1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als het allemaal toch niet zo veel uitmaakt... Dan denk ik dat ik voor Adept of Vanguard ga:9
    Ik wil wat leuke Bionic abilities hebben.

    Yup, persoonlijke voorkeur. Maar zoals ik al zei heb ik een fobie voor keuzes, daarom zette ik dat er ook nog even bij om aan te geven dat me die keuze ook hoofdpijn bezorgt. :+

    Ik neem aan dat de keuzes gewoon uit Easy Normal en Hard bestaat?
    Normal zal ik dan maar nemen.
    Je kan er beter achterkomen dat ie te gemakkelijk is dan te moeilijk. 8)

    Heh verdomd. :mad:
    :+
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Neem een man, kan je als je het leukt met Ashley rollebollen. Yeee :+
    Al kon je dat ook met een vrouw dacht ik ^^
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn dude:
    [​IMG]
    Volgens mij uiteindelijk Vanguard gekozen.
    Waar ik onmiddelijk weer over begin te twijfelen. Net als over het uiterlijk van mijn Shepard. 8)
    Zijn kin staat niet goed; hij heeft een k*t kapsel, domme neus....Aargh! Waar zijn mijn kalmeringspilletjes? :+

    Wel leuk dat het gelijk begint over een ontdekking op Mars; oude beschaving enz.
    Precies waar ik in geïnteresseerd ben. (dat weet MaxxRaptor maar al te goed. ;))
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep indeed Dulle LOL:thumbs:

    En oja,die custemizing is echt stres gevend,zo ook heb ik wel tientallen Shepard Chicks inelkaar gefrikandelt.
    En iedere keer hadden ze schoonheidsfoutjes toen ik begon te gamen,de een keek scheel en de ander had te dikke lippen.:b:
    En zo kun je snappen dat ik de begin scene al kan dromen.:b:

    'Sounds like you don't trust our Turian quest?'
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Customizing... Van de ene kant zo vet, maar van de andere kant zo stress gevend. :+
    Fable II krijg ik ook nog binnen, dus dan begint de ellende weer opnieuw.

    Eerste indruk: pff lastige game.
    1. Alles upgraden/vervangen bij equipment; maar dan niet alleen voor jezelf maar ook voor je squad. Vergeet ik iedere keer. 8)
    2. Ik vergeet steeds waar alle knoppen voor zijn in de menu's
    3. Squad is erg afhankelijk van mij; ik moet zelfs hun wapen selecteren.
    4. Omni-gel... Hmmm...Equipment houden of omzetten naar die gel: dat is een keuze en dat zegt voor mij al genoeg.
    5. Hebben ze hier nog nooit van regelmatige checkpoints gehoord? Ik ben nog niet eens door de proloog heen omdat ik doodging waardoor ik helemaal naar het beginpunt werd teruggezet. (aangezien het al laat werd was ik maar gestopt)
    (was btw maar 2 keer dood waar het 1 keer de schuld was van de game: 'Druk op A om storm te gebruiken. Onderweg zal Shepard automatisch vijanden neerslaan'.
    Ik doe dat dus, maar opeens ben ik omsingeld 3 vijanden. Mja hadden ze geen beter moment kunnen kiezen om me die zooi te leren?
    2e keer was mijn eigen schuld. Ik schoot op een tonnetje wat blijkbaar een beetje explosief was


    Nu dus een belangrijke vraag: voordat ik stopte zag ik een Save optie (hoera!) maar hoe precies is die in het saven?
    Stel ik zit gehurkt boven op het lijk van een juist vermoorde geth (zo heette die toch?) kom ik de volgende dag dan ook precies op die plek en in die positie terug of word ik dan gewoon weer aan het begin van het level gezet waar dan alleen mijn stats zijn gesaved?

    Let op! Dit zijn allemaal geen minpunten; sommige horen gewoon bij een RPG!
    Maar dat zijn gewoon dingetjes die het me een beetje lastig maken zo in het begin.
    Even omschakelen van Gears of War style TPS naar dit. ;)

    Erg vette game waar ik zelfs alle dialogen en dialoog-opties wil afluisteren.
    Dat was bij andere games wel anders. Maar dat krijg je dus als het onderwerp je interesseert. First Contact War; ontdekking op Mars enz.
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het ook echt een supergame, ik heb em echt nonstop gespeeld toen ik em kreeg :D

    Maar je kan in optie menu ook kiezen voordat je alleen je eigen personage moet levelen enzo, dat de game automatisch jouw mannetjes laat levelen en hun skills laat kiezen.
    Dat vond ik zelf een stuk makkelijker, en voor equipement vond ik alleen maar leuk dat ik alle wapens voor iedereen kon kiezen enzo :cool:

    En over dat save'n, je begint op de plaats waar je gesaved hebt :)
     
  7. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb zeg maar die introductie planeet gehad welke planeet is het beste om het verhaal te beginnen de eerste planeet dus waar je heen moet je krijgt 3 opties van die gozer
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    @ Dulle

    Nee ik snap wat je bedoelt,de game is echt erg uitgebreid dat mag gezegd worden.

    Wel geef ik je een tip,maar omdat je ook zo geinterseerd bent in het verhaal zou ik je advizeren de side questen ook te doen.
    Want juist daarmee worden dingen duidelijk en brengt het je info omtrent het verhaal,er zitten hele intersante detials tussen.:)

    Persoonlijk vond ik de finale een beetje teleurstellend,maarja hopelijk word daar aan gewerkt in deel 2.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar zat ik ook mee,maar ik zou zeggen pik er eentje uit die je intersant lijkt zoals de zoektocht naar die dochter van de raadgeefster van Saren.
    Weet alleen even de planeet niet met naam,aan de andere kant zou ik dan al teveel verklappen.:b:
     
  10. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die planeet dat je met die tank/auto over die planeet rijdt die er een beetje vulkanisch uitziet?? daar ben ik begonnen en dan kom ik bij 2 van die turrets en op de knallen ze me af en in die tank maak ik ze kapot maar is die tank gewoon helemaal kapot :mad: en hoe werkt dat emt dat hacken zie zo'n knoppen combo en die druk ik dan in en na 1 knop dan is die al gefailed
    |:-
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat klopt dat is die planeet,ook met lava rivieren.
    Er zou ergens een toets moeten zijn om je Mako te repareren,maar dit kun je maar enkele keren doen dus wees er zuunig mee.:b::cool:

    Een tip,probeer te 'jumpen' met de Mako bij vijandelijke schoten om zo te ontwijken.:)
     
  12. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    een simpele en hopelijk goed inieder geval 1000 maal dank :thumbs:
    ga ik toch maar eens er voor zitten, had geen zin meer in de game omdat ik niet verder kwam 8)
     
  13. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga bij nader inzien gewoon helemaal opnieuw, wat is volgens jou de beste keus van class???
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Onder mijn ogen is er niet een beste Class,maar als je de Bionics niet bijzonder cool vind zou ik de Soldier klasse kiezen.

    Trouwens wie van jullie heeft dat irritante mannetje neergemept op Eden Prime,als je dat gebouwtje gekraakt hebt?
    Ja ik dus wel.}:]:):lol::cool:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, ikke! :D :+
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Had ik ook gedaan hoor :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb dat level / die wereld 3 keer moeten doen en dat is de plek dat ik er achter kwam dat ie niet letterlijk zegt wat je aangeeft in dat schermpje. :+

    Toen ik dat aangaf dacht ik dat ie gewoon letterlijk ging zeggen 'I can help you'. (ik weet niet meer precies wat er stond) Maar nee hoor, meneer de macho geeft direct een klap. 8)
    De volgende 2 keren gewoon weer die optie genomen. Daarna natuurlijk wel gelijk die chick geruststellen. :cool:
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Welk mannetje heeft de gaafste magie/powers shizzle. Ik wil zoveel mogelijk spektakel op het scherm :9
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Hmm,een goeie vraag.
    Maar ik vond de Vanguard al aardig spektaculair met de bionics te combineren met de wapens.
    Je kunt ook gaan voor de adept class,waar je een beetje een Jedi achtig taferelen krijgt dat je vijanden en omgevingen met je kan gebruiken.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die blauwe chick is het sterkst met de force :D als je die later in de game bij je hebt dan vliegen de vijanden letterlijk om je oren omdat zij de hele tijd throw en statis loopt te doen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina