1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Uuh twee tientjes en misschien wat verzendkosten? Even je stoffige schoolrapport aan oma laten zien doet wonderen. ;):)

2. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er maar raar spel uit vind 'k ,in welke stijl is het zo een beetje ;)

3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn rapport krijg ik denk niet veel voor :9 Ik moet er eerder geld voor betalen LOL.

Maar idd als ik weer geld heb koop ik hem wel lijkt me leuke game.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Toen het spel uitkwam twijfelde ik ook,omdat ik twijfelde of ik de setting wel kon waarderen.Toen ik het speelde voor het eerst heb ik na de dood van 'huppelepup' de controller neergelegd,en verder gegaan met een andere game want dat vond ik zo zwaar klote.
    Na enkele maanden besloot ik de game weer te spelen op een nieuwe game,en die speelde ik vervolgens helemaal uit maar wat een climax heeft deze game.

Edit

Die Barla Von vind ik wel grappig,hij praat alsof die constant geil is lol.

Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dan doen alle Volus MaxxRaptor. Check die gozer in C-Sec maar eens, ben zijn naam even kwijt. ;):) Ik bedoel degene die denkt dat die achtervolgt word en vermoord denkt te worden.

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oow pas op,je hebt bij de Embassies nog zo'n Volus karakter,die de pik op mensen heeft lol. 'Yess yess,goodby Earthclan' ofzoiets,geweldig!:thumbs:

En dan die Hanar,met hun 3D surround sound speech.Doet me een beetje denken aan Macross Plus,een manga film maar ik weet niet of je die kent.Maar daar zat een straaljager in met gedachten besturing,en die piloot hoorde je precies zo ook met zo'n soort echo effect.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Macross Plus ken ik wel, vind het een middelmatige tot slechte Manga. Neem dan het serieuzere werk Gundam Wing maar. Helaas is daar ook nog geen fatsoenlijke game van.

Goed, ik heb mijn laatste playtrough voorlopig gehad. Rond de release van deel 2 er nog even eentje doorheen jagen. Ik heb nu eerst even Kotor en straks LOTR Conquest die ik denk ik wel voor 25 euro kan krijgen. Tsja, dan werk enzo nog, dus ik ben wel even zoet. Mass Effect moet even wachten.

Ik stap dus even uit de kerk!!! ;):)

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Klopt wat je zegt over Macross Plus,de oude reeks waren veel beter dan die Amerikaanse meuk.Gundam is inderdaad leuk en vermakelijk,alleen niet zo boeiend voor me.

Ontopic weer,ja ik stap ook even uit de heilige kapel.En ik heb nog een hoop expositie werk te doen,ben daar ook heel veel mee bezig.Af en toe een beetje gamen ter ontspanning,Mass Effect en Fable 2 zijn de enige 360 games die ik geregeld speel even buiten de PS2 die ik ook nog steeds aanzet.;)

9. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu dan wel in het goede topic:
    Ben inmiddels aardig op weg met m'n nieuwe Vanguard op Hardcore.

Nu bleek de eerste planeet die ik bezocht toevallig de planeet te zijn die verbonden is met de quest van 'Wrex: Family armor'. Ik wist niet dat dit kon en aangezien hij nu mijn vaste team maatje is (samen met Tali, wiens achievement ik de eerste playthrough kennelijk niet had gehaald), kreeg ik een interessante dialoog toen ik de betreffende basis binnenstapte.

Het gevecht was wel ontzettend lastig (Tja, wat wil je als level 8 vanguard op hardcore tegen 12 vijandjes (vnl snipers) + een boss), maar na een paar uur proberen is het me uiteindelijk toch gelukt. De Unity skill en Barrier zijn oh zo belangrijk.

Kom ik gelijk op de volgende vraag:
    Hoe kom je aan nieuwe granaten? Med-gel kan je aanvullen mbv med-kits en automaten, maar hoe zit dat met granaten? Ik moet het al uren rooien zonder granaten en heb geen idee hoe je die moet aanvullen, behalve door vijandjes neer te knallen die toevallig een granaat 'droppen' (feitenlijk droppen ze niks, maar je krijgt soms wel equipment erbij als je iemand neerknalt).

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Die krijg je automatisch. Het is het enige nadeel zo'n beetje aan Mass Effect: Je kan niet zelf looten, dat doet de game voor je en van tijd tot tijd krijg je die granaten er wel bij. Dat stuk dialoog met Wrex over zijn familie is inderdaad vet, quest opzich ook, want je moet echt zoeken naar dat gebouw waar het zich afspeelt. ;)O-)

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    :+ Wat is dat nou voor slappe houding! Gewoon doorspelen op Insanity. Hardcore is voor mietjes O-) ;)

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Mijn Mass Effect virus wilt ook maar niet dood hahaha,vanaf gisteren weer even verder met mijn slechte Shepard.Mijn andere 360 games liggen er maar een beetje bij,echt zoiets raars gewoon wat ik bij de PS2 ook had met Gran turismo.Zoveel games,en GT die ik alleen nog speelde.

Die quest van Wrex,daar wist ik nog niets van.Maar zal dan wel zeker na de gebeurtenissen van Virmire ter beschikking komen?Klinkt erg interessant,ook weer eentje om op to do list te zetten.;)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Je moet gewoon na elke main missie even uitgebreid met hem praten en op een gegeven moment komt het wel. Als hij het over zijn vader heeft zit je heel dicht in de buurt. ;):)

14. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik net zei: Nadat ik de spectre status kreeg en de wijde universum in ging, ging ik gelijk naar het stelsel bovenaan (met het idee om ze allemaal stelselmatig af te lopen). De planeet waar ik op landde bleek toevallig die planeet te zijn waar die quest ook was. Level 8 zijn en Wrex's family armor in je bezit is wel koel :)

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En dat doet me afvragen wat er nog meer in deze game zit,Bij Oblivion is het al vrijwel onmogelijk om alles te zien van het spel.Maar dat is dan ook geen eerlijke vergelijken,maar Mass Effect heeft toch wel veel verassingen.:thumbs:

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Oblivion opzich ook wel, maar na dik 600 uren in de game heb je weinig zin meer om rond te neuzen. ;):b:

17. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik had dit spel dus eerst, vorige week weer gekocht. Ik had er weer helemaal zin in, maar toen kakte het toch in.. snap het niet. Speel nu met een vanguard maar denk dat ik maar is als soldier weer opnieuw ga beginnen. welke sidekicks zal ik dan meenemen?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Wrex zeker weten en ik neem altijd Ashley mee. Als je dat doet heb je de meeste combat in je team zitten. ;):)

19. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ja ben maar voor wrex en kaiden gegaan.

Heb Wrex alleen al 2 keer het hele verhaal meegenomen, maar hij is te goed. En Kaiden voor Decrypting elkectronics enz.

Snipen is toch wel relaxxx

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja snipen is zeker cool,geeft het spel al direkt een hele andere feel en ervaring.Maakt het nog wat intenser,en je voelt je al gelijk zo'n coole killer lol_O_:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina