1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat zat ik me dus ook af te vragen , is dat ding zo stuiterig omdat er zogenaamd minder zwaartekracht is? anyhow, er mag van mij wel wat meer gewicht in de besturing , dus ja een beetje meer zoals de warthog. Daarnaast mogen er in een eventuele sequel wel meer Mako sequences waarin je wat meer buiten de Mako te voet moet gaan verkennen :)

2. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ding is gewoon bij Xzibit langs geweest en heeft huge hydraulics gekregen

3. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, dan had hij wel eens wat grotere Rims mogen leveren en eventueel nog een leuk audiosetje.

Dit is tevens een van de dingen waarvan ik hoop dat het er in het 2e deel inkomt: je Mako helemaal customizen, van wapens tot armour tot uiterlijk.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nog een leuk verschil tussen een vrouwelijk en mannelijke Shepard.:)

Bij de eerste intro missie met een vrouwelijke Shepard is het Allenko die word meegtrokken door de Beacon,in plaats van Ashley als je een mannelijke speelt.En zo zijn er nog meer van dat soort verschilletjes merkbaar,niet baanbrekend groot maar zeker wel opmerkelijk.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    DulleNL die naar me luistert; nu de rest van die ME verslaafde junkies nog. ;)\o/ Wel vreemd dat de grootste ME expert hier niet meer post. Meneer Pantjes, word eens wakker. Op XBW doen we niet aan een winterslaap. ;):9

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Met de Mako heb ik anders ook geen problemen,wel soms met schieten maar dat ligt aan mij.Bijvoorbeeld staat er een vijand voor me,schiet ik vaak nog 20 kilometer ernaast.:confused:

Wel jammer dat je niet kunt landen op moedertje Aarde,misschien wel weer in deeltje 2.De soldier klasse blijft zwaar kicken,geeft het spel toch wel een andere ervaring.Dat maakt Feros dan wel weer een stukje leuker,lekker met de rifle die gasten omver maaien.:b::9

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Feros al op Insanity geprobeerd? ;):9

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar op de Maan landen en dan de Aarde zien ziet er wel prachtig uit. :9
    Ben nu +/- level 33 dacht ik. en heb voor de specialiteit Shock Trooper gekozen. Wat extra health is altijd mooi meegenomen, vooral als ik met deze Shepard ook nog op Hardcore en Insanity wil spelen. O-)

Ik hoop trouwens wel dat ik voor de 'Complete the Majority of the game' + Ally achievements niet die irritante verzamelquests hoef te doen.
    Asari geschriften, Prothean disks, Grondstoffen. Bah.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hoeft ook niet, maar die zijn wel handig als je in nood komt wat betreft die questen. Ik heb ze twee keer gecompleted, maar ze zijn alleen waardevol als je anders niet meer die achievements kan halen. Voor die Liara achievement zou ik het wel doen aangezien je snel wat misloopt voor die achievement. ;):)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet iemand eigenlijk waar Cpt. Anderson te vinden is?
    Eerst zag ik em nog vrolijk stilstaan op de Citadel, maar daar is ie nu niet meer. Ik moet dringend met em spreken. :+

edit: fuck:

Voor de Scholar achievement.
    Dir Protheans waren de enige die ik nog moet.
    En de Batarians.

Als ik straks aan een 2e playthrough begin zal ik die codex wel weer helemaal opnieuw moeten vullen?

Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ook niet op de docks,of Citadel tower?

@Yellow
    Nee nog niet,maar ga dat wel doen,met m'n soldier Shepard heb ik nu heel veel lol en ik heb nu een supercool armor.Eigenlijk wilde ik stoppen na mijn Vanguard char,maar nu ligt ze er een beetje verwaarloosd bij aangezien ik nu met mijn soldier bezig ben.;)
    En ik heb de smaak wel weer opnieuw te pakken.

12. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je zal weer opnieuw moeten beginnen, maar dit hoeft niet zo veel werkt te zijn. Je kan de achievement zelfs krijgen voor dat je een van de main planeten doet, alleen al door rond te vragen op The Citadel en quests te doen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Het is een van de lastigste achievements in de game. Soms krijgen mensen hem op puur toeval, maar voor de rest wist ik het ook nog niet toen ik hem nog niet had. Mijn heilige leermeester komt nog steeds niet uit zijn winterslaap. Even een spamberichtje via Live zal wonderen. Helaas moet je wel overnieuw met die achievement, maar het is een minder groot probleem dan de eerste keer denk ik; je weet nu hoe hij gehaald moet worden.

O, voor de mensen die Hardcore en Insanity gaan doen even een waarschuwing: Verander never nooit ten nimmer, nadat je op Eden Prime land, de graad van je gameplay. Als je dit wel doet kun je de achievement wel vergeten. Het beste is dit gewoon via het hoofdmenu te doen en er helemaal niet meer naar om te kijken. ;)O-)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik toch aan een 2e playthrough begin begin ik natuurlijk ook weer voor die achievement.
    Maar het is best wel zuur dat ik em nu mis doordat ik 1 keer niet heb gepraat met Cpt. Anderson. Verdomde Protheans. 8)

Precies. De volgende keer houd ik er zo een miniguide bij waarin precies staat waar en wanneer ik met wie moet praten. Scheelt een hoop gesprekken die ik de eerste playthrough al heb gehad. ;)

Wel flauw van Ashley; bij de vraag 'Can we talk' blijft ze nee zeggen + dat ik later terug moet komen.
    10 sidequests later kom ik terug en wil ze nog niet met me praten. Ben ik zo lelijk? :'-(
    Garrus blijft me maar bedanken dat ik hem heb meegenomen en Liara blijft maar hetzelfde gevoel hebben dat ik iets belangrijks tegen haar wil zeggen.
    Volgens mij heb ik alle gespreksopties uitgeput. O-)

Deze heb ik iig wel al binnen:
    Completionist 25 [​IMG]
    Complete the majority of the game

En de Soldier Ally. Had verwacht de Turian Ally ook gelijk te krijgen, maar blijkbaar heb ik hem niet álle missies meegenomen.
    Misschien komt dat nog als ik op Virmire klaar ben.

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja die Ashley wilt alleen met je praten als je een mainquest verder bent,maar welk gesprek bedoel je met Captain Anderson?

Als je goed wilt babbelen moet je naar Tali gaan onderaan het schip,die heeft wel wat op haar tong liggen.:)
    Garrus is inderdaad matig uitgewerkt,en dat vind ik ook wel jammer.Tja Kaiden blijf ik toch leuker vinden in de gesprekken,wat Ashley te melden heeft boeit me allemaal niet zo met haar perfecte familie trots enzo.Typisch Amerikaans alweer.;)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ow, dus alleen als ik verder ben met de mainquest ben ik het waard om tegen te spreken? :mad: :+

En dit gesprek met Anderson bedoel ik:
    Voor de Scholar achievement.

En ook Tali heeft niks meer nieuws te vertellen. Ik heb ze allemaal uitgewoond. 8) Kaiden heb ik btw gelijk na de eerste missie links laten liggen.
    Volgende playthrough neem ik hem wel weer mee. Samen met Tali denk ik.
    Liara en Wrex moeten nog even wachten.

Deze keer ben ik voor de combo Ashley en Garrus gegaan.

17. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik leuk vind aan die achievements. Dat wanneer je hem hebt uitgespeeld je kan zien hoe intensief je hem gespeeld hebt. Als ik nu mijn lijst van achievements bekijk heb ik van de spellen die ik het meest heb gespeeld ook de meeste achievements gehaald. Ik kijk dan ook niet van te voren wat je moet doen om een achievement te halen. Mensen die het spel bijv. nog een keer gaan spelen in een makkelijkere moeilijkheidsgraad om alleen maar een achievement te halen zijn dan ook niet wijs vind ik |:-

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Bij de KOTOR games spraken je teammaten ook met je tijdens de missies,en ook nog in de schepen.En dat mis ik in Mass Effect dus ook al,je hoort ze alleen in de lift weleens iets tegenelkaar zeggen en that's about it really.
    Bij de Kotor games waren de gesprekken zeker wat meer intenser,alleen je hoorde je eigen stem niet als de char die je er was.Op dat punt mag deel 2 ook verbetert worden,ME is op sommige vlakken wat kaal en ik mis het leven op veel plekken wat de KOTOR games juist maakte.

Tali vind ik juist erg boring,hoewel ze veel te vertellen heeft.Tja mijn Shepard botert sowiezo niet zo lekker met Ashley,Wrex boeit me veel meer.;)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En daar maak je een belangrijk punt. Vind ik dan.
    Ze hebben veel te vertellen, maar er zit zo weinig passie in. Alsof ze zowat geen emoties hebben.
    Zit je met Liara te praten over een (sexuele) relatie kijken ze beide met een heel strak gezicht en praten ze erover alsof ze het over het weer hebben. (en zo gaat dat bij alle onderwerpen)

Dat heb ik het meeste bij Garrus, Wrex en Tali. En Shepard.
    Hopelijk wordt dat beter in ME2. Meer gezichtsuitdrukkingen, lichaamsbewegingen en passie/emotie in de stem.

Het is allemaal zo stijfjes.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Er zit wat in in wat je zegt. Ik vind de emoties ook niet bepaald hoog. Zelfs als er belangrijke personen uit de verhaallijn sterven lijkt het wel alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik maak me er echter weinig druk om. De hele game is zo ontzettend filmisch dat je bijna geen erg hebt in wat je allemaal aan het spelen en bekijken bent. Mass Effect rockt gewoon en ik weet zeker dat BioWare met betere oplossingen voor deel II komt. KOTOR I was ook een BioWare game, maar iedereen had altijd zoveel aan te merken op KOTOR II. Ik hoor echter niemand over het feit dat die door een ander team is gemaakt. Kijk, vaak zeuren mensen dus dat er in deel II van een game ook wel wat mis kan gaan, maar dat gebeurt niet zolang je het door hetzelfde team laat ontwikkelen. KOTOR II was dus gewoon een foutje in sommige opzichten. Op www.xbox.com onder de compatible met 360 lijst staat namelijk dat KOTOR II door een ander is gemaakt. Dit zijn dure fouten en zolang je een deel II van een bepaalde game door hetzelfde team laat maken, als deel I dus, dan komt het wel goed en hoef je er denk ik weinig druk om te maken. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina