Nee, ondanks dat ze het beloofd hadden is er nog niks bekend.. Wel is er een link om de DLC te downloaden maar dan moet je een code hebben. Zal wel voor de pers zijn zodat zij alvast de DLC kunnen reviewen oid. Hoop dat voor het weekend de DLC online staat en dat ze iets bekend maken.
Ja, om met de woorden van iemand van Bioware op hun forum "Soonish", dus wat ze standaard al de laatste maanden zeggen. Waarschijnlijk ergens voordat Mass Effect 2 uitkomt
Het is ze geraden. Ik wil er een nieuwe playtrough voor starten. Moet ook nog even de eerste DLC uitspelen, maar ik kan echt niet over dat verrotte mijnenveld op die meteoriet.
Die DLC stelde ook weinig voor, uurtje heb je em wel uitgespeeld. Hoop dat deze DLC wat groter is. Mijnenveld is niet zo moeilijk.
Oh noes! Een game developer die zijn beloftes niet nakomt. * kijkt naar buiten of de wereld al vergaat* Bummer, maar het was te verwachten dat het weer zo'n "soonish" statement zou worden.
Inmiddels staat ook de Engelse versie van de content online. Pinnacle Station [EN] - 400 (Select this for the English-language version of this module.) Test the limits of your combat prowess aboard a remote, top-secret Alliance space station. Do you have what it takes to hold the top spot amongst the best of the best? This module includes a new land-able space station, 13 exciting combat scenarios, and approximately 2-3 hours of game play. Required: you must achieve Spectre status before embarking on this mission. Voor dit item geldt geen teruggave. Zie www.xbox.com/live/accounts voor meer informatie.
^Ah thanku, heb em meteen gekocht! Alleen zit nog op werk, dus kan em niet spelen Iemand die wel em al kan spelen of gespeeld heeft? Ben wel benieuwd naar wat jullie er van vinden. Heb vanavond iedergeval wat te doen
Ik heb de download net binnen maar heb hem nog niet gespeeld. Moet sowieso eerst weer opnieuw beginnen met mijn 2de playthrough voordat ik aan de DLC kan beginnen. Maar ik heb gelezen dat de content gewoon goed werkt en de nieuwe achievements unlocken ook.
Zo te lezen niet echt super..... http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=930279&topic=51076733&page=3
Sweet! Ga hem ook vast klaarzetten voor download via de site, maar kan helaas vanavond niet gamen. Morgenavond eens even checken dan
Ik begin er nog maar niet aan. Bring down the sky vond ik heel cool omdat je echt een missie had, je moest echt praten met lui en dingen doen,maar dit is puur een paar battles...leuk maar nah, wacht wel eventjes ermee.
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik vond hem best lastig. Ben er wel doorheen gekomen, maar moet nog een keer. Wil de game op zijn tijd wel verder omhoog waarderen.
Hij is ook al te downloaden via onze Marketplace op je 360. Impressie van iemand die het heeft gespeeld Niet echt boeiend dus. Ik wacht wel op ME2.
DLC uitgespeeld en wel, ook al was die maar 400ms vind het toch zonde van mijn geld, was er veels te snel doorheen en vond het verder maar erg karig, maar goed het blijft toch mass effect
Dat zeker en ook nog eens eindelijk de quarian en asari achievements gekregen. De quarian popte op na laatste missie van pinnacle dus ze helpen sowieso wel mee aan de ally achievements. Nu nog AI hacking, neural shock en nog een paar sidequest voor de soldier achievement en dan uiteindelijk eens 100%