1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat doe je na je 3e playtrough echt niet meer. ;):9 Wat mij wel opvalt in zowel de gesprekken van Mass Effect als die van Oblivion, is dat je alles zo makkelijk onthoud en dat vind ik best jammer. Eigenlijks wil ik best eens opnieuw beginnen en weer verrast worden, maar na de eerste playtrough kende ik al 40% van de teksten. Eigenlijks best zonde, hoop dat ze de dialogen in deel 2 wat moeilijker maken om te begrijpen, Robert Ludlum of Tolkien stijl. }:]}:]

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yeah, ik heb Bring Down The Sky gedownload en daarnet uitgespeeld, toffe missie!
    Er stond op het laatst ook zo droog bij; What about your .. Device.. Maar ik nam de Light Armor aan. :)

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nou dan ben ik weer na een lange tijd voor degeen die me hier kennen,maar ben een lange tijd even van internet geweest.

Maar ik heb enkele vraagjes,nu heb ik de game uitgespeeld maar ik heb die hele liefdes scene niet gehad waar zo'n ophef over was in der tijd.
    Heeft dat te maken met wat je kiest aan klasse of?

En dan nog iets,kun je ook al je vriendjes in leven houden zoals Wrex en Kaiden?

Alvast bedankt

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Nee heeft niks met je klasse te maken, maar wel hoe je met de andere personages bent omgegaan. Je moet bij de 2 chickies beetje slijmen steeds, geen stomme antwoorden geven en dan voor de laatste missie naar toe gaan en dan krijg je het. Ohja en je kan er geen triotje van maken, die ene vond dat maar niks en word boos dan.

Je kan sommige in leven houden jup, maar moet je wel bepaalde skills voor hebben en goeie antwoorden geven. is zelfs een achievement voor. Eerste keer dat ik het spel speelde hield ik Wrex in leven.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Aargh, dus ze gaan/kunnen dood? Zet please wat spoilers neer. ;)
    Ik heb hem nog niet uitgespeeld maar ben benieuwd.. Heb ook staan slijmen bij Liara en Williams.. Ben benieuwd naar die 'scene' waar zo'n ophef over was.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gewoon na elke missie praten met hun. Bij Williams deed ik altijd aardig, die Liara wou ik niet. Blauwe heks. 8)

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik vind haar ook een beetje zo'n verbraafd typje,maarja ook die horen erbij:)
    Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me niet zo verbonden voelde met de karakters in Mass Effect als in de KOTOR serie.
    En ook vind ik dat de Planeten een beetje teveel naar het shoot element zijn gemaakt,okee deze game is dan ook een Shooter maar bij KOTOR vond ik het juist zo tof dat je ook andere mensen en steden tegenkwam waarmee je in verwikkeling raakte.
    En ook dat je mede partners vaak iets zeiden op je reacties,hopelijk compenseren ze Mass Effect 2 een beetje omdat hij inderdaad erg kort is helaas:)
    Maar verder toffe game,Captain Anderson vind ik een tof figuur en Ashley Williams natuurlijk.

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik de keus moest maken tussen kaiden en ashley baalde ik er echt van, ik vond Kaiden maar een droogkloot maar die was wel beter dan Ashley en ja, ik vind die bionics gewoon leiper, Ashley was maar een soldaatje. Dus heb uiteindelijk wel voor Kaiden gekozen, eigenlijk is het spel echt gruwelijk vet!

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    You gay bastard. ;):cool: Wie kiest er nou voor hem. Ik kies nog liever voor die blauwe heks die net genoemd werd. Ik had wel trouwens bij mijn laatste playtrough bijna een trio, maar dat wou AW niet. Je had de kop van Shepard moeten zien toen die dat zei. Meesterlijk die gezichtsuitdrukkingen. Ik mag hopen dat we in Mass Effect twee wel een trio kunnen doen, met vrouwen apoc123 en niet met mannen. ;):lol:_O_

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef degene die ik "digitaal" red, daar ook niet gelijk een "digitale" trio mee te hebben hoor 8)

en zeg nou zelf... kaydan is veel heter

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Waar blijft die kotsemoticon?! ;):cool: Man, Liara heeft iets tussen haar benen hangen waar je helemaal opgewonden van raakt. Ashley is een stevige tanden die je bij beide billen moet pakken en een flinke stoot moet geven. Kaiden moet je gewoon laten sterven. ;):9

12. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer is opnieuw begon met Mass Effect, een engineer. Ik probeer nu nog de ally achievements te halen ( ga het deze run met Liara en Ashley doen ). Op de een of andere manier zijn mijn andere 3 achievements weggegaan toen ik recover gamertag deed.

13. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk na maanden Mass Effect uitgespeeld, 20 uur ongeveer. Maar man de laatste 3 uur waren fantastisch. Een van de best eind baas battles die ik ooit heb gehad in een videogame.

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja same here,wil ook nog wel opnieuw beginnen:)

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dude, zet dit even in een spoiler. Er zijn mensen die dit niet willen weten nog. ;):cool:

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Okee pardon,heb het al aangepast.
    Maar hoe kan ik dat in vervolg doen?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Maar dan zonder de spaties en de tekst er tussen in. ;):)

spoiler /spoiler en dat met die haakjes er omheen.

18. dramaties

dramaties Held

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al vanaf de launch gespeeld en bijna direct uitgespeeld. Helemaal verslaafd aan dat spel en wat een goed verhaal :D

Binnenkort maar weer opnieuw beginnen, het begint weer te kriebelen :) Stukje moeilijker en ander soort instelling en gaan met die banaan! :D

Welke spelstijl hadden jullie bij je main? Eng of soldier of wat? :)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik had een Soldier. Verreweg het sterkstgebouwde en best bewapende soort personage dat je kan maken in de game. Wat wil je ook als het door het grote soldatenland Amerika is gemaakt, EA/Bioware, als je snapt wat ik bedoel. Mijn soldier staat op level 60 en knalt alles kapot in max. drie schoten met de shotgun of een rake spray met de assault rifle. ;):)

20. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ook Soldier, alleen ben ik nog niet zo ver. Mwa, dat komt nog wel want deze game is masterlijk (mijn mening):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina