1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Matrix: Path Of Neo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lord Voldemort, 14 feb 2005.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Met je rechter thumbstick kan je van poppetjes veranderen.
    Heel makkelijk gedaan is dat :).

    @Fardo: Lees ook mijn stukje op de vorige pagina wat ik er van vond ;).
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Toevallig weet ik dat Yoost reviews schrijft voor Xbox Magazine. Waarschijnlijk moest hij hem reviewen en heeft hij hem al een tijdje.
     
  3. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0

    Als hij goed word neem ik mijn mening terug, maar als het niet zo is dan..........
     
  4. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat wel leuk is om bewakers enzo simpelweg finaal in elkaar te rammen. Maar ik vond dat op een gegeven moment toch wel heel erg makkelijk en eentonig te worden, ook al krijg je af en toe wat nieuwe moves erbij.

    Het wisselen met de rechterstick werkt gewoon niet, vooral als er 3 vijanden voor je neus staan...

    Maar als anderen een andere mening hebben kan dat natuurlijk, en ga vooral door met spelen als je er plezier in hebt :)
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Na wat verder gekomen te zijn deel ik je mening kwa wisselen, vooral als iedereen dood is blijft hij mikken en moet je weer je guns weg doen enz.
    Vechten met handen blijft wel gewoon erg leuk en met stok/zwaard :).
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk zoiezo dat niemand echt veel guns gaat gebruiken (als mensen deze game al kopen na de mislukking van ETM)
    dus ik zou vooral de Melee oordelen, en hij moet denk ik ook beetje simpel zijn. Hou in gedachte dat dit een film game is die door iedereen speelbaar meot zijn, elke fan van de film moet kunnen krijgen wat hij wil.
    In dat opzicht is de melee combat dus 'goed'
     
  7. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Om de guns niet te gebruiken moet je gewoon blind op vijanden afstormen. Dat is dan ook wat ik doe :) dan houden ze ook op met schieten, veel effectiever. Ik blijf de melee maar saai vinden, ik ram maar wat op Y en B zonder ook echt in m'n hoofd te hebben welke move ik zal uitvoeren. 't Is niet echt een diepe vechtgame, misschien wel leuk als je gewoon simpel wat wil knokken, maar ik ken zat vergelijkbare games die beter zijn.
     
  8. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het jezelf ook leuk maken natuurlijk! Bij ninja gaiden, POP1&2 enz. kom je ook een heel eind met beetje rammen op de knoppen! Maar het word pas leuk als je alle vette moves maakt! Ik heb toch in filmpjes vette moves gezien, ik ga deze game wel halen denk ik!!
     
  9. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje rammen kom je bij Ninja Gaiden niet ver hoor. Daar moet je echt wel weten wat je doet. ;)

    Mja mij lijkt Path of Neo een hele vette game. Sowieso vind ik The Matrix erg cool en de game ziet er erg sfeervol uit if you ask me. :D
     
  10. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem al of in de winkel zien liggen? Ben benieuwd of ze hem ook eerder verkopen dan de releasedate zoals in Amerika het geval was.

    Zag m vanochtend in ieder geval nog niet in de winkels liggen in middelburg.
     
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt rammen niet;) , maar als je een beetje weet wanneer die wat doet, en dan gewoon beetje xxy yyx, enz enz...Dan kom je echt wel een heel eind...Ik tenminste wel:cool: Maar waar het op neerkomt is: ik vind het gewoon vett om alle vette moves te kunnen enzo! Kijk iig gewoon echt uit naar deze game8)
     
  12. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt wel toffe game beetje lekker hakkuhh,mooie moves.
    En ik vind hoe ze spel en film samen laten lopen echt heel netjes gedaan. Enige wat beetje jammer is,is dat tie niet echt lang duurt.
    En best wel simpel is ook,er zijn maar paar stukjes waar je iets vaker dan 1 keer over doe.
    Maar helaas deze is voor de rest echt toppie!!
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    hij is toch nog niet uit of wel?
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nee in NL nog niet
    en vraag niet hoe hij eraan komt...
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb hem hier momenteel ook liggen (geleend)
    Zal me er eens in verdiepen.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb Path of Neo nu ook al een tijdje gespeeld en ik moet zeggen dat het best een leuk spel is.Heb ETM nooit gespeeld dus ik kan het niet vergelijken.

    Het vechten is gewoon leuk, zeker als je de combo's een beetje door hebt. Je komt trouwens wel een heel eind met alleen maar button bashen maar met een beetje oefening maar je echt de vetste moves. Schieten vind ik vrij slecht uitgewerkt, ik heb niet echt het gevoel dat ik dan de totale controle over Neo heb.

    Zitten wel wat bug's in zoals tegenstanders die half door de muren/deuren steken etc.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Schieten is echt bagger, blijft een uur lang richten op iemand die al dood is. Combo's zijn wel cool gedaan. Vind het spel er alleen erg slecht en houterig uitzien. En moeilijk is het ook niet echt. Film in spel overlopen is wel erg cool. Vechten met stok vind ik erug cool om te zien. Gewoon een leuk spelletje voor tussendoor. Maar om hier nou 50 eurie voor neer te leggen??!!
     
  18. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij blijkbaar niet heb gedaan ;)

    Ik ga hem morgen halen :D
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmmm nee ik niet nee...

    Maar ik moet mijn mening toch ff een beetje bijstellen. Fock die wapens gewoon, gebruik ze niet. Maar het vecht/combosysteem is toch echt wel vet uitgewerkt. En in focus mode ziet het er echt cool uit. Je kan echt super coole truukjes. En het is gewoon supercool dat je die movie gewoon kan naspelen. Ook leuk is dat ze er ook wat andere dingen in hebben gegooid die je niet in de film tegen kwam. Nee afgezien van die wapens denk ik toch dat je 50 eurie goed besteed is. En ik bedoel als je the one bent heb je aan je vuisten genoeg toch??? En voor een matrix fan is het sowieso een must have.
     
  20. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel heeft z'n mindere kanten, maar dit spel komt toch het dichtst bij het Matrix-gevoel. Met buttonbashen kom je een eind, maar een beetje de combos in je kop prenten is veel leuker. De moves die je dan uithaalt zijn wel een zaadlozing waard. Het wisselen van targets tijdens het schieten doe je met de rechter thumbstick. Geen problemen mee. Al blijft vechten 100x zoveel leuker.
     

Deel Deze Pagina