RIFT: Planes of Telara is ook heel tof! Het heeft maandelijkse betalingen nodig, maar die game barst van de content!
Ik heb een tijdje PlanetSide gespeeld. Weet niet of er nu nog veel spelers zijn. Toen hij uit kwam had je een uber PC nodig
RIFT ziet er inderdaad super mooi uit, ook heel veel content en dergelijke, een vriend van mij speeld het. Toch ben ik niet overgestapt vanaf World Of Warcraft omdat RIFT eigenlijk hetzelfde is... Maar als je WoW nog nooit gedaan hebt zou ik gaan voor RIFT, beetje het moderne nieuwe WoW. Maar als je WoW beu bent zou ik zeker RIFT niet beginnen...
Ik ben opzich wel toe aan een MMO die niet WoW is. Naar aanleiding van dit topic Lord of the Rings online maar eens gaan downloaden. Ben benieuwd.
11 niet en 14 lijkt me niet aangezien die net nieuw is, maar zou kunnen omdat er weinig spelers zijn in die game volgens mij.
Ik geloof dat 14 gratis was omdat SE had toegegeven een matig product geleverd te hebben, en ze nu dus weer bezig zijn de game op te lappen. Tot die tijd kon iedereen gratis spelen.
Ik speel nu de 14 daagse trial van EVE Online. Gewoon vanaf steam gedownload. Ik heb een aantal uur gespeeld, maar het bevalt me wel. Je hebt een hele uitgebreide character creation. Je kan echt alles aanpassen zoals dijen, buik, borsten etc. Ik vermaak me altijd wel in character creation. Maar als je gaat spelen zit je alleen in je ruimteschip, tot nu toe dan. Je ziet je character dan niet. Je hebt echt het gevoel in enorme wereld te vliegen. Zo zou het eigenlijk ook moeten zijn in Mass Effect. Ik had eigenlijk nog nooit van het spel gehoord, weet niet eens of het een aanrader zou zijn. Zomaar gedownload omdat ik zin had in iets nieuws. Maar als je van science fiction houdt, dan zou je hem kunnen checken. Ik heb wel zin om er morgen mee verder te gaan.
Die is toch ook op de PS3? Vond die echt zwaar tegen vallen. Misschien is Age of Empires Online iets? Die beta is nu open!
Ik vind het niet geweldig eruit zien. Jammer dat ik niet echt een MMo kan vinden waarbij de mage class of thief class echt awesome is. mooie spells. Ik had eerst een Martial Arts MMo gevonden, maar die was helaas voor US only.