1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit probleem ken ik ook niet.
    Zelfs nu ik op insane speel is dit echt supersimpel ,dus misschien is het personage gebonden of zo.
    Ik lees hier het een en ander over Feros ,dat moet echt zwaar klote zijn ?!
    Matrach benezia met die rachni en die asari lui vond ik al zwaar klote, is Feros nog erger ?

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik denk dat die 3 bases op Feros wel erg kut zijn, dat stuk waar je hele kamers vol met die vliegende bewakingsbots door moet. Dat vond ik een stuk moeilijker als Benezia

3. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zo bang dat m'n spel geglitcht is =(. Ik had dus de Completionist, Garrus en Kaidan achievements al voordat ik Xbox Live kreeg. Toen ik eindelijk Xbox Live kreeg, was ik zo stom om Recover Gamertag te doen, waardoor er een aantal achievements weggingen, zoals de 3 bovengenoemde (en ik moest Open Season nog een keer opnieuw doen :+). Nu heb ik Mass Effect inmiddels weer uitgespeeld, het blijft een geweldig spel, en de Asari en Soldier achievement gekregen. Maar nog steeds geen completionist. Ik heb dus letterlijk 55 a 60 side missions gedaan, en ik moet nog op de SPOILER:
    Normandy en Ilos vechten
    .

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die 150 Shotgun kills enzo, moet dat in 1 playthrough of kan dat in meerdere?

5. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dat het ook in 2 playthroughs kan. Maar dan weet ik niet of je hem met een nieuw character kan doen of dat je met je huidige character verder moet. Maar 150 shotgun kills is toch niet zo lastig?

6. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    nee, daarom. Ik denk dat ik ze bijna wel 150 heb dus ik kan met mijn oude playthrough verder gaan op onbekende planeten wat knallen of ik kan gewoon in mijn nieuwe verder gaan :)

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    elke kill wordt gewoon bij elkaar opgeteld ;) is niet savegame/walkthrough gebonden.

8. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik moet nog steeds de downloadable content checken, is dat een beetje de moeite waard? Ik vond Mass effect echt geweldig. Ben op een gegeven moment nog voor een 2e playthrough gegaan maar daar ben ik niet zo ver mee gekomen.

9. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik heb precies hetzelfde als jouw ^. Ik heb de game uitgespeeld en ben toen weer overnieuw begonnen maar ik ben op 10 uurtjes blijven hangen. Ik moet de game maar weer eens op pakken binnekort. Die DLC moet ik ook nog steeds een keertje checken, ik hoorde dat je hem binnen 45 minuten al had uitgespeeld in plaats van 90 minuten zoals er wordt gezegd.

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang je er ook over doet, het is in iedergeval een leuke quest die je doet.
    En als je goed kijkt, kan je misschien je eigen huis zien. :+

11. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja vast:p

Misschien dat ik hem nog een keertje download, ik kijk nog wel ff.

12. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wil de DLC ook nog wel eens downloaden. Ook al is het maar 45 minuten, het schijnt een erg vette missie te zijn en daar heb ik wel 5 euro voor over hoor :)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had hem gedownload en was er tevreden mee. Jammer dat er nu nog steeds geen nieuwe missie is uitgekomen. Ik was denk ik wel 50 minuten zoek met de DLC. Aan het eind krijg je ook nog eens iets cools.

14. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ook maar eens aan Mass Effect begonnen, alleen vind ik het heel onoverzichtelijk tot nu toe. Ben net Spectre geworden. Ook zag ik op die filmpjes toffe Bio-magic, oid. Wanneer krijg ik dat? Of moet ik dat al hebben? Vind het wel een super toffe sfeer hebben, de wereld.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan welke class je hebt gekozen, niet elke class heeft de zelfde vaardigheden.

16. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Aha, ik had gewoon default character gekozen. Speelde dus Soldier, nu overnieuw begonnen als Adept, vind het echt 10x toffer eerlijk gezegd. Begrijp het ook veel beter opzich, het reizen door de ruimte is echt cool gedaan.

17. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje mazzel komt Mass Effect: Ascension vandaag binnen.
    Ben érg benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat.:D

18. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik wat gemist? Mass Effect: Ascension? 8)

19. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwe boek.

Heb net Insanity uitgespeeld, vond hem niet zo moeilijk. Ik als Soldier, Wrex en Ashley. Immunity en Carnage ftw :+. Alleen door een stomme glitch kan ik een paar achievements niet meer halen, of ik zou m'n savegames moeten verwijderen.

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ben pas begonnen aan een nieuwe game,en heb ik deze keer gekozen om mezelf echt te misdragen voor zover dat reikt:)
    En ik ben benieuwd hoeveel precies invloed het zal hebben,aangezien ik al de game uitgepeelt naar een neutrale weg.
    Heeft iemand hier al ervaring mee?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina