1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het kan gevolgen hebben voor Mass Effect 2, maar dat hoeft niet. Sommige karakters hoef je ook niet aan te spreken, maar degene die een quest voor je hebben zouden wel handig zijn. ;)

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat bedoelde ik ook, gewoon de karakters vanuit je team op de Normandi. Met mijn nieuwe Paragon/Renegade laat ik Kaiden totaal links en ben ik gewoon kortaf geweest, bij Ashley en Garus ben ik rechtuit en met Wrex ga ik wat nonchalant om, had hem bij mijn eerste game dood laten gaan. Wil proberen een band met hem op te bouwen, en met name dat verder uit te breiden in deel 2.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan zul je Wrex echt volledig te vriend moeten houden en altijd het bovenste in de teksten moeten kiezen. Als je Wrex verliest, verlies je veel. Heb Wrex er ook altijd standaard inzitten omdat die een van de goedkopere is qua weapons en armor en goed kan vechten. Ashley vind ik in gevechten nog al overdreven schreeuwen, maar ik neem haar ook altijd mee. In elk geval zolang ik soldier speel. ;)

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Tja Ashley, ze blijft een rasechte Amerikaanse haha. Normaal neem ik Garus en Ashley mee of in plaats een van die 2 Wrex. Wel hilarish als je Wrex en Garus tesamen meeneemt, die hebben nogal een een onderlinge sarcasme in vooral de liften. :D

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wrex en Garrus heb ik nog nooit samen geprobeerd, maar dat is het wel een keertje waard. Wat voor soort dingen zeggen ze dan? :9

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oow nou, ongeveer ditzo -

Je weet dat de Turians verantwoordelijk waren voor dat afwijkende gen/virus of wat het was, op de Krogan. En daarom is Wrex wat grof en sarcastisch tegenover Garus omdat hij een turian is, met bijvoorbeeld dat Wrex tegen hem zegt dat hij nog maar een klein jochie is die denkt te weten wat vechte, oorlog is etc. Erg vermakelijk dat aan te horen, maar eigenlijk best wel grof aan de ene kant. :+}:]

7. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Gebruik zelf ook vaak de combinatie Wrex en Garrus aangezien ik ze allebei toch wel hele toffe characters vind. Vind de dialogen tussen hen inderdaad ook een van de betere tussen de verschillende squadmates. Zaten humoristische stukjes bij maar ook wat meer serieuze. Zo hebben bijvoorbeeld het geloof ik ook nog over de krogan rebellions enzo etc. Gaat niet zo heel diep als ik het nu misschien laat lijken, maar vond het zelf wel interessant om te horen. Van humoristische stukjes zal ik eigenlijk niet zo 1,2,3 een voorbeeld op kunnen noemen. Dus word dan toch zelf uitproberen voor je;)
    Ben net toch maar weer opnieuw begonnen met Mass Effect voor de zoveelste keer. Had nog geen relaxte Vanguard voor mass effect 2,dus net even een mooie blonde vrouwelijke shepard in elkaar geflanst. Verder word ze zo renegade als het maar kan, gaat ze wrex vermoorden,laat ze ash doodgaan en streeft ze een half lesbische relatie met Liara na:thumbs:

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wrex vind ik gewoon tof omdat hij zo droog overkomt, soms ook een beetje treurig maar ik vind hem goed inelkaar gezet van de makers omdat je voelt wat hij heeft meegemaakt. Kaiden en Tali heb ik dan weer helemaal niets mee, Liara is dan weer zo'n typisch goed voorbeeld van normen en waarden om het maar zo te zeggen, en das niet zo mijn ding en houd ik meer van rauwe karakters met van die gestoorde issues als het even kan. Maar Joker blijft legendarisch, en vooral hoe hij zijn verhaal vertelt is echt geweldig plus dan die opmerken tijdens en na iedere missie.. 'Of the damn charts!'.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die opmerking van Wrex is beter: ''If I die in here, I'll kill him.'' _O_

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kom ff niet verder. Zit in het begin, heb net Fist vermoord en moet nu die quarian redden binnen 4 minuten. Nou oke, die Chora's Den zit weer vol met vijanden, die weet ik dus te verslaan. Maar dan verlaat ik die Den en nadat ik over die brug ben gegaan, kom ik bij twee deuren. 1 deur is aan het eind van een trap en gaat naar de Upper Markets, deze gaat niet open. De ander is gewoon voor me en gaat ook niet open. Ik heb echt overal rondgekeken maar nergens iets waardoor hij open zou moeten gaan... volgensmij is dit gewoon een bug?

11. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom vind ik Kotor en Dragon Age wel ontzettend vet en Mass Effect niet?

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Misschien de setting of je vind de personages niks, of het geheel ervan. Mass effect is ook niet echt mijn favo Bioware game, maar boeide mij door het verhaal. Maar de characters, dat kon zoveel beter met name Kaiden en Liara.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En omm nog maar te zwijgen van de totaal verschillende gameplay dat ME en KotOR/DA hebben.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Is dus een bug. Lekker dan. Mag ik weer opnieuw gaan beginnen, en als ik iets haat dan is dat het wel. :mad:

Jammer, want het verhaal greep me wel. Wilde echt doorspelen.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hoe vaak ik wel niet disc unreadable in beeld heb gehad. Geloof me maar; je bent echt niet de enige. :):

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stelt me enigszins gerust. :+ Vanavond maar kijken of ik weer zin heb om opnieuw te beginnen.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Als je de game nog niet zo ontiegelijk vaak gespeeld heb als ik zal het wel meevallen. Ik heb denk ik al een stuk of 15 volledige playtroughs gehad. Per playtrough duurt het wel 30 uur. Komen de hardcore en insanity achievements op mijn vorige account nog bij. :cool:

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, kan wel maar ik ben iemand die een bovengemiddelde afkeer heeft van 'opnieuw beginnen'. Sommige mensen vinden het bij RPGs geweldig om alle classes of een good en evil character aan te maken, ik had daar nooit zin in.

Valt me trouwens wel op hoeveel gelijkenis deze game met KOTOR heeft zeg. Zelfs de vormgeving is hetzelfde. Het systeem ook, met die squadmembers en die exp points, allemaal exact hetzelfde als KOTOR. Weet niet, vond KOTOR wel een topgame maar ergens vind ik het wel een beetje makkelijk gedacht van Bioware. Al vind ik de dialogen en het verhaal dan weer heel anders/beter dan dat van KOTOR.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Probeer de game maar eens tot het eindgevecht uit te spelen. Dat wil je niet missen. Toen ik dat voor het eerst speelde was ik om. :)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik kan dat ook niet anders. Zit er al maanden tegenaan te hikken of ik nou wel of geen zin heb om opnieuw te beginnen.

wil dan eigenlijk wel als zoveel mogelijk bad guy door het leven maar dan beinvloed ik me2 zeker op een negatieve manier?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina