1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zit op m'n werk dus zo snel kan ik het niet nakijken, maar volgens mij zijn dat ze wel die je hebt opgenoemd. Natuurlijk heb je ook de first aid en spectre tree e.d. zelf nog maar die geven je geen losse skills meer.

Afhankelijk van welk wapen je gebruikt zijn alleen de skills die je hebt met dat wapen beschikbaar. Wat bij een assault rifle (ben de naam kwijt) de ability is waardoor je wapen minder snel overhit.

De skills die jij net opnoemt zijn gewoon algemene skills en zijn altijd beschikbaar (ofc als je genoeg punten in die trees hebt zitten)

Of bedoel je dat niet?

2. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ja dat zijn de enige talents voor een soldier heeft niks met je assault rifle te maken maar met je klasse dus. Er is nog wel veel onduidelijk voor je geloof ik, is het je eerste rpg ofzo? Noob:+

Overkill is btw wel alleen voor je AR, met pistol,shotty en sniper krijg je hier een andere skill voor, verder krijg je met de spectre tree geloof ik ook nog unity en dat is het dan wel zo een beetje voor je als soldier.

Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.934
    Ja die heb ik nu ook.
    En noob? Heb wel RPG's gespeeld (POKEMON FTW, SWORD OF MANA FTW!!!) maar geen mass effect. :+
    Maar holy man, die game is nu echt te easy..ben nu bij:
    de citadel en saren! Saren is in 30 seconden dood, WTF. Maar alsnog, dit is echt EPIC!! al die schepen, het hele spel, hier kan Halo nog zo keihard een puntje aan zuigen eigenlijk, wow wat een massive omgevingen, en zo mooi! Ilos is echt fantastisch, en de citadel is ook prachtig met al die huge schepen enzo. Valt me wel op dat daar veel meer aandacht in is geschonken dan als je naar random planeten gaat. Dat was toch ook het grootste kritiekpunt van mass effect?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    net puntjes besteld via ebay die, als het goed is, zo binnen zijn. Dan toch even beide dlc's binnen harken en dit weekend weer wat ME spelen om er in te komen.

Kan ik dat gewoon NA het einde spelen?

5. luke33

luke33 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat gaat niet, ik denk dat je opnieuw een game moet starten

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik weet nu ook waar de vastlopers van Mass Effect aan liggen. Er zit een serie dikke krassen op mijn disc. Ook de Forza 3 disc heeft een flinke jaap, waardoor ik in eens niet meer op Storefront en AH kan komen.

Bij de release van Mass Effect 2 moet ik de game toch ophalen bij de GM in Leeuwarden. Ik denk dat ik deze twee games dan ff polijst.

Wel vreemd, want de discs van Assassin's Creed II en Dragon Age hadden geen krassen die bleven ook gewoon vastlopen. Aaaargh! 8)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nee serieus?!

Dus als ik dit mannetje wil houden moet ik new game + starten?

8. luke33

luke33 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja,als ik het goed heb wel. De xbox versie wel. Dacht ook de pc versie maar dat weet ik niet

Of je moet je character waarmee je speelt opnieuw pakken en het hele verhaal opnieuw spelen

Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  9. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wouw wat een game, ik heb hem nu 3 dagen en krijg er niet genoeg van. Deze game is nu al weer wat jaartjes ouder maar het is werkelijk waar 1 van de vetste games die ik ooit gespeeld heb!

10. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Een vraagje?

Ik heb in mijn eerste playthrough met een adept gespeeld op NORMAL. Ik heb hierna een nieuwe game gestart en heb toen een soldier gemaakt en ben deze gaan spelen op HARDCORE. Op het einde van deze playthroug ben ik nog level 51 geworden. Ik wil nu met deze zelfde char. een nieuwe game starten op INSANE en level 60 halen. Is dit wel te halen, want heb ergens gelezen dat van level 59 naar 60 je 200.000 XP nodig hebt. Das best veel.
    Ik heb geen zin om hierna WEER een game te spelen

11. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik was ooit gestart met mass effect, maar toen ging mijn xbox stuk, en ik was mijn save game kwijt. Nooit meer de moeite genomen om opnieuw te beginnen, maar nu mass effect 2 bijna uitkomt dacht ik, kom laat ik het eens weer proberen.

Echt een hele goede game. Het verhaal, de characters, voiceacting maken het een heel bijzonder ervaring.

En de minpuntjes (af en toe vast komen te zitten in de omgeving, pop up , en vaak op de planeten dezelfde textures) neem ik voor lief aan, omdat de pluspunten veel zwaarder wegen.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als ik new game + start gaat dan ook de keuze paragon/renagade mee?

ik ga denk ik toch opnieuw beginnen maar het is dan natuurlijk wel leuk als ik twee verschilleden shepards kan importeren :)

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, gaat mee dacht ik. Kan me nog herinneren dat ik na mijn eerste playtrough ongeveer in het midden zat en aan het einde van mijn 2e run was ik volledig paragon.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ok en dat is dus dan ook dat karakter wat je importeert..

keuzes keuzes....ga ik new game + starten met hetzelfde karakter
    of een new game met een renagade.

Daarnaast erg nieuwsgierig welke keuzes meegaan naar ME2

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me dat bijna alle keuzes meegaan naar ME2 :eek:

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ja maar als ik twee playthroughs heb en de 2e is met new game plus dan heb ik twee sets met keuzes over dezelfde dingen met hetzelfde karakter. Hoe gaat dat dan?

ik wil net new game plus starten maar de moeilijkheidsgraad nergens vinden?

edit: als ik de DLC wil spelen moet ik dan een nieuw spel starten? of kan het oo met een oude save?

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben het niet in het filmpje verteld. Als ik moet gokken, dan zou ik denken dat als je kan kiezen tussen Shephard X en New Game Shephard X, dan kan je dat ook in ME2. Maar als je niet kan kiezen tussen Shep X en NG Shep X, maar alleen de character van New Game kan doen, dan lijkt het me dat je alleen die kan importeren.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    check ook mijn edit nog even ;)

en wat vond je leuker om te doen. NG+ of een nieuw karakter?

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf niet de DLC en een nieuw karakter, vind ik, leuker. Dan heb je nieuwe kansen, kan je er anders uitzien etc.

20. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Dit zal ongetwijfeld al eens gevraagd zijn, maar 5 delen doorspitten is me iets te veel van het goede. Ik sta op het punt om ME 1 te kopen, maar welke DLC is het waard om erbij te kopen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina