1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Tja WOW,niet zo mijn soort game.Er zijn vrienden die de game ook spelen maar ik vind de graphigs alleen al wat achterhaald en blokkerig.En de gameplay is ook niets voor mij helaas.
    Ook die hele KOTOR MMO trekt me ook niet,maarja.

Weer ontopic dan maar weer.
    De haarstijlen vind ik in Mass Effect wat minder,die mogen in deel 2 wel iets uitgebrijder.Ben nu mijn eerste stapjes aan het zetten als Soldier,bevalt me erg goed eigenlijk om met de rifle flink huis te houden.;):)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het met sommige 'slechte' missies? Er komen missies voorbij zoals het helpen met smokkelen ed, maar als ik die niet doe mis ik xp....

En wat is dat Paragon oid wat af en toe punten bijtelt/aftrekt?

3. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt Paragon en Renegade, dat zijn respectievelijk Goed en Slecht. Je kunt het "beste" een keuze maken tussen deze twee, om je erin te ontwikkelen, en bijvoorbeeld punten te kunnen knikkeren in Intimidate, als Renegade. (correct me if wrong)

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik heb ze zelf altijd beide volop geleveld,en met mijn goedhartige Shepard maak ikzelf ook weleens de slechte keuzes,maar dat ligt een beetje aan de hele stelling van de discussie.
    Bijvoorbeeld ik reageer met haar zoals ik ook echt zou reageren als ik het ergens wel of niet mee eens ben,maar ik zou je wel aanraden beide dialoog levels helemaal vol te zetten met die invulblokken.
    Er komen nogal wat crusiale momenten voorbij zoals je inmiddels al weet.:)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat kostte een van mijn crewleden juist een kogel door de kop. Laat Kevf maar van mijn aannemen dat hij zeker een aantal lastige keuzes moet maken. Vooral de SP heeft daar veel van, maar ik denk dat Mass Effect 2 er ook wel meer zal hebben in de side quests. Dit vond ik te weinig het geval in dit deel. ;):9

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja inderdaad,Kevf kan beter naar jou luisteren aangezien je niet zo twisted bent als ik haha.

Maar ik denk wel dat ME 2 zeker veel en veel meer aan dialoog en keuzes gaat bevatten,net zoals bij KOTOR 2 want daar werd je echt aangepakt op de meest kleine beslissingen.
    Wat ook een goed idee zou zijn is iemand in de game als personage die jou echt daarmee confronteert,bij Mass Effect mis ik dat helaas wel.
    Een beetje zo'n soort figuur met de instelling van Kreia uit KOTOR 2,die je nauwlettend in de gaten houd en tegenspreekt enzo.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik kijk er nu al naar uit MaxxRaptor, maar laten we hopen dat er ook meer informatie en beelden komen van The Reapers. Ik zou anders nog tot deel III moeten wachten voordat daar meer informatie over komt. Btw wel een goede zet van EA geweest om deze game niet op de PS3 uit te geven. PS3 en Xbox 360 klikken niet echt met elkaar, maar Xbox 360 en PC beter. Lol! ;):)

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zo, vandaag ook maar eens verder met Mass Effect.
    Ik had em vlak voor de gamesexplosie gekocht (Fable, Far Cry, GoW, Guitar Hero enz enz.), dus ik was er niet echt meer aan toe gekomen.
    Maar ondertussen heb ik de meeste games wel afgerond, dus kan ik op mijn gemak verder met ME.
    Ik weet wel nog dat ik op een stuk was gestopt waar ik aan een stuk door werd afgeknald. Hopelijk gaat dat nu beter. :+

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Inderdaad ik kijk er ook naar uit,The Reapers zijn zeker intersant en doen mij een beetje denken aan de Cylons -of hoe je het ook schrijft- van Battle star Galactica al zijn het in Mass Effect dan schepen.
    Playstation vond ik vroeger erg goed,maar ik ben naar de X Box overgegaan toen de PS2 me teveel teleurstelde met weinig inovatie in zijnen game line up.
    En Mass Effect is de game die me aanspoorde een 360 nog meer te willen,al zou ik die sowiezo aangeschaft hebben.

@Dulle

En jij ook nog welkom hier in ons ME stulpje.:)
    Je gaat een toptijd tegemoet in de game,maar speel deze game ook echt met heel veel geduld en aandacht want inderdaad moet je voor dit spel er echt voor gaan zitten.

Misschien leuk de namen van onze Shepards hier neer te zetten met de levels,en info daarover want ik zit met die van mij pas op level 27 en ik moet nog naar Virmire maar eerst bezig met de side questen.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Naam: John Shepard
    Level: 12 (In slechts een paar uurtjes)
    Karakter: Paragon, maar alleen tegen Liara en Ashley
    Stijl: Houd van de snelle en harde aanpak, maar vooral tijdens gevechten en niet prive
    Vrienden: Capt. Anderson, want ook mijn Shepard kan de ambtelijke macht op de Citadel niet uitstaan
    Rang: Spectre, tweede voor de mensheid. De naam van de eerste niet bekendmakend
    Hekel: Council, voor hun achterlijke gedrag rond verraad en corruptie
    Vakantie: Laatste keer was Virmire voor de boel begon te escaleren

Nu hou ik op, anders dwaal ik teveel af. ;)O-)

11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Naam: Elin Shepard
    Class: Sentinel Bastion met Assault rifle.
    Level: 54
    Karakter: Paragon
    Stijl: Hard maar rechtvaardig. Is er een manier om er met praten uit te komen dan doen we dat.
    Als die er niet is zal er helaas op een snelle doch elegante manier een einde gemaakt moeten aan het miserabele leven van de desbetreffende "persoon". :D
    Vrienden: Garrus & Wrex
    Hekel: Ambassador Udina en TV journalisten die suggestieve vragen stellen. Politiek gekonkel, tief toch op! :mad:

12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Naam: D Shepard ( geloof ik)
    Class: Vanguard
    Level: 59
    Karakter: Paragon
    Stijl: Charmeur, kan iedereen omlullen. Kan je een kogel door de kont jagen waneer nodig.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Mijn Sodier klasse gegevens,ben er nog pas aan bezig dus een uitgebreid rapport volgt wel nog een keer.:)

Naam: Rosalie Shepard
    Level: Daar wil ze nog niet over praten
    Karakter: Paragon,maar met sommige beslissingen moet er wel een harde hand aan te pas.
    Friends 4 life met: Captain Anderson,Kaiden Alenko,Wrex,Ashley Williams-all hoewel ze het heel vaak niet met elkaar eens zijn.

Rosalie Shepard is een vrouw van kracht en trots,iedere man en zelfs vrouw word gecharmeerd door haar uitstraling.
    Een eigen mening,hard,opstandig,straight to the point,maar altijd oprecht en sociaal met respect naar iedereen die het verdiend.
    Als er toch 'moeilijkdoeners' haar pad gaan kruisen,dan reken maar dat de beuk erin gaat.
    Logboek volgt.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Zo, even een berichtje of wat posten op XBW en dan ga ik straks, ik kan WoW laten liggen, even Geth door het melkwegstelsel schoppen. Zet gewoon even een extra hoorn op Wrex zijn uitrusting en laat hem dan wel los. Als ik level 60 heb bereikt, zal wel niet deze vakantie lukken, dan horen jullie het wel.

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik heb me voorgenomen dat ik de game nog 1 keer speel op mijnen Soldier Shepard,want het word dan tijd om weer met andere titels verder te gaan.

Ook de Vanguard klasse begint me wat tegen te liggen,zo vind ik het menu van die aanvallen een beetje 'spelafbrekend' met iedere keer als je een Bio kracht wilt uitvoeren.
    En ik hoop dat ze in deel 2 die krachten interactief weten te maken,dat je tijdens het actie gebeuren de krachten met een knop kunt doen.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ikzelf toch gestopt met mijn Soldier. Waarom? Ik had Electronics gekozen IPV van decryption en dat wil ik wel ivm met bepaalde quests. Dus ik ben overnieuw gegaan.

Weet een van jullie ook waar ik de license van de colossus armor zou kunnen krijgen? Ik ga altijd standaard alle winkels bij af, maar ik kan die license nergens vinden.

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Naam: Grave Shepard
    Class: Vanguard
    Level: 60
    Karakter: Paragon/Renegade
    Stijl: Charm en Intimidate. Irritante gasten krijgen een kogel, lekkere chickies mogen nog even blijven. Er is niks wat mn shotgun niet kan oplossen O-)

Naam: Grave Shepard 2
    Class: Soldier
    Level: 14
    Karakter: Renegade
    Stijl: Iedereen krijgt een kogel in zn ass.

Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    :lol:_O_

Yellow ik wou dat ik het antwoord wist,maar helaas zijn die armors me ook nog een raadsel.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Even kijken of dit helpt:

O grote god (zo moet ik hem aanspreken als ik weer hulp wil hebben) Sith_Vegeta, kom tot ons en wijs ons de weg naar Colossus Armor opdat wij mogen zegevieren in de heilige oorlog tegen de geth en het goddelijke hoogtepunt met Benez, uuh Ashley. ;):)

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Colossus, dat is toch het sterkste armor? Rood met zwart? Al lang geleden dat ie die gekocht heb, maar kijk es bij de C-sec officer die Spectre gear verkoopt. Zou eerlijk gezegd niet meer zeker weten waar ik em weg had. Maar volgens mij kan je hem niet missen als je de game helemaal doorspeelt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina