1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

1. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    irritant dat ie soms bij het laden van het scherm vlak voor een multiplayer sessie vastloopt.

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game op hard is echt moeilijk.. maar meer omdat de vijanden vanuit het niets headshots kunnen maken.. gaat soms echt nergens over.

3. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Soms heb ik gewoon geen kogels meer in de Singleplayer en dan moet ik snel langs een enemy lopen maar wordt gewoon neer geschoten.

4. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    als je vaak genoeg dood gaat krijg je automatisch nieuwe kogels volgens mij. Painkillers sowieso

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Local justice DLC

Includes the Police Precinct map for Gang Wars, Deathmatch, Team Deathmatch, and Payne Killer multiplayer modes. The pack will also feature two additional maps for Deathmatch, Team Deathmatch, and Payne Killer, new precinct-themed multiplayer avatar items, multiplayer challenges, and more.

Zou ik juni komen toch of heb ik wat gemist ?

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Wanneer komt die nu dan en voor hoeveel? Ik zag op de GTAforums net een discussie hierover, boze fans dat MP3 fans wel 'beloond' worden en GTA fans totaal niet. Waarop iemand zei dat het mogelijk is dat Rockstar eerst alle MP3 DLC de deur uit wil hebben en dan pas weer met GTA V komt. Wat helaas best een mogelijkheid is inderdaad. :'-( Maar ja..niks aan te doen, geen reden om ruzie met elkaar te gaan maken, zoals dat wel gebeurd daar...lol..GTA fans tegen Max fans.

Laatst bewerkt: 27 jun 2012
  7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    GTA en de dlc van MP3 zou toch wel los staan van elkaar ? Ik denk dat de meeste mensen die de DLC willen, die pass al hebben gekocht, hierdoor zullen ze al aardig wat geld binnen hebben.

Zag net dat de DLC is vertraagd en 3 juli wordt vrijgegeven. Inhoud DLC:

55th Battalion HQ-map voor alle modi
    The Imperial Palace/Departure Lounge-maps voor Deathmatch, Team Deathmatch en Payne Killer
    Light Fingers-voorwerp voor sneller looten
    M4 Assault Rifle met bijbehoren
    São Paulo Police-factie met gerelateerde opties voor Avatars

De DLC stond eerst gepland voor in juni maar is iets verlaat. Vanwege de vertraging is de DLC in de releaseweek iets goedkoper dan normaal. Voor mensen met een Rockstar Pass is de DLC gratis. Op 3 juli zal naast deze DLC ook alle pre-order-content beschikbaar zijn om aan te schaffen.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tja ik heb geen idee, ik hoop dat dat wel het geval is. Anders kunnen we nog heel lang wachten op nieuwe info, want volgens mij stond er nog voor tegen het eind van het jaar een laatste Max 3 dlc gepland. Ik weet niet of ik de DLCs ga halen van Max, zo heel erg veel speel ik die multiplayer ook weer niet, sterker nog...ik wordt eigenlijk alleen maar geowned.

9. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    haha ik werd eerst ook constant geownd. al begin ik er nu wat beter in te worden.

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Dat heb ik weer met BF3... Heb gewoon geen tijd om 16 uur per dag te gamen, dan krijg je op den duur toch wat meer niveau verschil. In BF3 word ik vaak gewoon geowned. In MP3 pik ik het net wat makkelijker op, vindt het fungehalte ook wat hoger in de mp van MP3.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien moet ik eens een paar potjes proberen met auto-aim. De keren dat ik nu gespeeld heb was het constant met free aim. In RDR speelden we altijd met auto-aim online en dat ging best aardig opzich en het stoorde niet eens zo heel erg. Misschien eens proberen binnenkort.

Maar als je ook kijkt naar de levels die sommige mensen al zijn in MP3 online, man oh man. En dan natuurlijk ook al die perks niet te vergeten.

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik ben begonnen met free aim, maar daar had ik al snel genoeg van. Kreeg een beetje het gevoel van willekeur. Waar ik een heel magazijn leeg schoot had mijn tegenstander kennelijk maar drie schoten nodig. Niet altijd, maar wel vaak, dus dat ging irriteren. Soft lock beleef ik zelf meer plezier aan. Het vreemde is dat de sp met free aim wel weer erg lekker ging.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja dat had ik dus ook. Het gebeurd online echt veel te vaak dat iemand mij met een paar kogels dood heeft en ik moet hem helemaal volpompen en hij loopt vrolijk door. Ook blijf ik echt moeite hebben met mikken online terwijl dat in de singleplayer prima gaat. GOed om te horen dat ik niet de enige ben.

14. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om online te gaan? Add me: Bolleeder

Edit: Wat is het verschil tussen team deathmatch en soft team deathmatch

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  15. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    of jullie missen gewoon, zodat het lijkt dat je hem vol moet pompen. IK schiet met de beginnende wapens en als ik echt precies mik is de tegenstander ook zomaar dood.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Spelletje kunnen lenen van een collega. Overmorgen maar eens beginnen! Het lijkt mij iig een vet spel!

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Als je de host bent, heb je sowieso een voordeel. Daarnaast: mik op het hoofd, je hebt diegene dan zo snel uitgeschakeld. Wereld van verschil.

Zal je vanavond toevoegen, kunnen we ze is laten zien waar de Hollanders nou wel goed in zijn, haha!

Die sniper en DE.50 zijn ziek sterk. Ik schiet ook met beginnende wapens, maar kan niet wachten tot ik die DE.50 dual heb...

18. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen team deathmatch en soft team deathmatch

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb het spel sinds vandaag binnen, heb net de missie in de favelas afgerond. Redelijk pittig spel dit, zelfs op medium. :9

20. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    er zijn wel meerdere missies in de favela

Deel Deze Pagina