1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Doe wel even alle questen waarvoor je updates krijgt! zijn ideaal. Zijn volgens mij 4 sidemission en alle recruit en loyalty quest. Zijn goed te doen en je wordt er echt sterker van!

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké. Duurt alleen nog wel even voor ik aan die Insanity playthrough begin.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voor mij duurt het wel even voordat ik er doorheen ben. Kan er de moed niet echt voor opbrengen op moment. :'-(

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Na 500 uur nog steeds niet klaar?:p

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik had even moet zeggen dat ik meer doelde op deel II. ;)
    Deel I komt nog wel, maar mijn controller is wat aan schijt dankzij Harry Potter OOTP. ;)

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké heb nu zo'n beetje alles gedaan, behalve het einde. Heb alleen nog niet Asari Ally terwijl ik alle assignments met Liara heb gedaan?!:confused:
    Kan het zijn dat ik deze achievement tijdens het einde krijg? Ik heb namelijk deze playthrough Wrex en Liara als standaard party-members gebruikt, de achievement van Wrex kreeg ik al op Noveria, terwijl ik meteen naar Liara op zoek ben gegaan en dus maar een paar missies verschil is.

2e vraag: Ik ben nu level 59 en heb nog zo'n 60.000 XP nodig, kan ik dit tijdens het einde nog bij elkaar harken of zal ik wat planeten moeten bezoeken om Tresher Maws te killen... Of is het helemaal verloren hoop?:'-(

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik weet niet wat jij ziet als het einde. Als je bedoelt het allerlaatste stuk, na de laatste planeet, dan kun je het wel vergeten.

Wat betreft die ally achievement moet je beslist geen zij missies geactiveerd hebben als je achter Liara aangaat. De DLC Pinnacle Station helpt wel bij het opvoeren van je ally achievements.

Die ally achievements kun je nog krijgen totdat je de eindbaas verslagen hebt. Heb op mijn vorige account ook wel eens een ally gekregen toen ik met de eindbaas bezig was. ;)

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, heb alleen Bring Down The Sky gespeeld, zal denk ik Microsoft Points halen voor Pinnacle Station morgen. Dan zal het wel lukken hoop ik, krijg je voor deze DLC ook veel XP?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Best wel veel XP ja, maar het gaat vooral om de driedubbele stem voor de ally achievements. ;)

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké mooi.:thumbs: Wel jammer dat ze Bring Down The Sky nu voor 80(P) is terwijl Pinnacle Station nog steeds 400(P) kost. Had gehoord dat het niet zo'n fantastische DLC was... Maar goed Mass Effect blijft Mass Effect!:)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    DLC is idd niet zo geweldig, maar een pluspuntje is er wel. Je mag op een gegeven moment een vet wapen uitzoeken en bovendien kun je mooi je skills trainen mocht je ooit aan een Hardcore of Insanity gaan beginnen. Voor de rest is het wel leuk gewoon records te breken en zien dat Turians The First Contact War gewoon hadden moeten verliezen. Verhaal zit er toch niet in de DLC, dat heeft die eerste dan wat meer. ;)

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt interessant. Ik heb Pinnacle Station inmiddels gedownload, maar ben er nog niet aan begonnen. Ik werd teruggestuurd naar Citadel, complete daar een nieuwe assignment en kreeg mijn Asari Ally achievement.
    Dus ik ga dan zo eerst Pinnacle Station doen en dan het einde, ik verwacht dat ik dan wel level 60 wordt. Bovendien heb ik ME weten op te rapen voor 19 euro (Platinum Edition, dus dat is inclusief 18 gamerpics, 1 premium theme, soundtrack, Bring Down The Sky DLC, allemaal trailers en behind the scenes videos en artwork), 5 euro extra verdienen de makers zeker wel!:9

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nice dat je die asari ally binnen hebt. Dat is de lastigste omdat je in missienood kan komen, vrij rap ook. Nu is de druk wat betreft die ally achievements er zeker wel af. Ashley en Kaiden zijn de makkelijk om te halen, de andere 4 worden al een stuk lastiger met dus Liara als hoogtepunt.

Pinnacle heb je nu niet echt meer nodig, maar voor de achievements en minder ally stress kun je die beter wel gebruiken. ;)

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was er ook blij van. Heb nu Kaiden, Ashley Wrex & Liara. Worden nog 2/3 playthroughs voor mij denk ik. Een korte op Insanity, een lange met Garrus en Tali als Biotic en eentje voor de Engineer-achievements...
    Maar goed na deze playthrough eerst Mass Effect 2!:thumbs:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Goede zaak. ME II is qua actie en besturing een heel stuk vlotter. Nadeel is misschien de behoorlijke verhoging van de Intensiteit op Insanity. ;)

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    ME opnieuw uitgespeeld. Ook level 60 geworden dus betekent dat ik meteen door kan met ME 2.
    Pinnacle Station vond ik trouwens wel leuk, alleen heel, heel erg kort. En m'n xbox bevroor de hele tijd bij Surival mode maar ging uiteindelijk wel goed.:)

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb eindelijke Mass Effect weer kunnen vinden, dus binnenkort echt eens gaan beginnen. Tenminste als ik de tijd kan vinden, er zijn nog zoveel andere games die ik moet spelen. :x

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Importeren die handel en volop genieten van de bonussen. ;)

19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Haha kwam dit tegen, jullie kennen het misschien al maar serieus dit is echt zo verschrikkelijk hilarisch omdat ze nog serieus zijn ook::lol:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Blijft mooi! :+_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina