1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
  2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hahaha, geniaal!_O_

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Er is volgens mij iemand heel fanatiek geweest met dat boek. 8)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, na circa 2.5 uur m'n eigen Shepard gemaakt. Kreeg steeds maar niet een goede. Of het werd een monster, of er klopte weer iets kleins niet. Nu is hij goed en ga ik er gewoon mee verder spelen. Eerst Mass Effect 1, daarna deel 2. :cool:

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat raden jullie mij aan, ik ben Vanguard en level 9. Is het beter om medium armor te dragen als Vanguard, en heeft dit gevolgen? Verder weet ik nooit zo goed wie ik als party mee moet nemen. Ben nu op m'n eerste planeet, en nam Ashley en Garrus mee. Alhoewel ik Wrex ook wel zie zitten, en Tali voor haar hacken e.d. (mocht ik dingen tegenkomen die gelocked zijn)

6. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft niet perse beter te zijn. Het is gewoon een kwestie van armor statistieken vergelijken. Wat je party betreft: sowieso altijd handig om een Adept en Engineer in je team te hebben. Het is eigenlijk allemaal afhankelijk van je eigen klasse en speelstijl.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Engineer is vooral handig voor het kraken van codes en het unlocken van nieuwe missies. Vooral aan het begin van het spel als je net op de Citadel bent. Kan die questlocaties haast wel dromen. :9

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mm ja, ik ga denk voor Garrus en Wrex. Garrus geef ik dan ook veel stat points mee aan Electronics en die andere skill. Wrex gewoon als tank. Dan moet het wel lukken lijkt me. Ik vond ook iets op een onbewoonde planeet, toen ik dat probeerde te openen stond er dat de skill te laag was, ik had zelfs Tali mee.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff, besef nu pas dat ik veel side-quests heb laten liggen toen ik hem op m'n oude account speelde. Geen idee waarom.. Ik kom nu vet veel nieuwe dingen tegen, vind de game echt tof! Kan niet wachten tot ik verder kan met deel 2. Heb nu een party van Wrex en Garrus. Garrus heeft max Decryption, zodat ik veel kan looten en Wrex is echt mijn tank krijger. Die krijgt iedereen makkelijk dood. Al gaat Garrus echt veels te snel dood. Blijf het jammer vinden dat je niet individueel mensen kunt sturen.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Pagina 25! _O_

En vroeger had ik er zo eentje, maar dan van Star Wars. Genius. :cool:

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Garrus knuffel! _O_

12. Janna

Janna 190

Leuk Bevonden:
    0
    die wil ikkkk

13. Forty

Forty Guest

omfg ik ook.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Link, website, aanschafprijs NUUUUUUUUUUUUU! :9

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Nooit geweten dat Garrus zo'n hoog knuffelgehalte heeft.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Sinds zijn vader hem verbood met die spectre om te gaan moet die wel aardiger zijn geworden. Heb je meestal met mensen die hard aangepak worden. Heb zelf ook een behoorlijk hoog knuffelgehalte. :+

17. Forty

Forty Guest

Kan ik jou ook kopen?

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Zonde van je geld. ;)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja inderdaad, ben priceless. :+

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zit vast op Noveria, bij de missie: Noveria: Lorik Qui'in. Ik ben zijn office in gegaan, data van zijn computer afgehaald, terug gegaan en toen gepraat met Gianna. Zij vertelde ze dat ze undercover werkte en vroeg mij om Lorik Qui'in te vragen om mee te gaan naar de rechtbank. Dat deed ik, en nu moet ik weer praten met Gianna bij de 'Anoleis' Office. Waar is dit? Ik heb elke plek gezocht op Noveria voor m'n gevoel maar ik kan haar gewoon niet vinden.

Op de plek waar jij haar het eerst zag, de administratie, staat ze ook niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina