1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Normal, Hardcore, Insane...

Die eerste 5 minuten zat ik al bibberen te spelen uit angst dat mijn eerste playthrough misschien verloren gaat. wtf @ mezelf 8)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Wat maak je je in vredesnaam druk om je eerste playtrough. Ik heb er tientallen opzitten en nog maak ik me nergens druk. Speciaal voor jouw ben ik ook Adolf Shepard. ;):)

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik me daar druk over wil maken doe ik dat ook gewoon. :mad:

Ze wisten al vanaf het begin dat het een trilogie zou worden dus wisten ze ook al dat de beslissingen uit deel 1 mee zouden gaan tellen in deel 2.
    Dat ze je dan aan het einde van iedere playthrough een optie geven om die save opzij te zetten voor ME2. Zodat je daarna op je gemak verder kan klooien met ME1.

Ja, ik maak me daar druk om, en ja het is stom dat ik dat doe, maar zo ben ik nu eenmaal. :+

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik moet ook overnieuw beginnen, had een tijdje geleden alles van Mass Effect van mijn HDD gehaald. Dus kan niet met mijn noob Shepard deel 2 gaan spelen :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou je alles van een game nou weer verwijderen? 8) Savegames ed. nemen maar 1 MB in beslag.
    Ik heb álles nog. Soms zelfs van games waar ik zeker van weet dat ik het nooit meer zal spelen heb ik alle gegeven nog. (bv. Madden 07)

Ik heb iig even genoeg van het geklooi om alles te bewaren voor ME2. Ik heb de install van ME verwijdert van mijn HDD en raak de game voorlopig niet meer aan. :+

En kom nou niet aan met uitspraken dat het heiligschennis oid. is, want anders laat ik jullie beide in een gesticht zetten! :D

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nee hoor we laten u in uw eigen waarde,soms ga ik met mijn humor iets te ver.:DAnderen ergeren zich eraan dan haha,het moet niet flauw gaan worden voor zover het dat al is lol.

En wat ga je nu spelen?

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog genoeg te doen. :9 Rock Band 2 en Spyro zijn onderweg.
    Fracture moet ik nog uitspelen. Mirror's Edge kan ik nog rondrennen. Halo 3 heeft Grifball
    enz. enz. Ik weet me wel bezig te houden. :+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik hoop dat je uiteindelijk nog wel begrijpt dat het een game is en geen ''echte'' zaak van leven op dood. Ik maak me daar ook niet zo vreselijk druk om in andere grote games, dus wees gerust DulleNL: Komt wel goed schatje zoals je zoon zou zeggen. ;):)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is allemaal maar relatief. Natuurlijk maak ik me er niet druk om tov. real life zaken, maar zover games gaan houd / hield ik me er wel erg mee bezig.
    Maar wees gerust, ik kan het echte leven nog wel van games scheiden hoor. :+

En ik heb geen zoon. 8)

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Een van de reden waarom ik geen MMO games speel,maar laat ik daar maar niet teveel op in gaan.
    Mass Effect is zeker een game die je al laat watertanden naar deel 2 en 3,maar ik heb zoiets laat Bioware de tijd nemen om tot goede games te komen.En stel als ze ooit zouden besluiten om een Mass Effect MMO te maken,zal ik die ook niet spelen.Een MMO game is al een vorm van een soort reality in games,je steekt zowat je eigen leven weg in zo'n spelletje door alleen al up te levelen.Daarnaast vind ik dat geen vorm van gameplezier hebben,maar dat is dan persoonlijk misschien.

In het Mass Effect 2 topic heb ik veel aanmerkingen gegeven die beter mogen in hun vervolg,maar ik verwacht natuurlijk niet dat dat allemaal gebeurt en ben ik al blij als ME 2 een betere frame rate zou hebben.Wel die planeten,die mogen echt beter wat het spel alleen al ten goede zou brengen.;)

Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Wat betreft die planeten heb je groot gelijk. Echter, ik vond het best wel lachen een hele steile berg op te rijden en vervolgens vol A in te drukken omdat ik om moet rijden. Het geeft opzich wel een tijdje plezier een aantal keren al die planeten bij langs te gaan. ;):)

12. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren eerste playthrough uitgespeeld

wat een game <3

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Welkom nieuwkomer in deze clan! ;):)

Nee serieus, hoe beviel je eerste playtrough? Heb je toevallig ook de zij questen gedaan?

Ik ga straks het eindgevecht nog even doen en dan kap ik er voorlopig denk ik maar mee, heb ook nog WoW, SORRY MAXX, en KOTOR I liggen. Ik vermaak me voorlopig wel en gisteren ging alles best aardig. Die Ascension gaat wel naar de klote kan ik jullie vertellen. ;)8)

14. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste playthrough was heel mooi, heel weinig side quests gedaan, aangezien ik 1. het verhaal zo gauw mogelijk wilde zien en 2. met mijn tweede playthrough een andere class dan soldier ga doen, en dan wel alle side-meuk ga spelen.

Ben er nu doorheen gegaan in 13 uur, wat natuurlijk veel te snel is :)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Valt nog mee, want aan de side questen ben je vooral reistijd kwijt, net als de verhaallijn. De questen zelf heb je soms in drie minuten afgehandeld. ;):)

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat is dat nu,ga je je tegen me verontschuldigen dat je WOW speelt?
    Maar dat is toch jouwn keus,misschien dat ik nog games speel wat jij nonsens vind.;)
    Als u plezier heeft in WOW,dan go for it though!

Maar weer ontopic,helaas weinig tijd tot het afronden van mijn Soldier Shepard gekomen.en dus stop er ook even mee,misschien leuk voordat deel 2 komt de game daarvoor nog even te spelen.

17. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik jaag jullie weg of wa?

18. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Zat paar maanden geleden ook een keer te twijfelen om deze game te kopen. Dom dat ik dat niet heb gedaan :p Ziet er mooi uit en ik wil nu vooral games kopen met of replaywaarde of lange speeltijd. En als de berichten over Mass Effect 2 kloppen word dat ook een vette game en moet ik deze natuurlijk ook eerst spelen :)

19. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook eerst zitten twijfelen hierover. Beste aankoop in lange tijd uiteindelijk

20. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Btw. mooi prijsje bij Game.co.uk net iets minder dan 20 euro :) Alleen heb ik nu geen geld :mad: Binnenkort dan maar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina