1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abe

Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan tot de laatste 2 missies alle planeten bezoeken die je wil. Ik weet niet hoe ik spoilers kan verbergen dus ik wil zo niet aangeven op welk punt dat is.

Ik vond overigens de sidequests ook veel lastiger dan de missies voor het verhaal. Dat komt omdat je bij sidequests vaak een basis moet aanvallen waar je dan direct 20 vijanden tegen je krijgt. Zonder de Unity skill is dat echt niet te doen.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ah kijk dat wist ik niet...en in spoiler zetten doe je zo [spoiler ] *jetekst* [/spoiler ] maar dan zonder de spatie! En Unity Skill was da?

3. Abe

Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Unity is een tech skill waarmee je je teamgenoten kunt reviven in een gevecht. Als je daarna first aid gebruikt zijn ze ook weer helemaal levend. Ontzettend handig als je vast zit in een gevecht.

Tot wanneer je alles kan bezoeken:
    Op een gegeven moment wordt je vastgehouden in de Citadel, als je daar eenmaal ontsnapt bent moet je naar een bepaalde Planeet om Saren tegen te houden. Dat is het laatste moment dat je vrij bent om te doen wat je wil. Als je naar die planeet gaat zit je vast in het verhaal en kan je niet meer zelf op stap gaan.

Einde spoiler.

4. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Weet iemand of je die bring down sky extra nog kan downloaden en als dat zo is waar je het kan downloaden?

5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    in de marketplace, kost wel 400 punten :)

6. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Dat heb ik er wel voor over :D weet je ook of hoe het word opgestart? Wil eerst mass effect uitspelen daarom :)

7. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurt automatisch. In een game moet je naar de Galaxy map gaan, en dan is er ergens een extra zonnestelsel.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat valt er eigelijk allemaal te doen daar?
    is het alleen beetje xtra missies of zit er echt een heel verhaal lijn bij?

9. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn 3 assignments (dus geen missies), je kan er nieuwe equipment krijgen en er is een simpele verhaallijn: De Batarians laten een komeet recht op Terra Nova af gaan en aan de speler de taak om de komeet te stoppen. Er is 1 achievement voor als je hem uitspeelt. Ik vind Bring Down The Sky wel handig als je voor de ally achievements gaat.

10. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Mass effect Ascension inmiddels uitgelezen. Heb nu echt f*cking veel zin in ME2. :D

Laatst bewerkt: 17 aug 2008
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan het spel ws ook bemachtigen. Wat is aan te bevelen qua keuze van personage en op welk niveau kan ik dit spel het beste spelen? (ik ben een redelijk ervaren rpg-speler).

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon op normal beginnen is denk ik de beste keuze, of mss veteran voor iets wat meer uitdaging.
    en voor de 1e keer zou ik gewoon beginnen met een soldier :)

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je soldier kiest dan speel je het meer als een shooter, andere classes zijn tech, decrypten en hacken enzo. En biotics.. dus speciale krachten.

Alle classes bestaan uit een mix van deze drie. Gewoon zelf kiezen dus als ik het me goed herinner zit er een beschrijving bij als je je klas kiest.

14. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Bij je eerste keer spelen, is de moeilijkste moeilijkheidsgraad Normal. Als je die hebt uitgespeeld Veteran, en daarna Insanity. Het is wel aan te raden om 1 klasse te maken (Soldier) en daar alle drie de moeilijkheidsgraden mee uit te spelen. Als je op Insanity weer met een lvl 1, laten we zeggen Adept, moet beginnen, dan maak je het jezelf vele stukken moeilijker.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Denk om de ally achievements als je die wel wilt hebben. Liara is onmogelijk als je side quests hebt geopend en het spel bied je wel mogelijkheden het niet te openen als je voor de ally Liara wilt gaan. Ik kan je een goede tip geven: Als je echt iemand wil hebben die je wegwijs kan maken in alle aspecten van deze game, dan zou je Sith_Vegeta eens moeten Pmen. Weet niet of die nog veel online komt, maar hij weet veel en heeft mij laatst ook nog weer geholpen met wat skill selectie. ;):):

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Liara is onmogelijk als ik sidequests doe? Eehmmm dat houdt in dat ik het hele spel geen sq mag doen?

Heb het spel binnen incl guide, maar zie dat er echt veel keuzes zijn, geen zin om slechte keuzes te maken. Nog meer tips naast het kiezen van soldier?

17. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    De autosave in deze game wil nog wel een sucken, dus regelmatig handmatig saven is geen overbodige luxe.
    Saven voor je een gesprek begint is ook wel handig, kan je load game doen als de uitkomst ervan je niet aanspreekt. :D

18. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu de game op hard te halen en daar heb ik ff vraagie over.
    Als ik nou met mijn vorige shepard (wat ik op normal uitgespeeld had) hem nu op hard wil spelen, kan ik dan nog die achievement halen, zo ja wanneer moet ik hem dan op hard zette?

19. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt tot het einde van eden prime om ´m op hard te zetten.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoever in het spel is dat?

Moet nog steeds aan het spel beginnen..te weinig tijd, teveel spellen 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina