1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Gisteren inde avond weer met goed moed begonnen aan een frisse nieuwe career,en ben ik gegaan voor een vrouwelijke Adept Spacer,zat wel even te twijfelen tussen Spacer en Ruthles aangezien het in deel 2 meer invloed zou kunnen hebben.

Maar ik wil dus ook echt alle questen doorlopen,en ik heb hier enkele vragen over maar ik weet niet hoe ik dat in een spoiler kan plaatsen.

2. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt er weer downloadable content, had hier wel iets meer van gehoopt. Verder een hele vette game hoor maar had meer content verwacht. Zal waarschijnlijk pas komen als er meer bekend wordt over Mass Effect 2.
    Ik hoop trouwens dat in deel 2 de side quests minder eentonig zijn en dat de niet main quest planeten ook interresanter zijn om te bezoeken, dus meer gebouwtjes en meer variatie, eigenlijk net zoals de main quest planeten daar was ook elke planeet anders. Als ze dat fixen dan wordt deel 2 perfect.

3. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Een goed punt indeed,maar hoe zit het voor de gamers die deel 1 niet gespeeld hebben?
    Moeten die dan de eerste game spelen,of hoe zal dat gaan?

4. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook erg benieuwd hoe ze dat gaan doen, ik denk dat de game prima te spelen is maar als je echt de geschiedenis wil weten moet je ook Mass Effect 1 hebben gespeeld. Hetzelfde geldt voor Mass Effect 1, als je het boek ervoor had gelezen dan wist je ook al veel meer over het verhaal. Maar zo ben ik wel benieuwd naar meer dingen... maar het duurt nog wel ff tot deel 2 uitkomt, denk zelf ergens rond november 2009.

5. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer overnieuw begonnen hopelijk houdt ik het nu wel vol om door te blijven spelen want ik de setting is echt . . . gewoon geen woorden voor.
    Ben nu bij de introductie planeet, en ik weet dat je daar aan het einde de keus krijg om naar 3 planeten te gaan welke is het beste om mee te beginnen?? en is handiger om eerst naar een kleiner planeetje te gaan om te levellen ofzo??

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Op zich is dat een goed idee ja,ben dat nu zelf ook wat meer van plan nadat ik die dochter heb bevrijd.
    Klinkt raar maar sommige sidequests vind ik moeilijker dan de main quests,hoe raar het ook klinkt.:b:

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Even deze vraag,aangezien gamers nog net aan Mass Effect begonnen zijn daarom deze spoiler.

Kun je Alanko en Wrex vanuit je squad redden of gaat dat niet,enzo ja hoe kun je dat doen?

8. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus die planeet waar die dochter op zit eerst doen?? en daarna gewoon een beetje rondzwerven op al die andere planeten die niet echt iets te maken hebben met de mainquest?
    hoe weet je of de vijanden op die planeten sterker zijn dan jou??

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat m'n eigen ervaring met de game is,dat op de side quest Planeten de tegenstanders wel erg pittig zijn in verhouding met de main quests.

Maar dat vind ik persoonlijk,maar het viel me in ieder geval een beetje op.
    En in tegenstelling tot de meeste vond ik de side questen juist erg spannend en tof om te ervaren.
    Bij nader inzien zou ik ander eerst even wat main questen doen,en daarna weer terug gaan naar de andere questen.

10. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste mainquest planeet na Therrum in de Artemis Tau Cluster (redden van die dochter)???
    Heb ook 1 sidequest gedaan, dat onderzoek naar de "vermiste" mariniers, die door die worm dus zijn gekilled .

11. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    even een paar vraagjes :)
    een algemene vraag eerst: Met welk team speelde jullie het meest en welk team is het best??? ik kies het meest voor Garrus & Wrex.
    Kun je ook switchen tussen characters eigenlijk??
    en nu een vraagje voor in de het spel: hoe of waar kun je een beetje goede armors vinden??

12. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde als Soldier met Wrex en Garrus, ene beetje van alles dus.

Hoe bedoel je, switchen tussen characters? In een missie kan je niet van teammates switchen, dat kan alleen als je van b.v. de Normandy naar een planeet gaat. Tussen jouw characters kan je wisselen met de load career knop.

Als je Spectre bent geworden kan je direct (of op een gegeven moment, weet ik niet meer) in de 'kelder' van de Normandy (daar waar de Mako/Wrex/Garrus/Ashley staat) naar een man die goeie bewapening en armour verkoopt.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Op het moment heb ik ook een Soldier class gemaakt,en ik moet zeggen bevalt me uitstekend.
    Mijn vaste meeneem partner is altijd Ashley en meestal Wrex,ook de opmerkingen die ze elkaar onderling geven in de lift of ergens op een Planeet opzeggen zijn vaak hilarisch.
    En Wrex vind ik persoonlijk echt onwijs een cool doordacht personage,je voelt echt zijn verhaal.

Maar voor de verder rest is het een kwestie van smaak,en ik denk niet dat je strategies een foute opstelling kunt maken.

En klopt,als je Specter bent geworden kun je naar afdeling C-sec en dan begane grond zit dan de Turian die wapens verkoopt.
    Weet even zijnen naam niet,maar ieder geval S-sec afdeling.

14. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jij bedoelt die Turian in C-Sec op de Citadel, ik heb het over een Spectre Requisition Officer (of zoiets) in de Normandy, je schip.

15. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Die in de kelder staat toch??? naast die Mako?
    Nog een vraagje ik heb nu die dochter gered als me eerste "echte" missie welke planeet is nu het verstandigst om te doen?? of eerst sidequests doen??

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Naast de Mako klopt,maar hij staat er een beetje zo uitgezondert en in begin zag ik hem ook niet eens lol.

Tja wat de beste Planeet is,Feros vond ik de lastigste en misschien het best die het eerst te doen.
    En dan heb je dat al gehad tenminste,mijn vrouwelijk Soldier Shepard heeft een beetje een raar gezicht en dus maar weer overnieuw doen.
    Wel geinig met die make up enzo,maar echt logisch vind ik het niet om met Lip gloss de wereld te redden haha.
    Maar aan de andere kant,wel weer leuk.

17. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat Noveria het moeilijkst was :p maar dan ga ik toch maar naar Feros :).
    Ik heb gewoon die preset Shepard gekozen had een in mijn ogen toffe character gemaakt maar toen ik speelde bleek dat ze gezicht zowat op half 7 stond toen koos ik maar voor de makkelijke weg *)
    bedankt voor de antwoorden die jullie hebben gegeven en hopelijk blijven geven :thumbs::thumbs:

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nog steeds speel ik de game met mijn trotse vrouwelijke Shepard,en heb nu voor een keus gestaan.

Nu heb ik met Tali de Quarian een zeer heftige discussie gehad omtrent de Geth soldaten,en met ons geklep daarover heb ik haar een beetje erg beschuldigt dat ze het zelf schuld zijn van het maken van die dingen.
    Maar een tijdje daarna voelde ik me wel schuldig wat ik gezegd heb tegen haar,en ik weet niet of dat in deel 2 dus gaat meespelen en hoe je tegen haar aankijkt.

Zo ruig gemaakt hoe je je in de game inleeft,alsof de karakters levende wezens zijn.
    En dan nog even deze voor degeen die willen weten.
    Er gaat iets over deel 2 in de ronde dat een van je teamleden nog zal leven,erg intersant.

19. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wrex kan je redden door hem te overtuigen dat ze die research facility wel moeten vernietigen (je moet wel je charm of intimidate op maximaal hebben). Als je het goed doet dan zegt hij dat hij op jouw oordeel vertrouwt.
    Verder moet je op een gegeven moment OF Alenko OF Ashley opofferen voor de atoombom afgaat. je kan ze niet allebei redden, maar er zijn geruchten dat ze allebei terugkomen in Mass Effect 2, maar dat is puur giswerk

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga deze game ook weer 's oppikken. Heb het al verschrikkelijk lang niet meer gespeeld, maar heb er toch wel weer zin in. :)
    Moet er natuurlijk wel weer even in komen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina