1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Over guide:

    Heb vroeger ook gezocht toen ik het spel voor het eerst speelde (volledige 1000) maar uiteindelijk niet gekocht. Guide is ook niet nodig. Als je gewoon rond blijf lopen dan kom je vanzelf alles tegen.

    TWee dingen moet je op letten:

    - Als je de citadel heb gedaan en dan één van de hoofdmisies dan zijn er weer een aantal misies vrijgekomen op de citadel (eentje bij flux en één in de citadeltower met de journalist) daarnaast is de fan in de market na elke hoofdmisie weer terug totdat de missie compleet is.

    - Maak een lijst waar je al bent geweest. Kom je in een cluster bekijk dan eerst de survey planeten en land daarna pas. streep dan de cluster af. Voor mijn lijst moet je me even pmen. Hiermee heb ik toen me volledige duizend gehaald (ivm met genoeg sidequesten voor je ally achievos)

    Voordeel van mijn lijst gebruiken is dat je dan niet constant moet gaan controleren of er weer een extra cluster planeten is bijgekomen nadat je wat informatie hebt gevonden. Voordat je naar Virmire gaat (eerst Noveria, Feros en dig site) moet volgens mij al deze planeten vrij gespeeld zijn als je alle computers hackt en nieuwe questen krijgt)
     
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je enkel die missie van wrex doet, waarbij je zijn familie armor moet terugvinden, gaat wrex niet dood ;)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik dacht dat als je met een wapen 150 kills maakt (En de achievement krijgt) je dan de optie krijgt om die wapen te beheersen. Ben vanguard dus kan alleen met shotgun en pistool goed werken. Nu dus 150 kills gemaakt met assault rifle maar beheers hem nog niet, dacht gelezen te hebben dat je hem dan zou beheersen?
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad. Als je de 150 kills hebt en je start een nieuw karakter dan kan je die power kiezen als extra power (moet je er nog wel zooi in gooien)

    Dus al die acheivos van 75 lift enz. als je die hebt en je start een nieuw karakter dan kan je dat kiezen bij elk karakter. Ik heb bv een soldier met throw (heerlijk op insane). Als je echt een moordenaar wilt zijn moet je een adept kiezen en dan assault rifle! niks om je te stoppen!
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ah zo dus, ik dacht dat je dan ook de optie kreeg om die power te gebruiken met het personage waarmee je bezig was. Ben namelijk niet echt van plan om ME voor de 4e keer uit te gaan spelen, misschien ooit nog. :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mag ik dit topic even gebruiken voor een klein ME2 vraagje? :+ ME2 topic is voor mij nog steeds off-limits.

    Heeft iedereen dat als je in cover zit en dan van de Power wheel (of hoe ze dat ding ook noemen) een kracht kiest van de linkerkant (bv Overload van Miranda <3 ) dat Shepard zodra je gekozen hebt en dat ding sluit naar links loopt. En dan niet een klein stukje, maar helemaal tot het einde van de cover. Soms staat die lutser ook op. :mad:

    Ben ik de enige die dat heeft (kapotte controller ofzo) of heeft iedereen dat? Bij krachten aan de rechterkant doet ie dat nooit.

    Ik weet zeker dat ik nog een dergelijk klein vraagje had, maar die is me ontschoten. Irritant. :p

    Oh, en waarom begint iedereen opeens weer ME1 te spelen? (een trend wat ik zie in mijn FL) Viel ME2 zo tegen voor jullie?
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.679
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Meesten gaan deel 1 weer spelen omdat ze of deel 2 al hebben uitgespeeld of hem nu opeens pas gaan spelen en dan deeltje 2 eens gaan checken. :+
    Ik heb hetzelfde, alleen niet dat ie naar links loopt, alleen dat ie soms wel opstaat, ook met wapen verwisselen, en dat is soms wel irritant als je al bijna dood bent en dan staat die lutser idd,ook nog eens op. Heb het eigenlijk alleen maar met wapen verwisselen juist. :+ Verder moet je voor die power weel gewoon shortcut knoppen gebruiken, gewoon je linker en rechterknop op je D-pad gebruiken voor de powers van je teammates en je linker en rechterboventrigger en Y voor je eigen powers.
    ME2 vind ik beter dan ME1 imo.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ging ME1 weer spelen omdat ik ME2 weer wou spelen. ME1 uitgespeeld en nu weer bezig met ME2. :+

    ME1 nu drie keer uitgespeeld en elke keer word het beter en leuker. ME1 blijft echt legendarisch! _O_ Alleen last van de framerate, maar voor de rest is het echt awesome. Alles is gewoon perfect, en Saren is een van de beste badguys ever in een game. _O_
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game ook weer opgepakt (game zat vast na de shootout in Chora's Den, moest toen opnieuw beginnen en had geen zin meer), zit nu op Feros op het einde in dat gevecht met de Thorian. Maar dat is nog best wel pittig vind ik. Die pleuris Creepers die in een kleine ruimte op je af komen, en ik als Vanguard moet of het pistool gebruiken wat telkens overloaded raakt of de shotgun en dat schiet ook niet echt op. Iemand nog tips? Vind de game trouwens best wel pittig af en toe.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Welek moeilijkheidsgraad speel je?
    Op normal moet het toch echt goed te doen zijn.

    Heb je wel de juiste weapon-upgrades op je wapens zitten? Er zit er 1tje in het spel die je wapen meteen overheated maken na een paar schoten, dus die moet je zeker nooit gebruiken!

    Heb de game eergister uitgespeeld als paragon (ja, voor het eerst).

    Ga nu verder op Veteran als renegade.:9

    Wel leuk dat je nu dingen ziet en het nu beter snapt omdat je het spel uitgespeeld hebt.

    Ik was bv al vergeten dat je op Eden Prime Sovereign te zien kreeg en dat hij de mensen daar ook lichtjes beinvloedde met zijn mind-powers.

    Als ik klaar ben als renegade; deel 2!
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmz ben met me laatste playthrough bezig.

    Momenteel level 59, net Liara gered en halverwege feros. Insanity met soldier blijft te makkelijk! immunity constant maakt je gewoon onsterfelijk!
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me gewoon echt niet. Zal wel aan mij liggen. Ik heb maar 1 Medi-Gel, en die moet ik meestal al gebruiken na die eerste Asari clone. Dit vooral omdat mijn 'teamgenoten'(*KUCH* ) weigeren ook maar iets te doen waardoor zij altijd op mij afgaat en die Biotic shit gebruikt. Dan is al mijn health alweer bijna weg. Als die creepers dan komen word ik vaak net geraakt door toeval(ze komen allemaal naar mij toe want ja, ben de enige die een beetje dmg doet) waardoor ik weer poisoned raak en dan heeft het geen zin meer om verder te gaan.

    Begint nu echt irritant te worden.
     
  13. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    welke squad mates heb je bij je??
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wrex en Garrus. Heb hem inmiddels gehaald, moest het gewoon ff doorhebben. Al blijft het een kutstukje. :+

    Garrus ga ik denk ik niet meer meenemen, heb je echt geen reet aan die gast.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Garrus is inderdaad best kut. Laatste run ook elke keer bij me gehad, maar hij ging steeds maar dood. Wrex moest alles doen. :+
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu Ashley ipv hem. Wel lekker sterk in combat die twee.

    Ben nu overigens op Noveria ergens in het Rift Lab. Ik ben via de 'achterdeur' in de Restricted Labs gegaan, daar ging iedereen hostile op me. Heb je nog wat aan die Labs of heb ik nu dat hele Lab achter me aan zitten voor niks? 8) Het stond in de Journal dat ik er heen kon gaan maar kan er niet echt een meerwaarde van vinden.
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook begonnen aan deze game :9

    Vind het rpg meets shooter wel heel apart, en de dialogen zijn natuurlijk super.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je gaat rushen (zeker tijdens insanity) moet je inderdaad Ashley en Wrex bij je hebben. Komt omdat zij tenminste immunity hebben.

    Kaiden is nog bruikbaar door zijn throw en lift (virmire immunity krogans kan je ongeveer overal van het gebouw af werpen) en zijn barrier houdt wel iets tegen al zal hij ook vaak sterven

    Liara zelfde verhaal!

    Tali heeft een gigantische voorraad schilden maar deze worden ook snel weg geblazen

    garrus heeft alleen shield herstel maar als hij niet in dekking zit is hij die ook zo kwijt. Garrus is wel relaxt als je zelf immunity hebt die sneller respawnt dan je hem nodig hebt (dus onsterfelijk bent) Ga je heerlijk in het midden staan alle aandacht te lokken en intussen neemt garrus met zijn assault rifle hun onder de loep. Kan ie wel wat punten in steken maar aan de andere kant is ashley dan weer beter. Maar op één of andere manier haat ik haar om bij met te hebben.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor de info. Trouwens, is de Main Mission een beetje lang? Want heb het idee dat ik al ergens op de helft zit na 6 uur spelen. Kan nooit de bedoeling zijn denk ik.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Main quest is op zich van normale grote. Je hebt ongeveer 7 a 8 mainquesten (met quest bedoel ik een planeet of de citadel waar je bezig bent.

    sidequesten zijn ook leuk (niet allemaal maar sommige wel)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina