Massale Halo 2 Pre Order??

Discussie in 'Algemeen' gestart door BounceMeister, 17 apr 2004.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    _O__O__O_

2. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Dom of gewoon aardig, de mensen achter gcshop zijn ook gewoon gamers er zijn er niet op uit om zoveel mogelijk winst te maken (geloof me, ik ken ze persoonlijk :) )

Over die laatste 2 reacties: Als we nou met zijn allen dat spel lekker goedkoop weten te maken (door veel pre-orders) en iedereen doneert de korting aan een goed doel of zo. Dan pas merk je dar het wel degelijk ergens op slaat om alles zo goedkoop mogelijk te krijgen. Voor het geval je een goed doel zoekt: IFAW atm met die canadeze klootzakken die die beestjes levend villen.

BTW kobold: volgens mij heb jij het nu over prijsafspraken en die zijn hardstikke verboden. De enige manier waardoor de prijs van een spel in stand gehouden wordt is door concurrentie, als gcshop dat spel 10 euro wil maken mogen ze dat, alleen maken ze dan dik verlies, wat ook geen goed plan is.

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Mij gaat het niet om de prijs, maar om het spel MISSCHIEN iets eerder binnen te krijgen, elke dag zonder HALO2 is een kwelling:)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    dan zit je nog wel heel wat dagen te lijden :p

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik doe dan ook mee.......
    alleen ik heb het niet zo op internet kopen en gcshop.....hun voorwaarden vind ik niet zow (aanspraakelijkheid)

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je hem nu zou pre-orderen dan wordt ik denk ik niet goed van het wachten :+

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wacht al 3 jaar, maar die tijd kan er ook nog wel bij... Maar idd, het wordt moeilijk om te blijven wachten. En zo'n mega-pre-oder gaat denk ik niet werken.

8. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er weinig kans is op een lagere prijs dan € 50,-. Ook Microsoft zit in een economische malaise en dit is DE game om veel geld mee te verdienen...

Deel Deze Pagina