1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

1. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Red Dead Redemption en GTA kende allebei uitstekende DLC's, vooral GTA. Maar ik denk sowieso dat ik Max Payne 3 niet lang blijf spelen. Multiplayer is ééntonig en dat zal niet veranderen door wat nieuwe maps.

2. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo is de multiplayer eentonig dan? Kun je me dat uitleggen? Want de game bevat een aantal zeer verschillende multiplayer modes.

3. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik, maar max payne is een hele andere game. Deze DLC's zijn voor multiplayer en een Co-OP DLC. Denk toch echt dat de meeste mensen Max Payne spelen voor de SP. De MP is een leuke bijkomstigheid. En om daarvoor 7 DLC's uit te brengen beginnend vanaf juni tot fall 2012 is wel erg veel vind ik.

ps. heeft er iemand een favoriete map in Max Payne MP ? ik niet. Niet pakkend genoeg. Ik bedacht me dat net toen ik na dacht over die map packs. WAAROM MAP PACKS ?:p

4. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Je begint eigenlijk al direct met de juiste wapens. Mini-30 is volgens mij het sterkste wapen na de akimbo pistols. Je kan je character minimaal aanpassen en je bent dus al snel klaar. Je hebt al snel het gevoel dat je nergens voor speelt, je unlucked geen belangrijke items of iets dergelijks.

Veel verschillende modes zijn er ook weer niet, je bent bijna verplicht tot het spelen van Gang Wars wil je wat variatie. En ik vind dat het snel verveelt, maar dat is mijn mening natuurlijk. Misschien vermaak jij je wel met deze Multiplayer, ik denk persoonlijk dat Max Payne gewoon een Single Player serie is. Multiplayer is eraan geplakt om een groter publiek te trekken.

5. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tot nu toe sinds de release alleen nog maar multiplayer gespeeld...heb de singleplayer nog geeneens aangeraakt....ik vind het wel tof want het doet me een beetje denken aan de multiplayer van saints row 1. Ik vind het gewoon een keer wat anders dan alle multiplayer games die teveel op elkaar lijken tegenwoordig...momenteel ben ik rank 27 met 2500+ kills...en ga denk ik de singleplayer pas spelen als ik level 50 wordt..als de nieuwe map packs uitkomen met eventueel nieuwe achievements zal het voor mij dan makkelijker zijn om het te halen omdat ik een bazen loadout heb...en ik heb een klein voorgevoel dat rockstar prestige achievements in de game gaat voegen.

6. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Hoboken vind ik tof, maar dat is ook echt de enige. Vind de rest wel leuk maar echt niks bijzonders.

7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard kan ik begrijpen dat er mensen zijn die de multiplayer geweldig vinden. Maar dan alsnog denk ik dat zoveel dlc packs iets te veel van het goeie is. Als dit maar niet ten koste gaat van andere rockstar games ? Nee vast niet. Rockstar is wat dat betreft een van de meest consequente game developers die ik ken. Hierover zag ik laatst ook een artikel.
    -
    Die Mini-30 is vanaf het begin bij MP mijn fav wapen geweest. Als je die attachement met bigger caliber rilfe rounds hebt dan is hij erg sterk. Ik moet als het goed is nog 1 attachement unlocken en dan is het nog een keer + range/accuracy. Zoiezo komt het ook omdat het een semi-automatic rifle is.
    -
    Edit, heb al gevonden waar ik mn wapen level kan vinden.

Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, einde van het eerste level in de favela had ik niet aan zien komen. :eek:
    Fabiana die ze neerknallen, tof. Alles rondom Max gaat weer helemaal naar de klote, inclusief Max zelf. Benieuwd of ik nog iets tegen kom wat betreft Valkyr, zal wel niet. Hoe dan ook, toch wel tof verhaal tot nu toe.
    Dood aan het zoeken naar een hint naar GTA V, kom alleen maar foto's van Liberty City tegen. :+

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Had dat ook niet verwacht, ben dat stukje net voorbij.... Vond de favela's qua level design niet cool, veel te houterig en shit. Deed me denken aan de oude Resident Evil games...

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tofste level vind ik tot nu toe het kantoor van Rodrigo Branco. Epische shoot outs vol met detail _O_

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Inderdaad, dat was een bazen level _O_. Sowieso Max zijn outfit is in dat level awesome, en genoeg vrijheid om te bewegen en te genieten van de animaties. Net zoals in het stadion level. Favela vind ik ook het minste tot nu toe, komt meer door de kleine straatjes waardoor ik niet echt gebruik kan maken van shootdodge.

12. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook zitten rond sneuvelen en Valkyr komt idd terug. Bij de flashbacks bij de begrafenis. Kun je haar grafsteen zien, ook die van Vinnie en Winterson trouwens.

Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Niet gehoord van spoilers zeker? Godskolere man!!!!

14. Yanink

Yanink Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ongelovelijk slechte multiplayer, lijkt wel alsof die uit 1922 komt

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Oh really now? Knap, 1922........

16. Yanink

Yanink Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wanneer pong uit kwam, maar 1922 komt aardig in de buurt

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Allemaal prachtig, maar je loopt nu gewoon onzin uit te brabbelen. De MP heeft een heleboel te bieden en is gewoon een waardige toevoeging, het kan dat het je ding niet is, maar overdrijven is ook een vak.

18. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Yanink

Yanink Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het er maar op houden dat het niet mijn ding is.
    Maar kom op zeg, het lijkt wel alsof ik 2 seconde achter loop. En ja je kan een keer dood gaan, maar respawn dan niet naast een enemy....

20. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet nu dat ze erin zitten, wat nu? Ze hebben helemaal niks met het verhaal te maken|:-

Deel Deze Pagina