Damn, ik ben echt heel slecht in deze game...
Ten eerste zijn je teamgenoten zo waardeloos als een dode hamster. Bij ieder vuurgevecht zijn ze binnen no-time dood, zelfs al heb ik al 1 of 2 keer op Y gedrukt. Soms ga ik dan voor de zekerheid maar in me eentje een vuurgevecht in, maar dan nog...
Anyway, was na het fiasco op Noveria maar even wat andere missies gaan doen. Ten eerste lande ik op een planeet waar blijkbaar alle ruimtesondes uit de lucht werden getrokken en ze daar neerstortten. Anyway, beetje die zooi gedemonteerd en alles, en op een gegeven moment ga je een mijn binnen, en komt er een hele lading electrische zombie-aliens op je afrennen die je binnen no time afmaken. Paar keer geprobeerd, maar iedere keer dood. Verschillende wapens ook geprobeerd, hielp niet. Dekking zoeken helpt niet. Granaten gooien hielp niet. Rondrennen hielp een beetje, maar dan nog waren het er teveel, dus hielp niet, etc etc.
Die missie ook niet afgemaakt.
vervolgens naar een andere planeet waar de Geth ofzo zit in een toren. Ging redelijk goed, maar nu ben ik vlak bij een lift, heb ik weer geen fuck aan me teamgenoten, en heb ik vrij weinig moeite met de snipers, maar dan komen er kleine vliegende schepen op me af om me te beschieten en graneten/raketten ofzo.
Dat de camera regelmatig loopt te kutten, helpt ook niet echt mee.
Het spel begon erg goed, maar begin het nu toch een beetje irritant te vinden.
Klik om te vergroten...