1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 28 feb 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ME MMO_O_

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eigenlijks prima, maar heb nog niet veel gespeeld. Op moment even met WoW bezig. Stem is inderdaad goed, minder monotoon lijkt het ook.

Bedankt trouwens over de pic, moet nog wel aan kwaliteit gewerkt worden.

3. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Heb alweer een nieuwe reden gevonden om opnieuw te beginnen:+

Ik heb de serie alleen nog maar met Paragon opties gespeeld.

Ik wil het ook nog een keer met Renegade opties spelen8):lol: Normaal doe ik dat nooit, omdat ik het gewoon niet kan om als slechterik te spelen:'-( Maar wil gewoon een keer kijken hoe het spel dan speelt. Zkr met Jane lijkt het me wel wat. Een vrouw die echt een bitch is tegen iedereen}:]

Dat word denk ik mijn volgende playthrough. Female Shepard als Renegade Bitch met een romance tussen Liara of Garrus.

Ja Mass Effect word net zoals Fallout voor mij_O__O__O_

4. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Pure Renegade heb ik geprobeert, maar ik kan het niet...dan ben ik de game aan het spelen zoals ik het eigenlijk niet wil, en zowat elke beslissing/conversatie (vooral tegen je teammates) staat me tegen...zo wil ik de game niet spelen, dus ben daarin niet ver gekomen.

5. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ja daar ben ik ook wel weer bang voor.

Pffff zit echt op tegen het einde. Ik wil het niet uitspelen:'-(

6. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb het gewoon niet in mij om gemeen te spelen. Ik heb bij bijv fallout al zo'n poging gedaan om evil te zijn, maar na enkele uren spelen kan ik het nie meer aan. De keuzes staan mij niet aan en het zit niet in mijn aard.

Dit gebeurt ook in tropico 3/4. Kort gezegd ben je een president van een bananen republiek en kun je steden bouwen om je mensen tevreden te laten worden of te onderdrukken. Vele keuzes heb je en het is mij op het een of andere manier niet gelukt om als een echte onderdrukker dictatortje te spelen, omdat ik toch blijkbaar een zwak heb voor anderen. En ik heb al zo'n 100 sandbox missies gedaan en dus nog geen een als een evil personage

Laatst bewerkt: 3 aug 2013
  7. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    En dat was het verhaal van Commander Shepard :'-(

Echt man bij zulke games wil ik eigenlijk niet dat het eindigt, maar ja aan alles komt een eind.

Ik heb het nu eindelijk helemaal compleet gespeeld, en damn man wat een ervaring was het. Heel die reis vanaf Eden Prime tot aan die keuze die je moet maken op het eind. Al die characters waar je echt een band mee creëert. Liara :): (ik zal je missen :'-( ) en Garrus ;) (ik zal boven bij de bar aan je denken goede vriend :'-( ) waren echt mijn favoriet. Wrex en Grunt zijn ook tof.

Hoe raar het ook klinkt. Het is natuurlijk maar een game. Maar ik heb toch echt wel het gevoel gehad dat het soms als echte vrienden aanvoelt. Je schept met sommige echt een grote band.

Ik wil gewoon door spelen nu, maar het is gewoon echt klaar nu.

Dag Liara. I am yours :):

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dankzij jullie heb ik Mass Effect 2 en 3 gekocht. Nu moest ik toch eens verder met de trilogy. 8)

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    +1

Vooral na de Citadel DLC.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wrex dronken is geen spoiler, maar een reden om de DLC te kopen en nooit weer van je 360 te flikkeren. :+

11. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ben volgens mij verslaafd geraakt.

Gister alle delen uitgespeeld en nu alle muziek aan het beluisteren:emo:

:'-(

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Geeft niet voor zo'n ontzettend goede serie _O_

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, als je dan toch ergens verslaafd aan moet zijn....:thumbs:

Gisteravond het laatste verhaal gelezen van de comics; man, wat zit dat ook goed in elkaar, en wat sluit dat naadloos aan op de games (net als de novels dus)._O_
    Geen seconde spijt van die mooie hardcover waar alles wat ooit is uitgebracht aan comics in zit in 1 mooie, fraaie, dikke hardcover. Klasse.:thumbs:

14. superlex

superlex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi om te zien hoe het spelen van games per persoon verschilt. Ik heb net ook de game op insanity uitgespeeld maar zoveel mogelijk dialoog en video geskipt (zag later pas dat daar een optie voor in het menu zit). Voor mij werken al die dialogen maar storend en verveelde dat mij vrij snel :)

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Tsja, de dialogen zijn juist het mooiste vind ik. Anders kan je net zo goed CoD doen.

16. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Bedoel het niet lullig hoor, maar dat is toch compleet niks dan. Juist zulke spellen moeten het hebben van die dialogen etc. Als je alles maar skipt (zoals mijn broertje ook doet) dat is toch zonde man.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat doe je alleen als je net als ik alles al kent, behalve bij de Femshep nu dan. Heb met een maleshep al 200+ uren ofzo, misschien wel 300+, en dat alleen al voor Mass Effect I. 8)

18. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ja dan begrijp ik het idd, maar bij hem weet ik dat niet. Stel het is echt zijn 1e keer is, dan vind ik dat echt zonde hoor om het zo te spelen.

Jesus 200+ a 300+ uren. Ik denk dat ik 100 heb, maar dat is dan die 3 games bij elkaar:+

Maar damn man dit blijft ook echt goede muziek. Vooral die laatste vind ik echt top

:)::)::):

Normaal ben ik niet echt van deze muziek, maar vooral die laatste klinkt toch echt wel heerlijk hoor.

Laatst bewerkt: 5 aug 2013
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zwaar lekker die muziek, maar eerste nummer blijft imo mijn topper!

20. superlex

superlex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Insanity was mijn 2e run maar ook bij de eerste keer spelen heb ik zoveel mogelijk geskipt. Het duurt allemaal zo lang en voegt voor mij niets toe.

Ik heb ook nooit een band met gamepersonages. Skip altijd alle filmpjes als dat mogelijk is in games :)

Deel Deze Pagina