Nope, ik ga er niet heen, maar ik ga wel naar Impulz waarschijnlijk Lol de eerste 2 mensen die reageren zijn Vughtenaren
Ik niet, maar een aantal vrienden van mij gaan er wel naar toe. Ik had geen tijd om er naar toe te gaan
Ik ga ook niet... Beursgebouw is veelste klein voor een feest + d'r hangt een ongezellige klote sfeer. Ga wel naar Impulz & Shockers
Dioga . hardcore feesten hebben juist super sfeer Ik ga ook naar Shockers @ Rai ,geen impulz meer voor mij (sounds zijn mij wat te-low
Shockers word gewoon vet, Impulz zou ik niet uit mezelf heengaan, maar ik moet daar ff werken. (ff..... Heel 't feest, alleen afentoe mag ik wel ffkes gaan feesten ) M'n voorkeur gaat ook uit naar hardcore feesten, die zijn gewoon 't gezelligst (dat hoef je me niet te vertellen ) altijd goei sfeertje met dikke beuk muziek me laatste was Thunderdome: A Decade
was zeker een goei feest ja... Wat vooral vet was de volgorde van de muziek die ze draaide... van 1992 tot 2002 Van oldskool naar newstyle.. heerlijk 9)
Lijkt mij ook niets die hardcore allez soms op fuifen lijkt het mij wel graaf 1 of 2 liekes maar anders pff nee intreseert mij niet!