1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als zij dood gaan gebeurt er niks. Moet je even alleen vechten, of je gebruikt Unity als je die power hebt, dan leven ze weer.

Eerste playthrough 40 uur, maar toen ook bijna alle side missions gedaan.

Je moet dan steeds dezelfde crew meenemen en ongeveer 40 side missions mee doen, voordat je die achievements krijgt.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ok tnx!

Wel moeilijk kiezen want ik vind de uitleg mbt de skills/abilities erg mager en aangezien ik nog in de citadel ben merk ik er nog weinig van. Ik heb nu Garrus en Tali bij me. Loop liever rond met een stel aliens :)

edit: nm, ik ben al
    Een spectre

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De uitleg is niet het sterkste punt van de game,duurde bij mij ook even voordat ik alles door had maar dat heb ik vaak met RPG's algemeen.

Als je meerdere missies gedaan hebt dan krijg je dus die ervaringspunten,met die punten kun je ze dus automatisch of handmatig bij jou en team aanbrengen.
    Naarmate je bij iedere skill meer omhoog gaat komen de andere ervaringen ook vrij,en zo dus ook die van de Vanguard abbilities en training etc.

Als ik je een tip mag geven,probeer zoveel mogelijk jezelf op te levelen dat je de Vanguard en Spectre training beheerst met de schilden,je team ook levelen naar hun specialiteiten.
    Ben nu zelf ook Vanguard met Liara echt ook puur op haar biotic's getraind,en de Geth vliegt in het rond wat echt geweldig is om te zien plus dan nog mijn abbilities en je bent het idieale team.

En zo,nu eindelijk Noveria doorgespeeld en verder op de side questen.
    Als ik die gedaan heb dan pas verder op Virmire,waar ik me wel weer stiekem op verheug.
    En oja,keb als vrouwelijke Shepard Kaiden gekozen als liefde.:confused::lol:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tnx again. Ik moet ook snel weer een normaal vrouwelijk lid in mijn team want Tali schiet natuurlijk niet op als kandidaat :+

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Tali vind ik zelf een van de mindere personages,en niet zo geschikt als teamlid in combat.
    Maar ze heeft wel veel te melden over de Geth enzo,maar echt boeiend vond ik het allemaal niet zo en soms een beetje een warrige insteek wat achter de Geth heerst over wat ze verteld.
    Bijvoorbeeld dat over die memory core van de Geth,snap nog steeds niet hoe het functioneerd naar haar uitleg haha.

Maar het hele verhaal van Liara vind ik dan wel weer intersant,erg goed doordacht van de makers ook.
    Garrus vind ik ook tof,maar echt diepe gesprekken heb je niet met hem voor zover als ik gespeeld heb.
    Wrex en Kaiden hebben dan ook weer zo'n lekker goed gevuld verhaal,erg cool.
    Ashley Williams ben ik het vaak niet zo mee eens,ze gelooft in God en ik niet haha en dat is wel te merken aan haar manier van denken en doen.
    Bijvoorbeeld het bevrijden van de Racnai Koningin werd me door haar noch nog niemand behalve de Captain in dank afgenomen,ben benieuwt hoe dat verder uitpakt.

Edit

Over captain Anderson,maar hij is de meest sympatieke game character die ik ever gezien heb in een game.

Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Liara is ook wel een beetje kut, zeker ook om die achievement van haar te halen. Had hem gelukkig wel in een keer, maar toch. En dan dat stukje dat ze in je gedachten wil kruipen. Echt, dat wil verdorie skippen. Persoonlijk vond ik dat het minste aan de hele gameervaring, zelfs naast saaie planeten en side quests. Ga toch lekker bij de Blue Man Group ofzo. ;):9

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat klopt,maar daarvoor heb ik dan weer mijn Bad ass Shepard,en die kan Liara niet uitstaan haha.
    Toch leuk gewoon hoe je je in een game zo kan omdraaien.}:]

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    aaargh kom werkelijk waar geen planeet voorbij!

Mijn voertuig blijft maar stuk gaan en buiten het voertuig is het al helemaal snel met me gedaan....

9. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Inzoomen met je voertuig en van afstand alles kapot knallen, had dit pas door in mijn 2e playthrough hahaha (volgens mij right thumbstick indrukken of right trigger ofzo, kan 2 keer inzoomen!)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Daarom blijf ik ook altijd binnen het voertuig als ik op een giftige planeet ben. Je kunt dit van tevoren ook bekijken voordat je op een planeet land. Noveria is er eentje van, maar je armor kan een hoop goed maken waardoor je wel weer langer buiten op een giftige planeet kan blijven. Ik heb dus het idee dat je nog niet erg ver geleveld bent, dus bewaar je uitstapjes even totdat je wat hoger zit en je betere armor en dat soort dingen hebt. Ik heb trouwens wel het idee dat al je teamgenoten er nooit last van hebben, maar dat kan ook weer aan mij of de game liggen. ;):9

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Hmm,maar volgens mij wel,tenminste als ik ergens ben met van die giftige stoffen dan zie ik dat ook aan hun status balk.
    Wat ik wel jammer vind als je op Noveria buiten de Mako loopt zie je dat je zo'n soort gedichte helm hebt,en eenmaal binnen is dat weet normaal.
    En ik had het best cool gevonden als je die ook zo kon dragen,maar ja.

Even nog over het schieten met de Mako,maar wat ik meestal doe is jumpen,schieten en jumpen.:b:
    Of zijwaarts gaan en dan als de raketten langs me schieten meteen terug in het vizier nemen en afknallen.

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Zijwaarts je Mako neerzetten is idd het makkelijkste om de rockets te ontwijken, en er overheen hoppen is gewoon leuk :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat jumpen is inderdaad cool. Ik ontdekte het ook pas toen ik de game bijna helemaal klaar had. ;):9 Althans: Het aspect jumpen over rockets, het jumpen zelf kende ik al.

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja in de Wereld van Mass Effect is hydrolica nog steeds in haha,alleen heb je dan stuur raketten.:)

Ben trouwens bezig aan wat fan art van mijn Shepard,probeer ze deze week even te posten.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Hahaha, het was tegen het einde van de 1e playtrough dat ik erachter kwam dat je nog verder kon inzoomen met de Mako, maakte het een stuk makkelijker.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Whahaha, morgen heb ik denk ik mijn 360 weer terug. Even een vraagje aan jullie: Het word dan de 14e keer dat de chauffeur van UPS bij ons huis langskomt om een 360 te halen of te brengen. Vinden jullie dat hij een kop koffie of iets mee moet krijgen? ;):)

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nauh vooruit.:b::lol:
    Moet je wel proberen hem te bekeren naar Mass Effect.}:]:cool:

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan je jumpen met dat ding?! 8)

Anyways ik zat hartstikke vast:

Eerste encounter met een grote tegenstander net voordat ik die blauwe dame vindt.

Zeker 20 keer opnieuw moeten doen, werd elke keer afgeknalt en weer en weer en weer....

Ben trouwens 8 uur verder, is voor mij echt bizar in een weekendje 8)

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    8) Meen je niet, je moet wel heel erg pech hebben, of ik heel veel geluk. Heb 1 xbox vanaf launch, die nog altijd prima loopt en 1 iets later aangekocht van iemand die em verkocht als zijnde kapot en die doet het hier ook alweer 1,5/2 jaar zonder problemen.

Geef em je huissleutel maar ipv een bakkie, kan ie de volgende keer er zelf in komen :+

20. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0

zie hieronder:
    Bedoel je die grote Geth Colossus/Armature die uit de lucht valt? Daar had ik ook moeite mee, maar mijn oplossing: Als dat filmpje geweest is, ren zo hard als je kan (A-knop) naar die stellage links. Als je daar eenmaal onder zit, dan wordt je beschermd door een aantal metalen platen en dan kan je je eerst richten op de kleinere geth.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina