1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 28 feb 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep.
    Enige die ik miste, was Wrex.

    Bovendien had ME2 volop The Illusive man.:cool:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat ik gewoon kut vond zelf. Had beter van plaats kunnen ruilen met Saren, maar helaas ging dat niet zo. Illusive man is gewoon een Amerikaans excuus om de echt goede en slechterikken weer mens te laten zijn.

    Cerberus stelde niks voor in Mass Effect I en dat had ik in Mass Effect II en III ook graag zo gezien. Imo denk ik het grootste minpunt van de serie voor mij.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Cerberus was in deel 1 ook al groot, je kwam ze echter niet veel tegen op een missie hier en daar na. Bovendien zit er 2 jaar tussen ME1 en ME2.
    En TIM is cool. Maakt mij geen reet uit dat ie een mens was.

    Maar goed ieder zijn smaak.

    Voor mij is het echt ME2-ME3-ME1.
    Zowel qua verhaal als gameplay.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2013
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Martin Sheen sprak hem goed in. Was zelf ook fan van Archangel en Thane.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kijk, TIM en Cerberus was juist cool omdat je zelf ook human bent.
    Als cerberus een ander ras was geweest, had het veel minder overgekomen.

    Juist dat alles gered of juist verknalt kan worden door bij beide humans maakt het juist meer inhoud hebben...IMO.


    Bijna alle ME characters hebben wel iets cools, enige waar ik echt niks mee had was Samara. Jack was irritant in deel 2, maar wel cool in deel 3.
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik vond Zaeed echt geen ene reet aan. Die stem vond ik ook al heel irritant|:-|:-|:-

    Op de een of andere manier vond ik James ook altijd wel leuk. Niet op die manier hoor:emo:, maar hij was altijd van; ''Hey loco'' en dit en dat, maar hij wist altijd wel dat jij de commander was. Beetje hetzelfde als wat ik met Wrex en Grunt had. Garrus en Liara waren echt speciaal voor me, maar er zijn ook een paar characters die ook wel wat hadden. Traynor had altijd echt een lekker accent. Ik vind dat accent echt lekker om naar te luisteren:emo::+:p

    Bij mij is het eerlijk gezegd wel: ME2, ME3 en ME1. Voor de eerste keer is ME1 zeker goed hoor, maar als je die latere delen gespeeld heb. Merk je echt hoe lekker en beter alles is en loopt.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Voor mij blijft Saren echter wel de ultieme bad guy. Opzich kan ik jullie beweegredenen wel begrijpen, maar ik heb er meestal last van dat een eerste deel in een serie mij meer doet dan welk vervolg dan ook. Bij films is dat wat minder. Het is gewoon altijd de eerste indruk, en bij Mass Effect II en III wist je eigenlijks al wat je kon verwachten, zoals dat met alle vervolgen gaat. Daarom is een vervolg op iets ook altijd een risico.
     
  8. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ga morgen Mass Effect Trilogy halen,
    Maar krijg hem pas voor mijn verjaardag (3September)

    Zit hier ook dlc bij?
    Van wat ik heb begrepen één voor ME2

    En een andere vraag hoe lang ben je met ME1 bezig
    En hoelang met 2 en 3?
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Reken in totaal maar op een uurtje of 80 minimaal als je alles wil zien.
     
  10. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    En dat te bedenken dat ik dit allemaal krijg/koop op 3 september:

    Heb nog maar 8 maanden xbox360 daarom heb ik sommige toptitels nog niet

    Mass effect Triology
    GTA IV
    Borderlands GOTY
    Far Cry 3
    Sleeping Dogs
    Assasin's Creed II
    Gears of War
    Call of Duty Modern Warfare 2

    Hier kan ik vast wel een tijd mee vooruit of niet?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Meen je dat laatste nog serieus ook? 8)

    En bij die trilogy box krijg je geen DLC, maar die kost toch geen drol meer en het meeste is het wel waard. Alleen Overlord uit Mass Effect II en dat arena ding uit Mass Effect I niet, naar mijn mening.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Tof. _O_ Allemaal top games imo.

    Maar zullen we het hier over Mass Effect hebben? :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Maar hier mag het toch wel Graveheart??? :+

    @ MAD 1976: Ik ben niet van plan alles over te gaan spelen. Misschien, maar ga het zeker niet rushen. Ik heb ME 1 al kapot gespeeld en 2x 1200 gehaald op de 360, dan weet je wel genoeg. Als ik 100% ga halen, dan speel ik hem niet in die 3 PT's uit waarin dat mogelijk is. Ik neem de tijd en ga voor een stuk of 5 volledige PT's dan, mits ik geen ally achievements mis. Platinum is leuk op de PS3 versie, maar ik ben nog steeds geen volhardende PS3 speler en dat zal ik ook niet snel worden.

    Heb Deus Ex - Human Revolution ook nog, The Last of Us, Uncharted I en II, dus heb nog genoeg te doen op de PS3. ;)
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Good times to come dus voor je Yellow!:thumbs:

    haha, ik had niet eens in de gaten dat we in je gezocht topic zaten...dacht dat het deze was.:+
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ook tot dat Graveheart langs kwam, mijn beste achievement maat, samen met Leis. Ik vergeef het hem het dus dat die het topic gesloten heeft. :+

    Heb inderdaad nog veel te doen, maar met Mass Effect I koester ik vooral de herinnering aan de Mako. Beste game voertuig ooit, punt! _O_ Rijd in elk geval een stuk beter, ook al slingert die nog veel, als de Warthog uit Halo. Beide voertuigen kan ik goed mee overweg, als is de WH wel een stukje minder te rijden. Met de Mako heb je veel open stukken. Snap nog steeds niet wat mensen tegen dat voertuig hebben, dan verdien je ook geen rijbewijs ofzo. 8)
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik denk dat dat meer aan de missies lag, dan aan de Mako.
    Duizend keer beter dan die kut Hammerhead...die kon echt niks hebben of poef, kapot.:mad:

    Vond dat ook wel leuk gedaan in deel 3, hadden Vega en Cortez er een discussie over, welke beter was.
    James pro Mako, Cortez pro Hammerhead.:9
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Homo's kiezen ook Hammerhead. :+

    Mako was leuk om aapjes mee te pletten voor snelle Renegade.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Doet topic bumpen.

    Man, wat is dat hacken kut met BC op de One. Als ik een container probeer te hacken, dan krijg ik niet eens de kans zo snel komt er een error. Deze game kan de One niet aan. :+

    Heb echt nog maar 2x een succesvolle hack gehad, dat terwijl het bij mij op de 360 zelden of nooit fout ging, omdat je daar iets meer tijd had om te reageren. Gek genoeg die atoombom missie wel gehaald door te hacken. Kwam zwaar Omni Gel te kort, wat ik vooral opmaak aan containers.

    Ze hadden met het BC maken van deze game serie wel iets beter rekening mogen houden met de snelheid van de One. Laadtijden daarentegen zijn behoorlijk vlot, vooral tijdens dat laadscherm tussen stelsels als je in hyper space zit. :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gatverdamme: Niet level 60 kunnen halen in 2 lange PT's. Het is echt te lang geleden dat ik deze game een goede kans heb gegeven. Nu een beetje agressief door de verhaallijn heen, inmiddels wel 60, om maar te zien wat voor gevolgen dat gaat hebben. Framerate is echt verschrikkelijk, maar laadtijden zijn super. Zin aan Mass Effect 2 met Shadowbroker en Arrival DLC en de long distance runner Joker. :D
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Eerste gameplay trailer van Mass Effect.



    Erg veel zin in.
     
    Killamonkey en RaouLioo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina