1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is als je opnieuw begint hou je de saves van oudere games. Als je naar load gaat kan je namelijk profile selecte.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar zeg je wat,want de save van het laatste level blijft inderdaad intact voor zover ik weet.Goed opgemerkt,ga het straks zelf ook even uit proberen.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dacht ik net ook aan.
    Tijdens de eerste playthrough had ik ook al de mogelijkheid om meerdere saves te maken, dus waarom maak ik gewoon niet een 2e save voor een 2e playthrough. En als ik dan klaar ben verwijder ik gewoon alle saves behalve die van de eerste keer.

Max, laat je het even weten of dat werkt? O-)

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja zal ik doen,moet wel eerst nog even door de game heen aangezien ik de eerste playthrough niet meer heb.Dus ff wachten nog,wat ook een mogelijkheid is is als je een memmory unit hebt.Dan save je de gehele Mass Effect game met je profiel daarop,en speel je zo met je eigen Shepard de 2de maal door.;)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Vergeet trouwens niet na elke playtrough de eind credits uit te kijken, anders kun je volgens mij geen Select Excisting ID doen bij een nieuw te starten game. Was bij Fable I met dat zwaard ook zo, 15 min credits kijken. ;):)

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Weet je dat zeker?
    Nou wel lullig dan als je de credits checkt,stel als je opeens moet niesen en je glipt met je vingers op een knoppie 'dasniefijn' dan.Beetje raar gemaakt dan weer,een waarschuwing die ze je niet meegeven in de handleiding.

Warning: By playing the game to the last mission,allways let the credits roll till the end.Otherwise you won't be able to play the game again with youre 'excisting ID' you loser!!!!!:lol::D

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Daar kom je nu mee. 8) Had je me best mogen vertellen vóórdat ik de game had uitgespeeld. ;)

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En jij gaat ons even vertellen dat je de eind credits niet hebt afgekeken?En dat je dat mooie muziek nummer zo hebt afgeklikt?

Echt Dulle,nu moet je heel goed gaan uitkijken,want dat is echt niet lief van u.:mad::D

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Had geen tijd. :+ Normaal kijk ik bij iedere games wel de credits, maar net deze keer helaas niet.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Werkelijk,ik heb hier geen woorden voor.=(
    Maaruh,je durft je nog wel zo te vertonen in deze topic?:lol:

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tuurlijk, want zover ik weet worden de credits meestal niet geadverteerd als de meest belangrijke feature van een game. ;)
    Meestal gaat het om de gameplay. Blijkbaar is dat bij ME anders? O-)

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dan heb ik nieuws voor je mijn waardevolle vriend,maar bij Mass Effect draait het om 'alles'.En dat is vanaf begin tot eind tot de laatste miezerige naam in de credits,al is het maar die wat voor de catering heeft gezord.ME is de religie van ons allen,en diegeen die dat niet zien zijn zondaars.En gij zult dan in de hel komen van Saren en The Reapers,maar er is nog hoop voor je door de game nog 104 keer te spelen en dan zijt gij vergeven mijn zoon.O-):D

13. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nou begint het wel een beetje eng te worden Maxx...

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Haha die is wel goed,cool gemaakt.:thumbs:_O_

Ben inmiddels al een Bijbel aan het schrijven,en met de hulp van priester Yellow13 openen we binnenkort een kapel.Maar door de krediet crisis zal deze eerst van karton zijn,als het regent moeten we ons maar laten zegenen door het heilige water van boven.Eten en drinken moet zelf voor gezorgd worden,en laat de kinderen thuis willen jullie want daar word ik horendol van tijdens de gebeden.8)

En nu maar weer ontopic,voordat we misschien een Mod op bezoek krijgen.
    Zo uhm,nog achievements gehaald iemand?

15. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog steeds een keer aan m´n 3e playtrough beginnen. Komt alleen steeds een andere game tussen.
    Maarja... Volgende week tentamens, dus grote kans dat het er dan wél van gaat komen. :D

Nog meer mensen die die 2 boeken hebben gelezen trouwens?

Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Mooi, in de naam van de heilige maagd DulleNL leg ik je nu het zwijgen op. Priesters in kloosters moeten ook vaak hun mond houden; dus doe maar even rustig aan. ;)O-)

Over die eindcredits: Wees maar niet ongerust, je kan ze niet wegklikken tenzij je Guidebutton, Y en dan naar boven en dan op A klikt. Je moet wel heel erg zijn in dit soort dingen als je dat met NIEZEN wilt bereiken. ;)|:-

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dulle nog maagd?Dat lijkt me zeer sterk.De man zal vast en zeker al heel wat aan bedsport gedaan hebben,met spelletjes waar wij alleen maar van kunnen dromen.

Wizz kids zijn zeer gewild bij de dames,dus ga als de sodemieter studeren allemaal.:thumbs::cool:
    En Yellow,niet zo brutaal he?:p:b:

In Maart meer rondom Mass Effect 2,Bronnetje.:)
    http://www.pu.nl/headlines/Mass_Effect_2_op_GDC_2009.aspx?id=434

Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nee tuurlijk niet brutaal! ;):9 Ben wel benieuwd naar meer info over deel II.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nu een kopie van mijn laatste autosave gemaakt op de MU voor mijn zusje. Just in case...
    Was al gelijk even begonnen aan de nieuwe playthrough, en ik moet zeggen dat de 2e keer de gesprekken gelijk een stuk minder interessant zijn. :+ En ik krijg het maar niet over mijn hart om in een Renegade stijl te spelen.
    Ik ben veel te aardig. O-)

Maarre.. Ik kreeg niet de optie om een niveau te kiezen?

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Niveau? In welk opzicht bedoelde je dat ook alweer? ;):eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina