1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah man, ik was ascension helemaal vergeten. Ik heb hem nu direct besteld. 5-7 werdagen levertijd :mad:.
     
  2. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Was echt bruut net, toen ik Insanity uitspeelde:
    Ik dacht dus dat ik Saren 1 moest verslaan, en dat hij daarna tranformeert in Sovereign (als ik het goed heb?:+). Er was echter ook een Paragon gesprek. Ik dacht, doe die is. En toen schoot Saren zich gewoon dood. Fantastisch !

    Ik kan de achievements wel weer halen, alleen ik moest eventjes naar Memory gaan -> Mass Effect -> Gamer Profile -> Delete. Op naar 1050/1050 van Mass Effect.\o/
     
  3. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij raakt al(?) z'n organishe delen kwijt, en Sovereign neemt volle controle over zijn karkas. Hij zegt dat hij Sovereign is, maar dat is gewoon Sovereign die door het karkas van Saren tegen jou spreekt.

    Zijn spoilers die de iets onhullen over het verhaal nog nodig?
     
  4. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij precies vertellen waar dit spel over gaat (hoef niet het hele verhaal ofzo, maar meer de gameplay enzo)? Ben al hele lange tijd benieuwd naar deze game, maar weet niet echt wat ik moet of kan verwachten...
    Is het een beetje te vergelijken met Oblivion, qua RPG elementen? En in de ruimte vind ik op zich ook wel leuk, mits goed uitgewerkt.
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt verschillende zonnestelsels die je kan bezoeken, en op sommige planeten kan je ook landen, soms is er geen ene ruk te doen, soms is er een quest. Vaak is het een woestijn achtige vlakte.

    Je kan het niet echt als Oblivion vergelijken, je kan wel gaan en staan waar je wilt. Dmv in je interface aan boord een stelsel aan te klikken, maar daadwerkelijk landen op elke planeet die je wilt kan niet.
    De mainquest is er goed gedaan met overtuigend dialoog, je kan zo ook sitauties verschillend aanpakken, van slijmen tot een pistool tegen iemand zijn voorhoofd houden. (als die persoon een voorhoofd heeft:+)

    Goeie graphics, goeie sfeer. Goed verhaal. En zeker leuk als je niet zo'n hele hardcore rpgér bent, maar opzoek bent naar een leuke lichte rpg Die erg actie gerict is en waar je niet heelveel tijd in hoeft te investeren om het een beetje te snappen hoe alles werkt.\\

    Dit kan je verwachten van Mass effect.

    Zit nog steeds te wachten op mijn ascension boek. Die ik besteld heb bij bol.com,
    Er zijn 2 versies, en van boven de tien euro, 1 er net onder. scheelt maar een paar euro. Maar ik heb natuurlijk de goedkoopste genomen, wat is precies het verschil?
    Hmm nu zie ik alleen nog maar de goedkope versie staan bij bol.com. oh well..
    Die boeken kosten echt niks, 7 euro:)

    sigh, checkte net mail, en is krijg ik te horen dat mijn bestelling is vertraagd:mad:
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    mee eens. zelf vind ik niets aan oblivion, maar KOTOR bv vond ik dan weer top. heb mass effect ook heel wat uurtjes gespeeld. verhaal is top niet al te ingewikkeld.
    spel zelf ik ook niet al te moeilijk en lekker actie gericht. heb RPG gedeelte is redelijk uitgebreid maar verwacht er niet te veel van.

    dus, als je een lekkere vlotte RPG wilt met lekker veel actie en een goed verhaal dan is mass effect zeker aan te bevelen.
     
  7. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor de reacties! Dan vind ik de game denk ik toch leuker dan ik dacht, alleen de actie baart me nog een beetje zorgen. In oblivion vind ik het leuk om af en toe iemand in elkaar te meppen, maar de leukste quests vind ik het om dingen voor iemand te doen. Is de actie in ME niet te overweldigend?

    ik had juist gedacht dat ME best wel ingewikkeld verhaal had enzo, maar schijnt dus toch wel mee te vallen, en ben inderdaad niet die hardcore rpg'er, dus dat komt mooi uit. Alhoewel hoe meer ik in oblivion duik ik wel meer op een hardcore ga lijken, maar gelukkig weet ik nog niet alle namen van alle zwaarden, spreuken, personages e.d. dus dat scheelt, fjiew :)
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zou gewoon paar reviews kijken als ik jou was.
    ik zat er eerst ook aan te twijvelen of ik m wel of niet zou diggen. heb het toen toch maar gegokt en m hier op de bazaar voor een mooi prijsje kunnen bemachtigen.
    zelden zo positief over een game geweest
     
  9. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal is niet te ingewikkeld. Een 12 jarige zou het kunnen snappen. Het verhaal is wel behoorlijk diepgaand.
     
  10. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn broertje had m een keer gekocht en maar tot halverwege gespeeld, ik heb m nog nooit aangeraakt :x ga toch maar is beginnen :lol:
     
  11. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Mass effect is echt een top spel,ik vind die ally achievements overdadig irritant maar ik lig in mijn slaapzak voor de winkel als deel 2 komt !
    Die boeken waar jullie een bladzijde eerder over spraken , zijn die in het nederlands ?
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Mass Effect 2 wacht ik ook heel erg op,en ik heb een beetje gegoogelt en ze willen in ME 2 echt dieper gaan met de side en Planeet questen omdat ze er niet aan toe kwamen in het eerste deel.

    Ook zouden de kuezes die je maakt ook meer invloed gaan hebben,ben welzo beniewt:)
     
  13. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is een Engelse schrijver en ze zullen niet vertaald worden.
     
  14. Abe

    Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Mass Effect inmiddels op Hardcore uitgespeeld als Infiltrator. Ik vraag me alleen af hoe je je MAKO kan upgraden zoals in de openingspost staat. De stukken in de MAKO vond ik namelijk het kutste omdat je zo snel dood gaat, wellicht omdat ik niet weet hoe ik hem moet upgraden.

    Is Insanity overigens veel moeilijker dan Hardcore? Want over het algemeen vond ik Hardcore niet echt bijzonder lastig. Er zaten wel tricky stukken in maar over het algemeen had ik weinig problemen.
     
  15. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ver als ik weet kan je de MAKO niet uitbreiden ?:eek:

    Ik heb gisteren Insanity uitgespeeld, moet nu nog in totaal 3 achievements. Insanity vond ik als Soldier niet zo moeilijk, alleen het duurt wel veel langer omdat de enemies Immunity gebruiken, vooral de Krogans zijn een bitch :+.
     
  16. Abe

    Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Letterlijk in de openingspost. Ik dacht al dat het niet kon inderdaad want ik heb nergens een dergelijke optie kunnen vinden.

    En de Krogans waren op Hardcore al vrij lastig. Die moest je echt al 10 keer raken met je sniper voor ze neergingen.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog maar iets van bij de eerste planeten 8) Ben gestopt omdat ik er opeens geen bal meer van snapte! Ik ging veel te snel dood bij sommige vijanden....*ik volgde verhaal niet ging eerst die andere planeten verkennen* en toen ik dat had bij 3 planeten heb ik hem weggelegd en daar ligt die nu nog 8)
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik zat toen ook vast bij een Planeet waar je piraten moest uitschakelen voor een Quest,maar wat ik ook deed ging telkens weer kapot.
    En met de Rifle kom ik niet overweg:)
     
  19. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0

    Tijd geleden dat ik 't gespeeld heb, maar dat 'probleem' had ik ook :). Sommige enemies zijn gewoon nog een tikkie lastig als je zelf nog niet zo sterk bent. Gewoon andere planeten bezoeken en de main story volgen en later als je sterker bent schop je hun kont:thumbs:
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar is het niet zo als ik nou het verhaal een tijdje blijf volgen dat ik dan later niet meer bij die planeten kan komen? of heb ik dat nou verkeerd begrepen? Bedoel anders ga ik nu nog Mass Effect doen was altijd bang dat ik er anders nooit meer kon komen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina