[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop op meer ME comics.
    Boeken zonder plaatjes kom ik echt niet door.:+

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Haha ja dat was een mooi moment. En de eerste keer dat je bij het mothership van The Citadel komt (The Ascension geloof ik), dat is ook machtig mooi.
    Ze weten inderdaad wel hoe ze het moeten brengen _O_

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wees maar voorbereid, zijn nog veel meer mooie momenten. _O_
    Soundtrack maar weer eens aangezet, blijft ook episch.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ok nice.

Klein vraagje: als er een teamgenoot dood gaan, ben je die dan voor altijd kwijt?

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tijdens combat niet, maar qua story kan dat wel gebeuren. Maar dat merk je vanzelf dan wel, anders spoil ik misschien. :+

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Fiasco zegt het goed. Ik raad je wel aan te investeren in Charm en Intimidate. Je loopt anders veel sneller de kans een teamgenoot te missen en dat heeft gevolgen voor Mass Effect II. ;)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Meen je dat? Ik vind dat helemaal geen leuke skills :+
    Ben niet zo van het knallen, heb Fist ook gelijk door z'n kop geknald :D.

8. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteren aan m'n 6e playtrough begonnen. _O_
    Moet zeggen dat het al hebben van alle achievements het spel een stuk relaxter maakt om te spelen. :cool:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Snap ik, maar anders mis je iemand straks.
    Als je wilt weten wie er dood kunnen gaan, dan hoor ik het wel. ;)
    Zet het wel in een spoiler, dit is het ME II topic niet.

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Doe maar niet, want het is veel leuker om er zelf achter te komen dan het per ongeluk te lezen.

Gewoon lekker spelen en doen wat je wilt. Eerste playthroughs zijn nooit foutloos, maar dat maakt het juist zo leuk. :)

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Of maak een extra save aan voor elke Main missie; kun je altijd terug als je het liever anders doet (of per ongeluk in je haast een verkeerde knop indrukt zoals ik deed:+).

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Pf die sniper rifles zijn kut zeg 8). Ik ben dus een Infiltrator, bevalt nog niet echt... Ik wil juist een shottie/AR gebruiken, dus ik denk dat ik nog maar ff snel opnieuw begin als Vanguard.
    Was toch totaal niet ver in het spel, hoop dat het wat toffer is. Laat me team wel snipen :p.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Neem dan een Soldier. Soldier is in ME I heer en meester met alle wapens. Je kan er ook meer in investeren. Bovendien is dit de klasse die je bij je moet hebben als je Harcore en Insanity doet, mocht je die natuurlijk apart van bijvoorbeeld de ally achievements doen.

Tip: DLC. ;)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Is Soldier de enige class met Assault Rifle training? Ik heb net ff wat met Vanguard gespeeld, ook wel chill, al vraag ik me af of die Bionic shit nog leuk/nuttig is later.
    Daarna maar gelijk ff Soldier geprobeerd, lekker! Alleen dan heb je dus helemaal geen hi tech dingetjes zoals throw, jammer :mad:.

Lastige keuze dit damn :mad:

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf die Biotic dingetjes nog vaak gebruikt hoor op het einde. En dan vooral Shield Boost(en nog zo'n versterkt health/armor dingetje) de resurrect en die Lift ook wel. Het is zonde dat je in deel 2 veel minder aan de Vanguard hebt IMO. Al ben ik daar nog niet zo ver.

Oh ja die training kan je wel bij je Vanguard krijgen op een omslachtige manier. Ben 'm ff kwijt, maar Vegeta weet het vast.

Laatst bewerkt: 29 jun 2010
  16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je kan doen is gewoon met de soldier 150 assault rifle kills maken. (hij telt kills gewoon door, ook als je reload game doet :cool: )

Daarmee krijg je een achievement en unlock je meteen de AR als een bonus talent. (je kan 'm van dan aan het begin aan iedere class toevoegen)

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat is het toch leuk dat een game van 3 jaar oud nog steeds een hot topic heeft.

Nieuwe gamers blijven de game ontdekken!

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Aight! Doe ik dat wel. En dan gebruik ik gewoon geen shotgun, vind ik mijzelf geen cheater :p.

Hehe, ja ik pik gewoon wat oude games op lately. Ik dacht eigenlijk dat Mass Effect nooit zo voor mij was weggelegd aangezien ik allergisch ben voor Mass Effect, maar ik moet zeggen, het wordt op zo'n manier gebracht dat het misschien een klein beetje 'realistisch' zou kunnen zijn als je begrijpt wat ik bedoel. Met The Council, Alliance enz, best vet gedaan!

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Geweldig goed gedaan moet ik je even corrigeren. :+

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben zelf ook een laatkomer hoor.:+

Had de game op release gekocht, maar vond het tegenvallen, omdat ik teveel uitging dat het een klassieke RPG zou zijn, terwijl het toch beter gezien kan worden als een shooter (met RPG elementen). En de sidequests (planeten)waren gewoon crap. Ik had me niet echt goed erin verdiept, en omdat er andere interesante games uit waren gekomen, ging mijn voorkeur daar naar uit, en bleef ME stof happen in de kast.

Vond het verhaal wel interessant, dus heb ik het later gewoon weer eens geprobeert, en was hooked.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina