massive pack

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door robintje, 4 jan 2004.

1. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ach, Microsoft heeft veel geziek aan z´n hoofd gehad over de grote lompe controller.. Eerst werd deze S-controller gemaakt voor het Japanse publiek maar is uiteindelijk ook in Amerika en Europa verschenen blijkbaar waren er veel mensen tevreden over of hadden er behoefte aan zelf merk ik weinig verschil vindt ik maar ik had op dit moment liever S gehad die grote, die slijten namelijk iets sneller af en de kwaliteit gaat er sneller op achteruit!

Het Sje

De grote

Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  2. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik ben overtuigd ik ga hem gewoon kopen:eek: :eek: *) *)

3. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Het verschil zit hem in de start en back knop en het zwarte/witte knopje zitten op een ander plaats

Maar welke koop je nu? Massive?

Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  4. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    als 'k jou was zou ik de silver-pack nemen... :) {heb zelf namelijk RB6 3, egt 'n toppertje! :p} en als je dan nog eff *Live* in huis haalt kan 't feest helemaal beginnen! :D
    ++en die controllers maakt egt niets uit ofzo, als jij niet eerder een van de 2 hebt 'aangeleerd' dan maakt 't niet uit welke je neemt... (volges mijn kanje trouwens de Big one niet meer kopen:mad:)

5. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Als je met die BIG one Massive bedoeld dan kun je die nog wel halen (tenzij ze zijn uitverkocht!) Echter wat ik ook al zei, als hij nog eens heel goed nadenkt over z´n keuze dan kan ik hem het Silver Bullit Pack met Hart en Ziel aanbevelen!

6. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    ik bedoelde met de Big-One de Normale controller, die zijn toch niet meer tekoop?¿ inderdaad: hij doet er goed aan de Silver Bullit pack te kopen! :cool: {toen ik m'n xboxje kocht zat er all1 JSRF en Sega GT 2002 bij + 1 controller... een tijdje later werd ie flink afgeprijsd, had ik maar wat meer geduld gehad!!:mad:}

7. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe de massive

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat pack had ik ook gekocht (Sega Pack) en ach, die spellen waren toen nog wel leuk, inmiddels heb ik al 13 spellen in totaal.
    Ik heb 'm sinds 21-11-2002 en ik heb dus al ruim een jaar van m'n Xbox mogen genieten. En dat doe ik nog steeds met volle vreugde! :9
    Afgelopen vrijdag GTA Double Pack gekocht, en ik zit nu weer heel wat uurtjes per dag achter m'n Xboxje :D .

9. benniekuh

benniekuh there is no other

Leuk Bevonden:
    0
    's' staat voor small dus kleine controler!

en mn broertje heeft maand geleden ook massive pack gekocht all1 bij Bart Smit voor €205,- :eek: dus zal wel foutje in computer zijn geweest :D

maar massive is aanrader!! en silverbullit ook :)

10. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Daar staat die s dus voor, ach nooit echt achteraan gegaan maar uiteraat wel logies, hoe gaat die losse hette L-Controller!?

11. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    op de site van bart smit staat i nu voor 229 dus idd een computerfout

12. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Hoord deze thread niet in Xbox Hardware / Accessoires?

13. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    nee(denk ik)we waren even afgedwaald

zijn er ook tv,s met meerdere scarts?

14. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn tv's met meerdere scart-ingangen, ja
    de meeste ietwat duurdere tv's (zoals de meeste in de huiskamer zullen hebben staan) hebben meerdere scart-ingangen

15. MasterPief

MasterPief the MASTERpief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het massive pack ook voor 205 Euro gekocht...:p

Ik zou voor het massive pack gaan omdat daar 3 spellen bij zitten en 2 controllers terwijl je bij het silverbulletpack 1 controller krijgt en 2 spellen.

Het zijn misschien wel betere spellen maar Halo is een klassieker en die moet je gewoon hebben en MM3 is gewoon leuk om te spellen met vrienden over Live...

Veel succes met je keuze

En over de scart-aansluiting, er zijn inderdaad tv's met meerdere aansluitingen. Maar ook al heb je oudere tv dan kan je nog met je xbox spelen want je kan ze aansluiten via andere kabels die ook worden meegeleverd met het packet.

Laatst bewerkt: 8 jan 2004
  16. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    hij is besteld binnen 1 en een halve(?) week is ti er

17. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem:cool: :cool: lekker halo spelen,alleen is splitscreen zo,n klijn beeldeje op onze mini tv:'-( :'-( voor de rest is het wel cool alleen op de doos staat 2 maanden gratis x-doos live hoe doe ik dit:confused: :confused:

Deel Deze Pagina