1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Mass Effect I

Discussie in 'Gezocht' gestart door Yellow 13, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik weet dat deze alleen via The Trilogy box te verkrijgen is. Alleen hoef ik eigenlijks alleen Mass Effect I maar. Misschien is er iemand die deze los aan mij wil verkopen???

    Ik sta op de Trusted List.

    Hopelijk kan iemand mij blij maken hiermee voor een schappelijk prijsje!!! \o/
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet of je het weet maar ME 1 is nooit los uitgekomen voor PS3 omdat MS alle rechten heeft op ME.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm, nee. ;)
    MS heeft geen rechten op ME.
    MS had een deal. Die is sinds vorig jaar afgelopen, daarom is ME 1 ook eindelijk voor de PS3 beschikbaar, alleen óf in de trilogiebox, óf als download.

    Daarom denk ik ook dat het moeilijk wordt voor je Yellow, zeker voor een mooie prijs...waarom niet downloaden eigenlijk?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Misschien is dat wel een idee ja, maar zitten er ook trophy's in? Dat is imo wel een motivatie om de game te kopen en weer kapot te spelen.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Natuurlijk zitten er trophies in! Zelfde opdrachten als met de achievements.:thumbs:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zal mijn PS3 eens aanzetten en even kijken of ik die game los kan vinden. Bedankt!!! :thumbs:
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wees wel gewaarschuwd:
    de game speelt echt minder op de PS3, je gaat je echt irriteren aan de vele laadtijden. Op de 360 loopt het echt allemaal veel lekkerder.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En dat zeg je nu pas? :'-( Nee hoor, ben gewaarschuwd. ;)

    Nog wel een vraagje: Heb de game nu binnen, maar zie twee Mass Effect I bestanden staan op mijn PS3. 1 met een grote van 11 GB en die ik kan spelen. De ander lijkt een installatie bestand, maar de grote kan hij nog niet tonen. Wat is wat en wat kan ik ermee? Ik heb misschien wel een keer iets dubbel aangeklikt in de PS Store

    Heb een PS3 van 40 GB, zo'n grote nog, en die zit hierdoor bijna helemaal vol. :'-(
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Probeer het uit en probeer het te spelen? ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Game stond er dubbel op. Ik heb hem kennelijk 2x gedownload. Vreemd dat je dat dan niet krijgt te horen zoals op de 360. Een daarvan was het installatiebestand, het ander kon ik ook ''starten/spelen'' kiezen. Dat installatiebestand maar weg gedaan, anders is met 22 GB voor 2 bestanden mijn PS3 zo vol. :+
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb ook nog zo'n dikke PS3; gewoon effe een grotere HDD erin stoppen, zo gepiept en kost ook weinig!:thumbs:
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, niet nodig. En hou niet zo van het open slopen van mijn elektronica. :+

    Zijn het vele laadtijden of lange laadtijden??? Ik heb me namelijk niet zo gestoord op de 360 daarmee.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Beide.
    Op de 360 was het prima, op de PS3 IMO niet.
    Ik heb het dan dus ook niet over de lange elevator ritjes.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    O, dus meer als je van stelsel van stelsel reist? Hebben ze nooit een update uitgebracht??? Op de 360 weet ik zeker weten van niet.

    En het zou fijn zijn als je wat voorbeelden kon geven, dan kan ik mijn ergernissen voor zijn. ;)
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Stel je gaat van de Citadel Presidium via taxi naar C sec....heb je laadtijden.
    Duurt echt enkele seconden voordat alles geladen is.
    Zelfde als je op planeten land, etc.
    Zodra er iets geladen moet worden, duurt dat gewoon even....en dan het hele spel door!
    Daar wordt je op een gegeven moment echt niet vrolijker van.
    Deel 2 idem dito, al is het wel iets minder erg.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Er staat tegenover dat de game er wel een stuk beter uit ziet dan de 360 versie. De laadtijden met die Mass Relay in beeld zijn best lang, zeker als dat zo door gaat ja dan kan ik me gaan ergeren. Het grootste probleem vind ik denk ik niet wat jij beschrijft. Met de taxi van Presidium naar C Sec? Dat is nog gewoon fast travel, zoals in de andere games ook en die enkele seconden die het nodig heeft neem ik dan op de koop toe. Op de 360 versie moest je met die autosave functie aan ook altijd wachten op de irritantste momenten. Neem Eden Prima, 2e autosave moment met die bom, maar als voorbeeld. Ik vind de game zelf wel lekker spelen, misschien nog wel wat beter dan de 360 versie ook. Laadtijden zijn sowieso kut, maar dat zal op de Xbox One wel een stuk minder worden, althans als we wat verder zijn in de next gen generatie. Aan het einde van die generatie worden de laadtijden ook weer langer, logisch, games worden groter en drukker. Heb de game op de PS3 al een paar dagen niet meer gespeeld, maar dat zal ik een deze dagen wel doen. Fijn dat er wel trophy's inzitten, maar ga niet voor de volle 100%. Hoe hatelijk zijn die ally achievements/trophy's wel niet. Heb ze wel allemaal op de 360, zijn niet echt moeilijk, alleen kut dat je niet precies weet wanneer je ze ongeveer haalt. Die van Liara had ik pas nadat ik van Ilos terug kwam. Ik speel gewoon diegene vrij die ik vrij kan spelen in een PT van 30+ uur en dan geloof ik het wel even weer.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb op de PS3 alle MEs 100% uitgespeelt, op de DLC die er niet bijzat na.
    Leuke van Trophies is dat je dan toch de Platinum krijgt.:thumbs:

    Alleen van ME3 mis ik er 1tje; 5000 kills. Zit op 3000 dacht ik....maar die ga ik ook nog wel een keer halen via MP, dan heb ik ze alle 3 op Platinum.:cool:
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heren, dit is geen chat-topic.
    Doe dit soort dingen maar via PM. :)

    Gezien Yellow de game reeds gevonden heeft, sluit ik 't topic.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina