Nou ik kan me vergissen, maar moesten de verkoopcijfers niet heel erg hoog zijn van deze game om bepaalde schulden weg te krijgen? Hadden ze niet vier miljoen verkopen nodig?
NPD is alleen amerika toch? MP3 stond in europa vorige week gewoon op 1 En GTA V cancellen is alsof je Black Ops 2 of FIFA 13 cancelled,.. dat is DE melkkoe
Echt tegek was dat inderdaad dan wil je ook echt alles heel mooi gaan doen zodat het bij die soundtrack past
Iemand het Max Payne magazine gezien dat bij de PU zit? Heerlijk boekje, 80 pagina's vol leesplezier; van een uitgebreide uitleg van MP 1, 2 en 3 en de comicstory tot een interview met baas McCaffrey himself etc.
Gisteren voor het eerst MP gespeeld, was eigenlijk wel geinig (helaas was mijn zoon ziek, dus moest ik een paar keer weg) [yt]wB6EimOjW5Q[/yt] [yt]9zFIZSpNy-c[/yt] [yt]sLpOTigEFcE[/yt] [yt]nuuRynxtW_k[/yt]
Helaas niet, volgende keer wel. Ik was vergeten voice through speakers aan te zetten Speelde als een krant
Lol fardo... nog meer noobs in softlock Goed om te horen dat je het leuk vind. Stap nu over naar free aim
We spelen gewoon wat we leuk vinden. Zelf speel ik regelmatig free aim maar met een groep die niet zoveel gamed is softlock leuker.