1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Braaf. :+
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb hem uitgespeeld. \o/

    Wat een geweldig verhaal zeg. Sowieso is de voice-acting/conversations erg goed gedaan. Je hebt echt het idee dat je in een soort interactieve film zit, zo realistisch is het allemaal. Daarnaast vind ik hem grafisch ook aardig voor zijn tijd(2007 dacht ik). Tuurlijk ook zijn minpuntjes maar daar zal ik niet over gaan zeiken. Nu maar eens deel 2 bestellen.

    Btw:

    Heeft het laten leven of sterven van de Council nog gevolgen? Ik vertrouw het niet helemaal. :+
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Jazeker; heeft gevolgen voor deel 2.

    Ik heb een save als paragon waarin ik ze heb laten leven, en
    een save als renegade waarin ik ze dood laat gaan.

    Beide saves ga ik gebruiken voor 2 runs in deel 2!
    (maar eerst FF13:9)
     
  4. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig nog een zeldzame winkel die de originele versie verkoopt? Dus niet de classics/best sellers edition, wil eigenlijk wel graag het originele doosje.

    Edit: Hm lees net dat er bij de classics/best sellers edition een bonus dics zit met o.a. de DLC, voor 15,- bij de MM. Dat maakt het wel weer wat interessanter..
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Je kunt Gamemania, Nedgame of DimPlus eens proberen.
    Denk niet dat ze die versie die jij wil nog nieuw hebben.
    Tweedehands maak je echter grote kans. :thumbs:
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem een paar maanden geleden nog origineel kunnen kopen. Was in de Kalverstraat in een Bart Smit geloof ik, beetje op het eind. Weet niet of Amsterdam voor je in de buurt is.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dimensionplus heeft nog een non classic tweedehands de koop in de postorder voor 14 euro!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Die zou ik dan ook besteld hebben als je toch een non-classic doosje/versie wil. ;)
     
  9. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dit spel gister binnengekregen, en heb al eventjes gespeeld. maar ik heb nog wat vraagjes: wat gebeurd er als een teammate van je doodgaat, is die dan voor altijd weg of krijg je hem na je missie weer terug of iets dergelijks? En met wat voor type ventje kan je het best spelen als je hem voor het eerst speeld?
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Als iemand dood gaat word ie na de combat automatisch gerevived, als je hem in de combat wil reviven moet je Unity gebruiken, die je krijgt van je Spectre Training.

    Ik speel zelf als Vanguard en vond het zeer gemakkelijk, je hebt goede schiet skills en de nodige Biotics.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Beste klasse is Soldier als je voor het eerst speelt,

    en hoebedoel je dood? als ze down zijn dan zijn ze na het gevecht toch gewoon weer opgestaan?

    zijn maar drie chars die echt dood kunnen gaanmaar daar ben je nog lang niet!
     
  12. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, net besteld :thumbs:

    Edit: En morgen al in huis :)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    veel plezier er mee. voor vragen stel ze hier of pm. heb het spel 2 maal 1000 (verschillende accounts) dus ken het uit me hoofd!
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik ben begonnen als soldier.
    nog niet zo lang bezig, maar ik zit nu in die citadel en heb net die soort rechtzaak gehad ofzo.
    maar ik weet nu niet waar ik heen moet, het is echt een gebouw van 30000 vierkante meter in 6 verdiepingen...
     
  15. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar 20.000 xp voor level 60! Na 2 jaar en iets van 5 playtroughs heb ik 'm dan eindelijk compleet. :D

    Moet zeggen dat Mass effect 1 voor mij toch een stuk leuker blijft dan z'n opvolger.
    Met de Mako planeten verkennen, m'n oude teammates en vooral de échte Normandy zijn toch dingen die ik zwaar gemist heb in 2. :'-(
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    kijk bij assignments; daar staan hints waar je naar toe moet/kunt.

    (of pak even een online guide erbij; zijn een aantal side-quests die je daar kunt starten, zou zonde zijn als je die mist!
     
  17. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe mensen die oude teammates kunnen missen. Je hebt Tali en Garrus terug. Wrex niet en dat is jammer, maar dat kan opgelost worden in deel drie. De rest (Kaiden, Ashley en Liara) waren respectievelijk een pussy, een (lelijk) kutwijf en een saaie boekenwurm. Hoe kun je hen prefereren boven badasses als Grunt, Zaeed of Mordin? \o/
     
  18. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Zaeed. Heb 'm 1x gebruikt voor z'n speciale missie en verder weg laten rotten in het vrachtruim van de Normandy.
    Die afvalverwerker achter 'm heeft bij mij nog meer aandacht gekregen als die kerel zelf. :lol:

    Anyway, het is niet zo dat ik die nieuwe personages slecht vind, maar het is imo gewoon jammer dat de oude zo overboord gezet worden in deel 2.
    De "onderwerpen" van de belangrijkste morele keuzes in 1 krijgen in 2 enkel een minimaal gastoptreden waarin ze misschien 3/4 zinnen zeggen. =(
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    1200/1200 :+
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dat bedoelde ik...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina