1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, inderdaad. Ik dacht toen ik dat stuk voor het eerst las dat het gewoon een verzameling van ontwikkelde slavers was, die bestonden uit meerdere rassen. Niet goed opgelet dus. :p

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Het lijkt me echt moeilijk om een sci fi scenario te maken, omdat je er zoveel kanten mee op kunt. Oke Fantasy is ook lastig, maar daar hoef je niet perse aan een bepaald tijdsbeeld te houden aangezien het in een niet bestaand rijk afspeelt en geen voorgeschiedenis hoeft te kennen naar onze wereld en verleden ervan.

Bij Mass effect vind ik het leuk om te weten hoe het begon met die small digging cash op Mars, stel dat er zoiets zou liggen daarzo wat op ons zit te wachten om opgegraven te worden haha. Alleen mogen er wel wat meer onsmakelijke alien rassen bij, daar waar gewoon niet mee te praten valt zoals Predetor en alien zijn algemeen.

3. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    ik ben nu met de 1e playthrough bezig en ik heb naar mijn weten al zeker meer als 75x de lift mastery gebruikt, maar geen achievement. Als ik de lift skill gebruik op een vijand en hij zweeft in de lucht dan schiet ik hem wel dood, is dit misschien de oorzaak dat ie de achievement niet pakt??

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De sidequesten nu aan het doen, en die zijn niet fijn. Ergens zit ik nu op zo'n schip, volgestopt met die bionische zombies. Man ik wil op aliens schieten en niet zoiets, zelfs Geth schieten is nog leuker. Als deel 2 hier vol mee komt te zitten, weet ik niet of het voor mij wel zo leuk word.

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Mij boeit het niet waarop ik schiet. Als ik maar lekker kan knallen en dat gebeurd in Mass Effect zeer zeker.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die bionische zombies zijn grotendeels gemaakt door de Geth. Het zijn mensen die door de Geth op die spiezen worden gezet. Je kunt verwachten dat ze in deel II ook genoeg voorkomen. Ze zijn niet zo moeilijk te verslaan. Ik had meer moeite met die kotsende zombies op Feros. ;)

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat weet ik, maar ik mis die beestjes van ExoGeni die wit blauwe gevallen ook op Feros waren, en ja die excorsist kotsende zombies waren echt erg ranzig en ongemanierd, hebben niet geleerd dat je nooit op mensen mag kotsen. :b:

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Pas Mass Effect gekocht en..ik snap er de balle van.
    Je kan in t begin al een custom class kiezen ofzo?
    Standaard is dat je John Shepard bent en een Soldier bent?
    Ik wil met objecten zweven en shit, soort magische krachten achtig.
    Dan zit ik dus verkeerd met Soldier?
    Kan iemand mij die klasses uitleggen? Heb nu hem gewoon standaard, John Shepard, Soldier, Spacer ofzo..
    En hoe the hell werkt dat EXP, al je guns enzo? en je armor? Ik snap er echt geen reet van.

9. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in het begin een custom male of female selecteren. Als je biotics wil gebruiken (zweven), moet je de class adept kiezen. Je kunt ook een Vanguard of Engineer maken, maar die laatste speelt nooit zo lekker.

Je krijgt voor allerlei acties XP, daarmee kies je de dingen waarin je wilt levelen (bv Pistols, Lift, Spectre Training).

Over je wapens en armor: het inventoryscherm is inderdaad onoverzichtelijk. Je went er echter aan, na een tijdje.

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Welke class is ongeveer het best?
    Soldier vind ik wel dope, dan kan je tenminste inzoomen met je assault rifle en sniper..
    Engineer lijkt me niks.
    Adept lijkt me dope, om vijanden in de lucht te laten zweven enzo..maar kan je dat soort krachten echt niet krijgen als je Soldier bent? Wtf kan je dan wel krijgen als je Soldier bent?
    Vanguard lijkt me dan het meest aantrekkelijkst, maar daar kan je weer niet inzoomen met je assault en shotgun en sniper en dat is een groot gemis (als ik het zo juist heb dan..)

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Met Vanguard kan je wel inzoomen met je shotgung. Shotgun en pistool.

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ja idd.
    Ik weet echt niet welke class ik moet kiezen..aan de ene kant wil ik met me assault rifle knallen en boeien me shotgun en pistol me niet, aan de andere kant wil ik wel die krachten hebben.
    :+

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Keuze was voor mij ook moeilijk toen, maar ben toch voor vanguard gegaan. Op het begin wou ik nog wel eens een sniper of assault rifle pakken maar ik raakte al snel gewend aan mijn shotgun en pistool. Plus die krachten maakt het wel tof, van ver gewoon aanpakken met pistool + sidemembers en van dichtbij in de lucht gooien en kapot maken met mijn shotgun. :cool:

Ga in deel 2 ook gewoon weer met vanguard verder denk ik. Moet wel, want mijn personage is een vanguard. :+

Damn, die plaatjes in de start post zijn oud. Hele simpele Sheppie en die scouter :emo:.

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  14. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    een andere mogelijkheid is om hem eerst met soldier uit te spelen en dan de tweede keer voor vangaurd kiezen, je kan dan wel je assault rifle volledig gebruiken. Maar dan moet je hem wel twee keer uit willen spelen natuurlijk :+

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dat moet helemaal niet, want je kunt gewoon je class veranderen aan het begin van deel 2 :) .

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik denk dat het hem niet gaat worden een level 60 Shepard te hebben voor de release van Mass Effect 2. Ik heb de game gewoon simpelweg teveel gespeeld. Opzich had ik het importeren van je savegame wel willen meemaken, maar ik heb gewoon geen nocht om me weer door al die missies heen te ploegen. =(

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Level 60 zal ik ook niet meer halen. Ik heb nog wel mijn allereerste character die level 48 is. Dan nog een level 41 die ik echt nog even moet afmaken voor de 28ste. En ik wil ook nog een nieuwe snel door de mainstory heenrammen :9.

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    hmmmmm nee dat wordt em dus niet. :+
    FOCK I DONT KNOW EN IK WIL EERST EEN BRUTE CLASS VOORDAT IK M GA SPELEN :emo:

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Uitspelen? Je hoeft alleen de achievement te halen en dan unlock je de assaultrifle. Dit kan met alle wapens en skills.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zie dat sommige mensen meerdere keren het spel uitspeelt. Hoe vet een spel ook is, na 1 keer uitspelen heb ik het wel gezien. Een spel als Mass Effect speel ik voor het verhaal, en bij een 2e playthrough zijn alle verrassingen wel uit het spel. Het enige waar ik me wel aan stoorde is de framerate, hopelijk loopt het tijdens de actie wat soepeler in deel 2.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina