Smaken verschillen , ik kan mezelf eigenlijk ook wel een mass effect fan noemen, maar ik vond de 2e dlc zelf ook echt bagger.
Uiteindelijk heb ik het wel uitgespeeld omdat ik een spel als mass effect wel op zoveel mogelijk punten wil hebben staan.
In de eerste dlc zat tenminste nog wel iets van een soort verhaal waarbij ook keuze opties zaten, wat voor mijzelf sowieso een pre is bij zo'n soort rpg aangezien je een dlc dan eerder 2 x speelt.
Want bij de 2e dlc was er voor mij zelf echt geen lol aan, aangezien ik zelf al level 60 was en er zo door heen rende.
En waarbij de loot die je er aan overhield eigenlijk ook geen reet meer aan had, omdat ik al klaar was met het spel, en neem aan dat er velen met mij waren die ook gehoopt hadden op een beter dlc met misschien wat extra verhaal.
Enigste meevaller was dat het maar 400points was maar eigenlijk spreekt dat ook al boekdelen.
Hier hadden ze dus beter een halve proloque kunnen maken naar mass effect 2 naar mijn mening of nog extra side quest voor de team members die je sowieso niet kwijt kon raken.
Verder als ik jou zou zijn Kabuto zal ik wel gewoon zelf levelen. Zoveel moeite kost het eigenlijk niet en dan kom je ook niet voor verrassingen te staan wat nu dus wel het geval was. Ben zelf eigenlijk nooit een soldier geweest (zal hier wel mensen mee bashen(a)) maar vind het zelf altijd een beetje een noob class aangezien het een beetje de easy way is.
Maar wat ik er van weet is dat je sowieso dan met elke wapen in kan zoomen en zo dus effectiever kan richten, verder moet je natuurlijk zelf wel dan punten aan een bepaald wapen toekennen want anders heeft het natuurlijk niet veel nut.
Dus ga van jezelf uit welke wapens je het meest gebruikt en spendeer verder je punten ook in immunity, armour profiency en de andere mikmak die je als soldier sowieso nodig hebt.
Laatst bewerkt: 9 dec 2009