuwe dingen ontdekken en het nog steeds niet saai vinden.
    Dat komt o.a. ook omdat je verschillende relaties aan kan gaan met een aantal personages in de game.

Het enige wat ik wel jammer vind is dat de game nooit echt moeilijk is, nooit echt heel uitdagend, het is niet storend,maar opzich een beetje moeilijker had ik niet erg gevonden. En ik speel al op de moeilijkste difficulty met aim assist op low.

Wat ik ook jammer vind is dat ik alleen maar een shotgun en handgun kan gebruiken, daarnaast kan ik dan wel weer die supervette powers gebruiken. Maar wanneer ik aan mijn 2e playthrough begin..dan kies ik voor een soldier, wil ook met die assault rifle kunnen knallen. maar godskolere wat is deze game verslavend, hehe. Ben blij dat ik de game echt opgepakt heb weer....eergisteren begon ik te spelen en daarvoor was het november 2007 dat ik voor het laatst echt de game had gespeeld. En nu kan en wil ik de game niet meer loslaten. En dit is allemaal nog mooi voordat GTA IV uitkomt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina