1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Mass Effect moet gaan uitkijken,de nieuwe Resident evil 5 laat wel hele mooie en vooral kloppende gezichtsuitdrukkingen zien.Ook de manier hoe ze gebaren maken en bewegen stond ik echt van te kijken,en dat mis ik in deze game.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vaag, want de sq's vond ik juist erg boring. Geen 2e run voor mij dus.

3. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat vind ik dus ook,en dat zet je dan ook gelijk aan het denken.Neem bijvoorbeeld Fable 2,die game heeft een zoveel minder verhaal maar toch speel ik de game nu al met verschillende characters en ik blijf het leuk vinden.Mass effect heeft een werelds nivo verhaal,maar ik vind dat het spel ondanks zijn replay erg saai word om het voor meerdere keren te spelen.Misschien een rare discussie om her hierover te hebben,maar ik vind het wel opmerkelijk.:b:;)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    @ MaxxRaptor: Zou jij zo vriendelijk willen zijn DulleNL te ex communiceren? ;):)
    Dit kan echt niet door de beugel he. ;):)

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Hahaha,dat dacht ik niet.}:]
    Maar ik ga de ME kerk laten afbreken,en bouw ik een nieuw voor Mario.:lol:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Landverrader!!! ;):cool:

Hey, misschien een idee om, als het er is, ook Nederlands talige info over deel II te posten in die topic. Het meeste wat hier gepost word is Engels en mijn Engels lezen, zullen er wel meer zijn, is niet zo best. ;):)

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben nu ook bezig met deel 1 alleen die achievements irriteren me een beetje. Moet je nou zo precies doen wat er op internet staat voor een paar achievementjes zoals die ally zooi? Ik heb daar helemaal geen zin in. Ik zag dat Yellow alle achievements had en ik vroeg me af hoe vaak je m uitgespeeld hebt.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik heb hem meer dan 10x uitgespeeld, incl alle side questen en het verkennen en verzamelen van planeten en grondstoffen. Ally achievements zijn de meest tijdrovende en die van Liara is de moeilijkste. Ik had hem in een keer en het viel nog mee dat ik hem al op Virmire kreeg. ;)8)

9. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk ook gewoon schijt hebben aan die achievements en spelen zoals jij dat zelf wil...
    Het is imo namelijk echt zonde om het hele spel maar 2 teammates te gebruiken en al je keuzes in gesprekken op één bepaalde manier te nemen voor een paar "zinloze puntjes". :)

10. ON 360

ON 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mass effect Goty editie

heeft iemand de mass effect goty editie al ergens in de winkels zien liggen want deze is er in amerika al wel voor $20 inclusief bring down the sky?

BVD

ON 360

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nee en hij is ook nog niet officieel voor Japan of Europa aangekondigd. Niet dat ze dat in Japan belangrijk vinden, maar toch. ;):cool:

12. ON 360

ON 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat is gewoon de classic, met wat uitbreidingen zo te zien

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
  15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zitten er in dit spel ook van die ultimate wapens?
    zoals fable dat ook heeft, die ergens verstopt zitten ofzo en je er best wat moeite voor moet doen ze te halen, maar dan heb je wel een uber goed wapen.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Je moet ze kopen, maar met een kleine 20 uur spelen zul je hele vette shit hebben gekocht en nog steeds stinkend rijk zijn. Duurste wapens zijn 3 tot 400.000 credits en kun je ook nog eens upgraden. Het leuke er aan is dat je het meeste wel kunt vinden, maar door licenties te kopen kun je later ook de beste shit vrijspelen die je weer kunt kopen voor jezelf en je maten.

Tip: Altijd eerst jezelf bedienen als het om wapens en armor gaat. ;):)

17. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad dat doe ik nu ook. Geen zin in dat gezeik voor een paar punten.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu zoveel credits dat als ik dingen koop mn credits nogsteeds op dat 999999 blijft staan. heb ook al heel wat van die licenties gekocht.

Heb momenteel al die hmw.. X(10) wapens, heb een beetje lopen googlen en daar kom ik hier en daar tegen dat dat tochwel de beste wapens zijn.

die sniper rifle heb ik met explosive rounds geupgrade, en bijna elke vijand is 1 hit 1 kill, alleen is wel na elk schot overheat, ondanks dat ik zoveel mogelijk heat reduce upgrades erop heb gegooid.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Je kunt er hooguit twee hitte dingen opgooien, maar die explosive rounds met 500+ hitte helpen dan niet echt mee. Ik heb het zelf op een shotgun geprobeerd en dat vond ik niet echt werken. ;):9

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel prima zo, die cooldown valt wel mee, en als ik een groepje geth raak, gaan dr soms wel 4/5 of meer neer dus dat is wel een voordeel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina