1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ze hebben sowiezo al aangegeven in deel II meer te letten op dingen die in deel I niet goed waren uitgewerkt. Ik ben sowiezo niet voor leven op elke planeet, misschien een geisoleerde basis, want dan krijg je het probleem dat er teveel over populatie is en zoiets vind ik voor een spel als Mass Effect niet realistisch. Een aantal lege of bijna lege planeten kan geen kwaad. Planeten die ik wel wil bezoeken zijn de aarde, meer van de maan en mars als het even kan. Liefst zou ik ook graag even naar Venus of Mercurius willen aangezien daar ook colonies zijn. ;):9

2. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de realiteit is er ook niet op iedere planeet leven mogelijk, dus een paar helemaal lege rotsplaneten ofzo voegen toch iets toe.

Is er trouwens al iets bekend gemaakt over de overstap van Mass Effect chapter 1 naar chapter 2 qua career?

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nog helemaal niks. Ik weet echter wel dat de ontwikkeling een heel stuk korter is nu het zo succes is geworden. Het is ipv van 3,5 jaar ingekort naar maximaal twee jaar en ze zijn al een behoorlijke tijd bezig. Mass Effect 2 kun je sowiezo in 2009 verwachten en hopelijk gooien ze er nog even 100 man bovenop dan hebben we dat ding bij kerst. ;):)

4. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    wat word er bedoeld met paragnost en renegade bij squad menu ..??

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Paragon en Renegade? Paragon is de 'good side', Renegade de 'dark side

6. SysanApse

SysanApse Guest

Ik kan ook niet wachten op ME II
    Heb helaas niet het geduld om ME nog een keer door te spelen , en te levelen naar LV60.
    Of iemand moet daar een snelle manier voor weten.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vergeet niet voor een van de twee te kiezen en niet allebei. Het is namelijk voor een achievement en je kunt er maar een per playtrough halen en niet allebei in een. ;):9

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gewoon 2X spelen.
    ben de eerste X als goodguy gegaan, ben nu opnieuw begonnen(alles skillz behouden alleen die goodguy/badguy punten gaan weg) en ga nu dus voor de bad guy en naar lvl 60:)

1 ding snap ik alleen niet.. ik heb zo'n beetje altijd die asari(ofzo) en die (ff naam kwijt.. zelfde ras als saren igg) bij me gehad gedurende het hele spel(vanaf dat ze beschikbaar waren). miss 2X niet bij me gehad maar ik kreeg niet die achievement:confused:
    of heeft die 2X me genekt?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, die twee keer heeft je inderdaad genekt. Je moet namelijk zo min mogelijk main quest dingen hebben gedaan en helemaal geen zij quests. Reden: Zij is immers de allerlaatste die beschikbaar is voor in je crew (Wel goed in bed trouwens). ;):) Ze is niet van hetzelfde ras als Saren. Liara is een Asari en de dochter van Matriarch Benezia en Saren is een Turian en de grootste verrader in de Milky Way. ;):)

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja weet ik, kijk maar;)
    maar your right.. turian heet dat ras idd.
    maargoed.. ik ga nu wel gewoon snel alleen de main storyline doen om zo lvl 60 te worden en die partner achievement.

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er hoeft natuurlijk ook niet op elke planeet een stad te zijn,
    maar ze mogen het wel wat interesanter maken,

ze moeten eigenlijk gewoon elke quest maken zoals die expansion die pas kwam.. bringing down the sky volgens mij?

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je veel "goede/aardige" antwoorden geeft krijg je paragon punten. Hierdoor kun je mensen met je charme beïnvloeden om je betere items te geven of om quests makkelijker af te ronden omdat mensen je sneller willen helpen.

Als je "zelfzuchtige/onaardige" antwoorden geeft in gesprekken krijg je renegade punten.

Hiermee kun je je intimidade skill upagraden en gebeurt er eigenlijk precies hetzelfde als met paragon. Alleen nu helpen ze je uit angst en niet omdat je zo'n charme hebt.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Lang leve Renegade, maakt de game een heel stuk sneller. ;):)

14. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    Wat n game, kheb m net uitgespeelt, ben nu ff creditliedje aan t luisteren, kga m maar denk gelijk overniew spelen, mhaar kheb nu main quest gedaan, maar kzit mar in lvl. 35:confused:.. kan je nu nog sidequests doen, en dan wel genoeg levelen?

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als je new game doet kan je verder met je personage(dus verder vanaf lvl 35)
    ik heb groot aantal side Q's gedaan en ben ook maar met lvl 45 geeindigt.
    dus voor de mensen die lvl 50, miss zelfs wel 60 willen halen is het denk ik wel noodzakelijk het meerdere malen te gaan spelen.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb bewezen dat je in een playtrough, incl zij quests, level 51 kan halen. Het is wel te doen. Je hebt inderdaad gelijk dat je meerdere keren moet spelen om level 60 te halen, in dit geval dus twee keer. Raad je trouwens niet aan met iets anders dan een level 60 soldier aan Hardcore of Insanity te beginnen. Hoe ziekelijk moeilijk wil je het jezelf maken. ;):)

17. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Zo heel moeilijk zijn hardcore en insanity nou ook weer niet hoor:p.
    Heb hardcore met mn infriltrator gedaan en insanity gedaan met een adept. Enigste irritante aan insanity was die constande immunity shit:p had gelukkig wel mn sniper als bonusding erbij gedaan wat me dus redelijk geholpen heeft daarbij:)

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gelukkig ben ik nu een lvl 49 soldier, en ben net van edem prime, dus ga m nu ff snel uitspelen, zal i kwel lvl of 55 zijn schat ik, miss zelfs wel 60 en dan ga ik aan hardcore beginnen. of kan je meteen aan insanity beginnen?

19. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    kga nu veteran doen met nieuw personage, ben net bij de Citadel, kga eerst mhaar ff side-quests doen.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet nu naar Illos, denk toch echt wel de laatste missie nu...maar goed, voordat ik erheen ga wil ik nog wel even toffe nieuwe armor hebben. Ik ben Vanguard, level 39, en echt opzoek naar andere armor dan die Assassin armors steeds. Maar ik snap er niks van...maar bij die Merchant op de normandy zie ik eigenlijk nooit echt nieuwe dingen...terwijl ik van elke merchant eigenlijk al wel licenses gekocht heb.

Ik heb begrepen dat er speciale Spectre armor en wapens zijn...maar waar dan? Dit zou pas beschikbaar worden als ik de 'rich' achievement gehaald zou hebben, en die heb ik dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina