1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Er staan op youtube enekele filmpjes hoe je een mooie vrouw kan maken,maar ik zal straks ook ff zoeken.

@Rensgar

Haha,was grappig bedoelt.
    Maar het is ook niet commercieel,en juist daarom past het goed in de game.
    Moet er niet aan denken als mevrouw Spears te horen zou zijn.:b:;)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Die heb ik wel gehoord, in een side quest toen ik een personage speelde wiens ouders nog wel leefde. Voor een een of andere gestoorde ex soldaat die bij mijn moeder in dienst was. ;):) Leuke vrouw, misschien eens afspreken in Flux. ;)8)

3. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Och dat meen je niet haha.
    Nu kom ik dus ook haar albums aan te schaffen,dat gaat mijn Rock CD rek niet leuk vinden.
    Want dan gaan ze op de vuist,als ik weg ben ala Toy story.

'Jij hoort hier niet,misschien moeten we je maar uit het raam gooien':lol:

4. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje, ik heb de game uitgespeeld met een Soldier maar wil nu spelen met een Vanguard, maar als ik met een Vanguard een new game begin verdwijnen dan mijn savefiles van mijn Soldier???
    Ik zag dat ik mijn Vanguard wel een extra ability kon geven Assault Rifels!!

5. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet meer precies hoe 't werkt, maar je kan door bepaalde achievements met je rifle of sniper te halen deze ook upgraden als bijv. Vanquard. Je moet wel een nieuwe game beginnen.

6. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar het gaat er mij om dat ik weet of ik me saves kwijt raak door een neiuwe game te beginnen *)

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Gister op Insanity uitgespeeld. Nu mn 4e ronde als Soldier :+ Kan ik eindelijk de sniper gun etc gebruiken, kon niet toen ik de eerste 3 keer Vanguard speelde :thumbs:

8. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ikw eet verlies je je save games niet. Je moet alleen als je in het laadscherm zit van je saves op een knop drukken dat je je overige characters kan zien.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan zit je er deels naast. Het verdwijnt nl wel enigzins :)

ME is het spel wat grafisch gezien het meeste baat heeft bij installeren.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hoeveel beter is het speelgevoel volgens jou dan?

Goed nieuws: Volgens de hulpsite van Xbox hebben ze mijn 360 alweer teruggestuurd. Minpunt is dat UPS niet op zaterdag werkt. Of wel? ;):eek:

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De popup in de detail verdwijnt voor het grootste gedeelte wel,met als je de game installeerd.

Tering zit nog steeds vast op Noveria,en geen gel om die reactor te maken.
    Dan maar terug reizen en inkopen doen,want die handmatige afstelling snap ik de ballen van.

12. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen vast wel ergens op internet video's staan over het oplossen van de puzzel, of op z'n minst walkthroughs.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zelf nog steeds niet aan ME begonnen maar hier een leuke post op het bioware forum

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wow het begint weer te kriebelen! Als er één spel is waar ik spijt van heb gekregen na verkoop is het deze wel! Hoop hem voor de kerst nog ergens te kunnen scoren want het is én blijft een geweldige game.

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^ Idd hij laat geen loading schermen meer zien. Voor de update moest ie om de 10 stappen in The Citadel laden. Nu kan je overal heen zonder dat ie ook maar 1 keer hoeft te laden. Speelt een stuk beter/sneller.

Voor mij de reden om de game weer te spelen. Ergerde me voorheen nog wel es in The Citadel door het steeds laden.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor de tip,maar ik was er te stom voor dat zelf te bedenken haha.
    Ga het even zoeken,maar volgens mij had ik bij de eerste game wel genoeg gel of wat dat ook mag zijn.

Edit

Gevonden.:)
    Er staan op deze link nog meer cheats en codes,voor de geinterseerden.
    http://www.cheatcc.com/xbox360/masseffectcheatscodes.html

Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Zag dat ik 2 gamerpictures had vrijgespeeld voor het completen op Hardcore en Insanity :D Wist niet eens dat je wat kon vrijspelen met Mass Effect. Wel geinig. Nu de N7 in mn profile staan die je krijgt als je de game op Insanity uitspeelt :)

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wel cool indeed mate.:cool:
    Misschien als test,wil je bij de Mass Effect culture horen dan moet je die Medaille halen.}:]:)
    Dat zou toch echt gemeen zijn.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Laten we het hier maar niet teveel over gaan hebben, maar dat zijn geen cheats. Het zijn hints die je verder kunnen helpen in het spel en niet meer dan dat. Onder cheats versta ik nog altijd god mode en unlimited ammo zoals The Orange Box een van de weinige games is waar dat nog op kan op de Xbox 360. ;):)

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja okee daar heb je gelijk in,anyway ik speel altijd graag de games zelf en guides gebruik ik ook niet.
    Maar na je tip van laatst wilde ik wel voor Mass Effect een uitzondering maken,ben wel benieuwd naar wat er nog meer in staat.

Trouwens die Liara van mij die heb ik helemaal geleveld op die Lift vaardigheid,in een gevecht zie ik ze letterlijk vliegen.:b:;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina