1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaads betere eindbaas en beter verhaal (al is'twee ook prima) maar Twee heeft wel betere sidequesten, coolere partymembers (alleen Garrus en Wrex waren cool in één ) en veel meer echt city's waar je dinge kan kopen en de normandy in twee is gewoon geweldiger.

    Maar hoe dan ook spelen. Het feit dat je keuzes van één doorgaan in twee is geweldig!
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Naast dat zou je straks ook Mass Effect 3 erbij willen hebben.
    Dat word na Mass Effect 2 weer een echte RPG.

    Kan je al het goede, dus niet het slechte, van Mass Effect 1 & 2 bij elkaar gooien en je krijgt Mass Effect 3.

    Hoe gaaf kan de trilogie dan eindigen? :9
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Een grote battle word dat met de reapers en hun slaven (en waarschijnlijk de batarians) tegen de Human alliance, Geth, Migrant Fleet, volledig herstelde Krogans, rachni Citadel Fleet en de gehele Turian en Asari fleet. Zonder Rachni, Geth (die super grote vloot moeten hebben) Migrant Fleet (grootste vloot ooit bij elkaar) volledig herstelde krogans (de spearhead) en de Rachni (zelfde verhaal als de krogans) is er no way dat de Citadel forces het kunnen winnen!


    En misschien vinden ze het wapen wel wat de Reaper heeft uitgeschakeld in Me 2

    waarschijnlijk moet je in drie dan al die allys bij elkaar sprokkelen
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    En dat zou helemaal gaaf zijn. Ik zou er dan geen problemen mee hebben als je voor hun ook een loyalty missie moet doen net als in Mass Effect 2. Ik denk dat BioWare ze allemaal een stuk epischer kan maken.

    Ik kan nu al niet wachten op de officiele aankondiging. De E3 begint al over een paar weken. :D
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Vroeg of laat zal ik deze game ook nog eens op 1200/1200 krijgen.
    Ben nu met de laatste losse achievements van Mass Effect 2 bezig.
    Daarna proberen Insanity op te zetten.
    Dank voor de samenvatting Vegeta.
    Misschien dat ik na die losse achievements van ME 2, de losse uit ME 1 eerst nog wel doe.
    Op die manier kan ik me dan helemaal volledig concentreren op de Hardcore en Insanity achievements uit deze game. Daarna zou ik de Insanity van deel 2 kunnen doen.
    Weet het Vegeta: Had misschien beter eerst Insanity ofzo kunnen doen, maar geloof me maar dat dit het beste voor me is als ik 1200/1200 in ME 1 en 1030/1030 in ME 2 wil halen. ;)
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Insanity in ME1 is peanuts.\o/
    In ME2 is het echt een heel stuk pittiger.:)
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    pittig maar doable. tis dat ik nu andere games speel even (RDR) want ben net op de collectors base aangekomen. Alleen nog even dat en voila!

    Btw Yellow: Mass effect achievements zijn inderdaad nog wel wat. Raad je aan lekker op makkelijkste graad en zodra je alleen virmire nog heb doe de twee dlc en ga dan sidequesten doen. Heb je iedereen zo!

    Btw vergeet niet op noveria de missie voor de dokter te doen en te completen voordat je de rachni pulse activeert. Dat is ook een mainquest!

    En heb je serieus de hoop al opgegeven bij RDR? vind je het gek dat je een aantal games van je lijst wilt verwijderen!
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    RDR beslist nog niet opgegeven hoor, ben gewoon met andere games bezig zoals jezelf ook een beetje zegt.

    Ik probeer nu eerst even wat shit in Mass Effect 2 te halen.
    Beetje Oblivion tussendoor.
    Daarna ben ik van plan het nodige te halen in Mass Effect I.
    Die ally achievements alleen. =(|:-
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, die ally achieves zijn niet zo erg, alleen die van Liara is klote omdat je daarvoor ver het spel inmoet. De rest heb je zo.

    In principe hoef je hget spel maar 3 keer te spelen....waarvan 2 keer maar echt helemaal tot het einde.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Toch blijven het klote achievements en ben ik blij dat die niet in Mass Effect 2 zitten. Daar heb je echter de 25 keer dit, 25 keer dat op speciale vijanden. Gelukkig slaat die wel alles op naar volgende chars en playtroughs. Dit maakt het dan toch iets geruststellender. :9
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het te moeilijk bij ME2 :eek:

    Ging een keer voor de infiltrator, had het al een keer uitgespeeld, maar op een gegeven moment werd ik helemaal knettergek van een paar Krogans, na 10 keer op hard gezet... suf uiteindelijk....Daarna was het allemaal weer heel makkelijk namelijk.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Hoe moeilijk het ook zal worden als ik klaar ben met andere achievements, ik zal niet van graad gaan wisselen om het makkelijker te maken.

    Zoals Shepard zelf al zei op Virmire: Fight hard; die proud. O-)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Ben er bijna aan toe, maar weet niet of ik het gelijk zal doen.

    Sentinel rockt wel erg.

    In de hele playtrough nog maar 4x dood gegaan.
    Met een soldier was dat wel anders. 8)
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    op casual met een sentinel dood gaan? Knap.

    Maar op insanity is hij wel een must. Maar ga ook even RDR spelen. Heb wel zin om online met je te knallen
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Het was ook gewoon knullig dood gaan. Zo'n achterlijke vlammenwerper om te hoek en dan niet kunnen bewegen of vluchten. Dat deugt gewoon niet en ondertussen ga je wel gewoon dood. Nu kan ik er echter wel een dikke Warp op afknallen. Oprotten met vlammenwerpers in Mass Effect 2. Dat is zo 2009. :+:9
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Net een Adept op gestart. Met die klasse kun je in deze game toch de meeste skill achievements halen. Stuk of 6.

    Moet ook nog iets van 20 of 30x Medi Gel gebruiken.
    Voor zover ik weet is dat net als in ME 2 stackable over je chars heen. :9
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Zo. Zit alweer op Noveria met mijn adept. Hopen dat ik de eindbaas daar overleef. Zal denk ik nog wel vloeken en schelden worden op iets van level 15. Heb Liara meegenomen voor de ally achievement.

    Kan iemand mij vertellen of die quest van die dokter met haar verplicht is voor haar ally achievement?

    Ik mag hopen van niet, want ik meende uit mijn eerste keer te herinneren dat het niet nodig was die quest te doen.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor Liara's Ally chievo zul je zo goed als alle side-quests moetenh doen....
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Ik zou deze echter wel willen overslaan. Is zo'n kleine kut quest waar je wel weer onnodig heen en weer voor moet lopen. En er zitten ook nog ritjes met de lift bij. Ik zal hem denk ik overslaan en als ik dan later die Liara achievement niet haal, dan doe ik hem wel in een PT erna. Die van Garrus haal ik denk ik wel. Bewaar namelijk de makkelijkste voor het laatst. Kaiden, Tali en Wrex. Deze zijn opzich niet zo moeilijk. We zullen wel zien hoe het loopt. ;)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Vandaag wel lekker opgeschoten met mijn Adept. Heb Noveria gehad en ben nu aan het laatste stuk van Feros bezig. Hopen dat straks wat achievements gaan poppen. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina