1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hij valt wel wat tegen vond ik. Het is in mijn ogen een te dure uitbreiding voor een te korte gameervaring. Maar goed, je doet het voor een leuk achievmentplaatje van 50GC. ;):)

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nog wat aan fanart die ik vond op google,en vooral die laatste vind ik echt wreed gemaakt.
    En die kan wel als cover voor deeltje 2 ofzo.:)

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Das volgens mij een foto van het Mass effect beeldje :+

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    welke van de 2?

Hoe zorg ik er voor dat Sheppard zo'n snelle sprint doet? Het is iets met A echter ingedrukt houden werkt niet.

Wat een lappen tekst trouwens in je codex, maar als je sci-fi leuk vindt allemaal interessant

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Tweede. Was geloof ik de teaser foto van het Sheppard beeldje als ik het goed zie.

Sprinten kan je als er vijanden in de buurt zijn. En zowieso loopt ie iets harder als je A ingedrukt houd. Maar het echte sprinten doet ie dus alleen bij vijanden zodat je even snel ergens heen kan lopen onder vuur.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tnx!

Equippen van het beste wapen voor je squad. Doen ze dat zelf?

7. Ashavan

Ashavan Guest

Moet je zelf doen.

En zelf zou ik niet wachten tot Virmire en dan pas Side Quests doen. Nadeel van die sides is dat de planeten en bunkers allemaal hetzelfde zijn. Het verschil is minimaal en als je dan side na side doet is het SAAAIII :p

Zou dus afwisselen met stukje main quest en stukje side quest om het leuk te houden.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    :)

Die optie voor dat filter (grain) is trouwens ook super, geeft het echt zo'n filmsfeertje. Bizar dat dit hele spel op 1 dvd past.

9. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met 2e playthrough ik ga m'n Soldier helemaal uitbouwen en in de hoop dat je armor een weapons meegaan naar ME2 ben ik dus op zoek naar de Collossus Armors, maar weet iemand hoe dit verhaal in elkaar steekt??zag op internet sites dat je die licences moet halen die heb ik bij alle vendors op de Citadel gekocht maar what to do next????

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Bij alle mensen die wapens etc verkopen kan je licenses kopen. Steeds meer tot je level 60 bent.

Heb zelf alles al op het aller sterkste. Dat zijn de HMV X wapens. Gaat tot level 10, spectre uitrusting.

Gewoon steeds bij de winkels kijken.

11. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar verkopen ze die armors gewoon bij de winkeltjes in de Citadel???

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat je zegt,dat vraag ik me ook af hoe ze het voorelkaar gekregen hebben.
    Misschien dat dat ook de reden is waarom games nu deze dagen zo korter zijn dan voorheen,het grootste gedeelte gaat op aan graphigs en programmering.
    Waar de PSX developers het vaak oploste met meerdere CD,s denk ik dat developers dat niet meer zo willen.
    In dat opzicht is Blu ray dan wel weer een goed oplossing,omdat daar meer op kan.

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nee. Is maar 1 gast die Spectre wapens verkoopt. Dat is die C-sec officer die zn eigen kamer heeft. Zit als je met de lift aankomt in The Citadel in een gangetje die naar beneden loopt. Zodra je Spectre bent verkoopt die spul, maar moet je wel steeds terug komen aangezien het sterkste spul pas komt als je een hoog level hebt.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja, dan vooral die Colossus met die hele brede schouderbladen. Die roodgekleurde, heel erg vet. ;):9

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja idd dat is hem!

Heb mn hele party in het rood met zwart/carbon.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Waar kon je die uiteindelijk halen ook alweer? Ik ben hem helemaal vergeten?

Ik neem btw wel altijd wrex en williams mee, dus daar ga ik wel weer aardig tegen doen als ik weer kan spelen. ;):)

De laatste keer schoot Ashley Wrex dood en daar was ik niet zo blij mee, maar het getuigt wel van het goede RPG systeem. Elke beslissing heeft gevolgen. ;)O-)

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Maar is die te krijgen in vrouwelijke versie?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    in hoeverre hebben mijn beslissingen invloed op mijn persoon (op het spel geloof ik vrij weinig)

edit: gisteren een uurtje en net 2,5 uur. Ik loop nog wat rond in de citadel

en heb net de council gesproken over de rogue Saren

Volgens mij ga ik echt supertraag, maar dat boeit hier totaal niet.
    Ik vind het spel tot nu toe echt bizar. Het slokt je echt op en dat is deze gen nog niet vaak gebeurt :)

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De gesprekken met de Council zijn in het begin nogal wat eenlijnig,met hier en daar wat verschillende antwoorden maar nog niet zo dramatisch uitgepakt.Als je verder komt en je eenmaal Spectre bent krijg je na iedere missie een gesprek met ze naar keus of je dat wilt of niet,en langzaam komen dan meer opties om of normaal te reageren of totaal arrogant tegen ze te zijn.en het resultaat daarvan is echt wel degelijk van een diepere omslag.En zo zijn er tal van andere voorbeelden,maar ik plaats later nog wat meer in een spoiler als je wilt.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vorige missie gingen beide squadmates dood. Ik ging voor de volgende savepoint ook dood, maar wat gebeurt er als ik niet dood ga en zij wel?

En hoe lang hebben julie over de eerste playthrough gedaan?

edit: en nog een extra vraag over de squadkeuze. Als je het bij dezelfden houdt krijg je een achievement toch?
    Dan moet je er dus wel nog een keer doorheen zeker? :+

edit2: wanneer ga ik trouwens echt wat merken van mijn keuze om als Vanguard te spelen? Ik zie nu nog geen extra abbilities.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina