1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb het spel al een tijdje geleden uitgespeeld maar moet eigenlijk nog behoorlijk wat punten. Wat is leuker: opnieuw beginnen met new game+ of oude save laden en de rest pakken?
     
  2. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Op zich is het natuurlijk leuker om met een totaal ander soort character te spelen in een tweede playtrough, dan haal je het meeste uit de mogelijkheden van de game.

    Maar als je het wel prima vind zoals het nu is dan kun je ook voor een hoger level gaan met je huidige character. En misshcien zelfs de level 60 achievement scoren (hoewel je daar wel drie playtroughs voor nodig hebt)

    Persoonlijk zou ik voor een totaal ander character gaan en de gamjes anders spelen dan de eerste keer. Is wel zo leuk.
     
  3. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Weet niet met wat voor klasse je al gespeeld hebt, maar kan je aanraden om sowieso een keer met adept of vanguard te spelen. Waarvoor je dan dus ook bijbehorende achievements kan scoren en omdat het gewoon heel tof is.
    Speel zelf alleen nog bijna new game + met mn male infiltrator shepard omdat ik aan hem gehecht ben geraakt en nu zijn stem niet meer bij andere uitziende shepards vind passen:+
     
  4. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    klinkt herkenbaar... ik ben destijds ongeduldig als ik was gewoon met de standaard Shepard gaan spelen, want had geen zin in een custom mannetje maken.

    Voor mijn tweede playtrough heb ik dat toen wel gedaan, maar na een uur alweer opnieuw begonnen, omdat ik zelf alleen maar gedrochten kon creëren die allemaal niet konden tippen aan de officiele shephard. En dezelfde stem op een anders uitziende Shephard was ook echt te raar voor mijn gevoel.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Fout, ik deed het in twee een keer. ;)
     
  6. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Had wel zelf een custom Shepard gemaakt en daar was gelukkig geen gedrocht uit gekomen:9 Mijn eerste female Shepard was wel echt een ware draak om te zien.

    Level 60 is in 2 en half keer spelen wel te doen. Had dat zelf namelijk ook zoiets.
     
  7. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Pinnacle station gespeeld en ook meteen level 60 gehaald.

    Het was leuk om Mass Effect weer eens even uit de kast te halen, maar ik ben niet echt te spreken over de Pinnacle station DLC. Waar bring down the sky in ieder geval nog echt een missie/campaign was is dit een slap excuus voor een soort Multiplayer tegen bots.

    Gelukkig had ik level 60 halen als doel en moest ik toch iets doen om dat te halen, maar ik hoop toch wel dat ze straks van de DLC's voor Mass Effect 2 meer werk gaan maken.

    OK, het was maar 400 punten, maar toch. Een tweede DLC missie had naar mijn mening beter gepast bij een game als deze.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    150 snelverdiende puntjes op je gamertag vind ik best stoer hoor. ;):9
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ok, die DLC is echt total niet een challenge ofzo... na 40 minuten in die survival missie werd he saai, dacht laat ik me wel dood gaan ga midden in een groep vijanden staan en laat hem daar staan... pas na 10 minuten niks doen was ik dood 8) Dus zelfs al zou ik niks hebben gedaan in die missie was ik met gemak geslaagd omdat je maar 1,5 minuut levend hoeft te blijven ipv 50 minuten.

    Naja, laatste missie ook nog even doen is het ook weer klaar. Beetje karig though, dat ze hier zo lang mee bezig zijn geweest.

    Kom maar snel met deel 2.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Daarom zullen ze het denk ik ook met zo weinig bombarie op de Marketplace hebben gegooid.
    Ze wisten dat het niet veel was, dus hebben ze het maar stilletjes online gezet
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    BioWare wilde ons denk ik zoet houden voor een veels te vette derde DLC met slechts 1 achievement ofzo. Of niet BioWare?

    Naja, zo te zien heb je wel gelijk. Ik moet hem zelf nog spelen, maar waar is het begint punt van die DLC eigenlijks? Welke cluster enzo? :eek:
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Bioware is niet zo goed met hun DLC wel jammer, had meer zoals Fallout dlc moeten zijn.

    Pinacle station zie je zodra je de galaxy map opent, niet te missen. Maar komt pas op het beeld nadat je Spectre bent.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Bedankt voor de informatie. ;)
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een vraagje

    Er waren 3 eindes in de game niewaar? Er was een keuze uit de council te laten leven, en een keuze om ze te laten sterven, maar wat is de 3de keus eigenlijk?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    OMG dat weet ik zelfs niet eens. :'-(
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Was dat niet iets met de PC versie? Iedergeval niet voor de xbox, heb je 2 keuzes.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik denk dat het met Mass Effect 2 straks wel anders gaat. Iets teveel keuzes misschien wel. Als dat het geval is wordt Mass Effect 3 wel echt overdreven bruut. 8)
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Oowzo oke, ja ik dacht dat het er 3 waren van wat ik toen eens heb gelezen. Maar ik zal me wel vergist hebben, maar klopt het wel dat alles wat je hier doet aan een tiny beslissing dat dat in deel 2 dus van invloed zal zijn ?
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat zou best kunnen, alleen Bioware weet het zeker. Maar je kan er zeker van zijn dat de grotere keuzes (Rachni laten leven of niet,...) wel een impact gaan hebben.
     
  20. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup, drie keuzes: 1) De Council reddden, dit kost wel veel mensenlevens/schepen. 2) De Menselijke vloot achterlaten totdat Shepard de armen heeft geopend en dan de vloot Sovereign laten aanvallen. De Destiny Ascension (of hoe dat schip ook mag heten) ontploft dan wel, de Council gaat dan dus dood. En dan heb je nog 3 ) De Destiny Ascension aanvallen met de menselijke vloot, de Council sterft dus daardoor en er sterven ook nog wat mensen.

    Edit: Waarschuwing voor de mensen die de game nog niet uitgespeeld hebben: Open de spoiler niet!

    En ik heb de 1000e post in dit topic:cool:
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina