1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    denk dat je ff in de sitadel moet zoeken. geloof dat hij daar zat.
    (wellicht bij C-Sec)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is het hem juist....ik kan niet meer naar de Citadel.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha owja natuurlijk even niet nagedacht wat ervoor gebeurt:+
    ik zou zeggen, speel het spel uit, begin opnieuw met hetzelfde personage en ga dan naar de citadel

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    niet voor de mensen die nog niet op Virmire zijn

begin van Virmire Wrex al dood, en nu aan het eind ook nog eens Kaiden :'-( Was mijn standaard team

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja jammer dat Wrex dood ging (althans bij mij) het schijnt dat hij nog kan blijven leven. En ik had overigens ook Ashley achter gelaten, iets waar ik nu spijt van heb..

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik vond het ook erg jammer.. Hoezo heb je spijt van Ashley? Ik heb haar nogsteeds niet gebruikt :+ Heb nu standaard Liara en Garrus.

Ben nu trouwens net aan de Citadel ontsnapt en ga nu eerst alle stelsels langs om de sidequests te voltooien, voor ik naar Ilos ga

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vond haar een fijne member voor in mijn party, ik zit nu bij Ilos, maar dan al wat verder maar kon twee keer niet saven en moest dus weer vanaf een lang rot moment overnieuw beginnen.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    pff een van de bunkers op de Maan is echt frustrerend :+ ik ga elke keer dood

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg dat maar tegen mij bio/tech personage met alleen maar een pistooltje-_-

10. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De gear krijg je niet als gevolg van de achievement, maar als het gevolg van het hebben van 1.000.000 credits, je moet dus steeds weer als je een nieuwe career begint opnieuw 1.000.000 credits verkrijgen om die gear beschikbaar te krijgen.

Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zijn er nog meer mensen behalve Sith_Vegeta die alle achievements hebben van deze game incl uitbreiding? ;):9

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb de game van de week uitgespeeld. Wat een game. _O_
    Nu ga ik opnieuw beginnen, maar als wat weet ik nog niet. Assault, Sniper of Engineer.. Kan een Assault ook een Sniper gebruiken en zich daarin trainen?

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Blijven de quests als Find all materials doorlopen als je de main story hebt uitgespeeld en je een 2e run gaat doen? Anders ken je weer helemaal opnieuwd beginnen met het rondrijden op al die lege planeten =(

14. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In ME2 zouden ze iets van een M60 achtige class moeten stoppen.

Soldier, Infiltrator, Engineer bedoel je. Soldier kan zich in alle wapens trainen ja, maar als je wilt snipen dan raad ik niet de Soldier aan, de Soldier wordt primair voor de 'frontlinie' getraint, om te snipen is de Infiltrator het beste, maar de Infiltrator kan nog veel meer dan dat.

Nee, jammer, alles behalve je level en punten worden gereset.

Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Na even wat andere titels gegamed te hebben ben ik maar weer met Mass Effect begonnen voor een tweede maal:)

En ik heb gemaakt een Eartborn vrouwelijke Eva Shepard met mooi rood haar opgestoken,en met ruige trekken in haar gezicht.
    Type van het adept klasse,en omdat ze zo strak in haar bio zit wil ik juist proberen om met haar zo aardig mogelijk te doen behalve tegen de vijand uiteraad.
    En ook wil ik me volledig gaan richten op de side quest want de eertse keer dat ik het speelde was ik er meer van afgebleven.:)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat kan de Infiltrator nog meer doen dan? (Biotic powers?)

17. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    infiltrator heeft nog tech abilities

18. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Jup. Tech/soldier.

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de game uitgespeeld. :D op makkelijkste niveau enzo, maar wou hem toch nog een keer spelen voor GTA. Maar ik vond het maar een korte game, natuurlijk heb ik alleen main missies gedaan en op makkelijkste niveau maar het ging wel heel snel! In 16 uur heb ik hem uitgespeeld

20. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de Soldier Ally achievement gehaald, maar ik heb nog steeds geen completionist :mad:. Ik moet Virmire van de main planets nog doen en ik heb ongeveer 50 side quests gedaan :mad:. De Asari Ally achievement kan ik dus ook schudden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina