1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe kom ik aan Medium Colossus Armor X voor Medium Armour. Ik loop nu rond in Scorpion X, maar moeten betere zijn.
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    900
    Dan ben je er wel in noodtempo doorheen aan het gaan, of niet? Als je al genoeg paragon punten had dan kon je:
    Wrex wel ompraten en hem dus in leven houden

    Ik zou wel wat meer side-missies gaan doen als ik jouw was, want main-story technisch gezien ben je al erg ver!\o/
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, damn wat heb ik soms moeite met keuzes maken. Eerste twee runs was ik gewoon echt puur paragon, en in deel 2 ook. Nu dus een run maken met renegade, maar gaat nog niet echt makkelijk. Soms is het gewoon moeilijk voor mij om de slechte kant te kiezen en kies ik toch elke keer weer voor paragon :+.

    Net wel die nieuwsvrouwtje in C-Sec een stoot op haar gezicht gegeven. :lol: Bijna level 58, kan naar peak 51 nu. Maar eerst maar weer eens sidequests doen.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, ik heb wel geprobeerd:

    Hem om te praten, maar dat is niet gelukt. Als ik het me goed herinner stond er links in beeld nog een doffe gespreksoptie, één waarvoor ik dus meer Paragon punten nodig had.

    Ik ga er inderdaad vrij rap doorheen, heb zojuist:

    De Thorian uitgeschakeld en heb besloten om te proberen Ilos te bereiken.

    Ik doe overigens wel alle Assignments die ik krijg en kan oplossen op dezelfde planeet. Ben voor een enkele Assignment naar de maan en nog wat planeten gegaan, maar minimaal. Dat bewaar ik voor een tweede playthrough, ga ik gelijk mijn stats bete indelen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Nog zo een. De Mako is gewoon cool en heeft wat tijd nodig. Van mij mag die precies zoals in deel I wel weer in deel III. Vond het heerlijk rijden met dat ding. :+:9
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pff. Als ik naar rechts richt en duw in die richting, weet ik niet wat de Mako allemaal doet, maar fatsoenlijk draaien is het in ieder geval niet. 8) Of ik wil naar achteren rijden terwijl ik naar schuin achteren richt. In plaats van achteruit te rijden en mij te laten richten, wil dat ding automatisch de neus draaien naar waar ik richt. WTF. ;)
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het ding stuurt zoals de voertuigen in Halo (maar dan wat slechter en beperkter), je moet dus draaien met de camera.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wauw, kwam gewoon een gast tegen at the Citadel die ik nog nooit had gezien. Kon later ook via die computer in de Normandy met Sheppie's moeder praten. Tof! :eek:
     
  9. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik ben nog niet echt ver, zit nu bij een soort rechter ofzo. in the citadel
    maar klopt het dat je dan nog niet echt veel vrije keuzes hebt? want ik ben nu alleen een beetje pijltjes aan het volgen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Dat is wel een cool moment. Heb het zelf ook wel eens gespeeld, maar meestal kies ik voor een situatie waarin Shepard geen ouders heeft. ;)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, daar was ik ook al achter. Naar mijn mening stuurt dat ding gewoon matig en is de achteruit waardeloos, terwijl ik met de voertuigen in Halo geen moeite heb. Sorry. :+
     
  12. Neraice

    Neraice Vault 87

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand? Yellow 13, jij hebt er toch een, je kent ME nu toch wel uit je hoofd :+
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nice, main quest uitgespeeld. :9 Stoer einde inderdaad, maar ook hier vind ik gelden:

    de impact van filmpjes op de speler kan zoveel groter, als het geluid dikker, vetter, sterker en voller is. Geef me die enorme knallen, het lawaai van voorbijstormende schepen, etc. Maar ik moet niet zeiken, want damn, wat een gevecht en wat een verhaal op het einde. :D

    Nu opnieuw spelen, een zo goed mogelijk character proberen te maken en alle Assignments zoeken.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het einde is zeker vet, dat je
    Saren zelfmoord kan laten plegen
    maakt het nog zoveel vetter imo.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Imo een van de beste stukken uit de game. Evil is niet altijd evil zo blijkt. ;)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Voor decryption kan ik Tali het beste gebruiken toch? Heb nu Garrus en Wrex elke keer, eerste 2 runs had ik altijd Wrex en Ashley. Maar Garrus is echt huilen met de pet op, die gast gaat echt te snel neer. Neem dan Tali mee zodat ik alle crates kan openen. Op zoek naar Medium Colossus Armor X. :+
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heeft niks te maken met je paragorn punten. Als je intimidate of je persuasion gemaxd is kan je pas de optie gebruiken.

    Fiasco: is de missie die je krijgt als je spacer betn
     
  18. Neraice

    Neraice Vault 87

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar een keer, wie heeft er een guide te koop? :'-(

    Wil 'm heel graag maar kan 'm alleen bij Bol vinden en die hebben veel te lange levertijd. Yellow 13, jij hebt er toch een terwijl je ME uit je hoofd kent?
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    900
    In ieder geval niet pas als een van die twee gemaxed is, aangezien ik daar op laag level kwam en geen van beide gemaxed heb (nu namelijk na het uitspelen nog steeds niet op max, gaf prioriteit aan andere dingen).

    Kan zijn dat het wel om die punten gaat ipv paragon, dat weet ik niet zeker, maar iig hoeft hij niet maxed te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2010
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Je denkt toch niet dat ik mijn bijbel weg doe he. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina