Je hebt nu dat je met 1 druk op de knop kan wegduiken in bullittime. Op een andere knop kun je in gehele bullittime (lopen, springen enz.) en dat is heel vet. Want hoe meer gasten je neerknalt tijdens bullittime hoe langzamer de tijd gaat. En bovendien kun je ook zeer goed uitziende combo's en reloads doen die er tijdens bullittime erg goed uit zien.
Dat had ik nog niet eens gemerkt ik had alleen Shift en die andere wat is de standard vanm die andere
ik vond deel 1 echt geweldig. Ik hoop dan ook dat ik 2 snel in me xbox mag stoppen. Toch had max payne 1 wel wat scherper mogen wezen op mijn xbox. Ik had echt moeite om die texten te lezen in de strips.
het is en blijft een poort dus op de pc was hij qua graphics perfect in die tijd maar op de xbox niet toch hebben ze er nog heel wat aan gedaan en ik vinft het heel goed
ik weet wel dat ze veel dingen in max payne 1 grafisch hadden verbeterd zo waren de wapens veel scherper. er was toen zo'n special over op ign.
Ik heb 'm op de PC gespeeld en het is weer keiharde actie als vanouds, echt heel vettig allemaal, alleen vind ik de locatie's soms wat TE sober... Verder is er iets veranderd wat me opviel, een beetje ala half life 2, je kan bij voorbeeld dozen nu ook verschuiven als je er tegen aan loopt, je kan ze als schild gebruiken etc... wel handig alleen niet echt optimale interactie, verder echt een topgame om lekker in de kou achter je computertje/console te kruipen
Je kan zelfs iets dat aan de muur hangt ofzo kapot schieten wat wel jammer was in Chapter 2 had ik zon telefoon en die schoot ik kapot en toen kon ik nog het gesprek afluisteren.
Gister Hidden and Dangerous ingeruild voor Payne 2, eerst genoemde viel mij iets tegen. Over Payne ben ik erg enthousiast, na een minuut spelen zat ik direct in het verhaal en was onder de indruk van de mooie beelden die mij voorgeschoteld werden. De facial animation bij Payne en zijn tegenstanders is gaaf, maar vooral de ragdoll physics zijn erg tof. Half Life 2 promoot de ragdoll van zijn engine, maar in Payne kunnen we nu dit nu al ervaren. Tegenstanders vallen bijvoorbeeld met hun lichaam tegen een schap met spullen, hierdoor valt de schap om of begint te wankelen, de spullen in de schappen reageren hier ook weer op en zullen vallen. Nog een voorbeeld, in het eerste hoofdstuk valt er een kruk van de trap, deze rolt echt naar beneden zoals dit in het echt ook zou gebeuren, zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen. Het levert in ieder geval erg mooie scènes op. De sterke verhaallijn en de grote interactiviteit van de omgeving, maken van Payne voor mij weer een toppertje.
Aanbevolen wordt een 1.4 Athlon of 1.7 P4, duron of celeron. 64 MB AGP-kaart en 512 MB intern. In het spel kan je nog extra opties voor het detail openzetten, maar hierbij wordt wel aangeraden een grafische kaart te hebben met 128MB.
1 vond ik supervet!!! Deel 2(pc) krijg ik vant weekend te leen van een vriend, dus dat zal wel een weekend lang gamen worden
Hij is gruwelijk vet, maar op m'n Athlon 1Ghz 32 mb Geforce 2 mx ziet hij er niet beter uit dan deel 2. Maar dat zal eerder aan mijn systeempje dan aan de game liggen. Het feit dat alles interactief is, is heel erg vet. ook de humor uit deel 1 is weer present. In een level loop je tegen een deur aan en dan hoor je eeen vrouw "genieten" van bepaalde bezigheden en meer van dat soort dingen. Wel grappig
ja vraag ik me ook af...heb um nie ofzo hoor, maar ik hoor hier zoveel mensen zeggen dat de game kort is... ik ga hem denk ik wel halen als ie goedkoper is maar meer als 30 euro is ie niet waard vind ik...is toch ook zo? als ie echt net zo kort is als deel 1 of zelfs NOG korter is um da nie waard actie is wel zwaar vet enzo..en het geeft ook een kick (deel 1 tenminste, want die heb ik wel op xbox)...maar meer speelduur mag toch wel zeker voor dat geld...
dit stond op het powerweb dus er komt een chapter bij en ik denk dat deze extra missie al in de xbox versie is verwerkt gaat max payne live (dc ofzo?)
Extra missie staat al langer op maxpayne.com. Spel is wel vet. Bevat dacht ik 3 chapters opgedeeld in 8 'paragrafen'.