1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mordin's stem doet me echt denken aan Danny Pudi van de serie Community. Lijkt echt sprekend!

2. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Community: Hilarious show about community college, starring Joel McHale (the Soup, Spider-Man 2), Chevy Chase (Vacation, Funny Farm, Spies Like Us), Donglover (???), Alison Brie (who's a babe), Ken Jeong (Teh Hangober), Gillian Jacobs (showed her tits in Choke), Danny Pudi (Mordin from Mass Effect 2), and Yvette Nicole Brown (fat black lady from a lot of commercials).

:p:p

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dat klopt niet want Mordin werd ingesproken door Michael Beattie in ME2 en William Salyers in ME3.

4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Oh ok:'-(

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb ergens inderdaad eens gelezen dat het 2 verschillende stem-acteurs waren, maar dan lijken ze toch verdomd veel op elkaar. Ik hoor het verschil niet!:eek:

6. Wastelander_NL

Wastelander_NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had die Pinnacle Station voor maar 2,50 gekocht, maar volgens mij is dat maar een gare DLC. Dacht dat het echt een kleine verhalende DLC was, maar het zijn meer kleine mini games.

Ach ja zoveel geld was het ook weer niet, maar had stiekem toch wat anders verwacht.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    DLC van de eerste game valt inderdaad tegen, al is die andere wel beter. DLC van de vervolgen zijn een stuk beter, met name Mass Effect 3.

Pinnacle station moet je alleen even afronden voor de achievementsl, meer niet.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina