[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Oh... het is de missie waar je op het begin in die bar beland met zijn funky t-shirt. :9

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nooo... uitgespeeld.. ik wil meer! :mad:
    Mis toch wel het duistere van de oudere Max Payne games, maar dit is opzich ook prima. :cool:
    Muziek in de laatste chapter _O_

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    In het weekend de nieuwe mp maps is effe checken, kijken of het wat is. Eigenlijk weer even te druk met Battlefield double XP fest ;)

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Pff ik vind sommige stukken echt overdreven moeilijk :9 , kan me niet voorstellen dat ik dit op hard of hardcore zelfs zou halen.

bv. de missie ->
    op die boot met Marcelo waar iedereen opeens verdwenen is nadat je terug wakker wordt. Je doorzoekt de boot dan ga je buiten en staat er 1 paramilitair op de kade die je moet neerknallen en ondertussen komen er nog een aantal aangerend. Dan probeerde ik zo snel mogelijk naar binnen te gaan, schiet op die auto die dan explodeert maar dan moet je nog eens 5-6 man uitschakelen wat niet zo makkelijk was.

Ik ging meestal achter een kastje zitten en schoot dan op hun benen. Dan ging ik naar boven en had ik ontzettend veel moeite met al die enemies op het deck (dit stuk heb ik echt 5-6x moeten doen telkens totdat ik meer painkillers kreeg en ze ook eindelijk vond op het tafeltje beneden).

dan bij een volgende missie

Waar je dat ene louche hotel/gebouw binnen gaat waar ze lijken verbranden en organen stelen. Het deel waar je op die knop duwt en alles explodeert heb ik een stuk of 8 keer gespeeld. Totdat ik ze eindelijk allemaal in 1 keer kon killen met een headshot.

Wat me ook stoorde is nadat je die trap opging nadat je die 2 enemies had gedood (en waar je rechts in dat kamertje nog 2 painkillers kon vinden) dan loop je naar voren en komt er iemand achter het hek vandaan die jou totaal niet ziet en ondertussen is hij al wel op je aan schieten... |:- (omdat ik het zo vaak opnieuw heb gespeeld heb ik vanalles geprobeerd, rustig/snel/springen en dan met bullettime schieten, alles gaf hetzelfde resultaat -> minder energy) dit gebeurt vaker in het spel dat een enemy je gewoon al weet staan. Ze komen bv. een kamer binnen nadat ik een paar enemies heb neergeschoten en ik heb me opnieuw verstopt maar ze weten onmiddellijk welke richting ze moeten schieten.

Vind het echt een leuk spel enkel rush ik soms te veel of het lukt me gewoon niet om me goed te verstoppen, moet ook wat meer gebruik maken van de (RB) knop.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zal je best mee gaan vallen op Hard. Ik vond de eerste run op Normal ook lastiger dan we tegenwoordig van Normal gewend zijn.

Maar de tweede keer op hard was ik wat beter geworden en weet je natuurlijk beter waar je de vijanden kunt verwachten en dan is de uitdaging eigenlijk ongeveer gelijk.

Vond het wel een lekkere uitdagende game, ik zie mezelf niet die ekte ekte hardcore moeilijkheidsgraden doen maar ga er zeker nog een keer op normal of hard doorheen knallen

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ook kut dat ik sommige achievements niet weet te unlocken. Stel ik wil
    die bus missie opnieuw doen met die vrouw aan het stuur en je moet iedereen neerschieten
    moet ik dan de hele missie opnieuw spelen of kan ik specifiek een deel kiezen en dus makkelijk een deel overslaan? Anders ben je echt uren bezig... :'-(

Oh ja, ik weet niet of jullie dit hebben gedaan maar

ik schiet meestal onschuldige mensen neer omdat ik telkens denk dat die makers gek genoeg zijn om daar een achievement voor te geven, nadat je dus vlucht uit de favelas nadat die agenten/paramilitairen er zijn schiet ik een zwangere vrouw in haar buik :emo::lol: Weet niet of nog iemand dat heeft gedaan? Don't judge me, only God can judge me! *)

Laatst bewerkt: 5 jul 2012
  7. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    je kan specifiek een deel uitkiezen. ga naar load chapter en dan kun je zelf bepalen welke checkpoint.

xbox360achievements.org staat wel welke checkpoints je nodig hebt voor bepaalde achievements.

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee dat heb ik niet gedaan :p

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heeft iedereen dit spel soms al uitgespeeld dat er zo weinig over gesproken wordt? :9

Hoe zit het met die golden guns die je tijdens het spel vindt. Je hebt telkens 3 delen maar moet je die 3 delen ook allemaal in dat ene chapter vinden of zijn ze verspreid onderling? Anders heb ik er al een paar gemist.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    In een chapter.

11. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals gezegd per chapter, je kan ook zien welke delen je al hebt.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Net uitgespeeld, vond het een leuk spel enkel niet echt mijn ding. Verhaal vond ik zo-zo, redelijk pittig spel dat wel. Enkel werd ik wat gek van dat constant geknal, elke keer open je een deur en *bam* je hebt weer 10 mannetjes die binnen komen lopen. En ze weten elke keer exact waar jij zit, ook zijn ze niet bang om gewoon op je af te stormen met de kans neer geschoten te worden. :9

Wat is er nu eigenlijk met die ene chick gebeurd die de bus bestuurde, dat meisje dat je had gered uit de favelas, is zij verhuisd of naar Europa vertrokken?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet best wel wat voor type spel het is, enkel heb ik soms echt nood aan een pauze. :+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pauze knop. :D

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Enkele vragen van een ander forum waarop ik ook wel graag het antwoord wil weten... Sommige dingen worden dus helemaal niet verklaard.
    1, Why was max brought to sao paulo, other then to be a body guard. What was the real reason, I know it was mentioned, but I still did not understand why. What was Victor's plan.

2, In the flash back, when you get off the boat after killing loads of police, you see Marcello and Passo placing something in the trunk of Marcello's car. Why was Marcello and Passo acting like nothing happened? Why were all of the passengers killed? What were the police looking for on the boat.

3. Why does Passo leave in the Helicopter without Max? I know Passo comes back afterwords, but it was never explained why he left Max in the first place. Max does not even confront him about the issue.

4. Max finds out, that Passo is actually Colombian, why does Passo hide this from Max in the first place?

5. I think it was implied that Max did not actually go to the academy with Passo. The cop in sao paulo kind of sounded like he knew Passo did not go to the academy with Max. Max even says he does not remember going to the academy with Passo. So why does Max not confront Passo about the stuff he lied about?

6. Max said to the cop he would not put a bullet in Passo. Why not? After all the stuff he learned about him.

7. Giovanna mentions to max that she is pregnant with Passo's baby. What relevance does this actually bring to the story? Was it just a filler?

From the very beginning. I knew something was up with Passo, and I still do.

I honestly think Max Payne 3 was set up, for a Max Payne 4, and I can probably guarantee it that your main target in Max Payne 4 is going to be Passo.

reactie van iemand

1. Victor must've heard about Max's exploits in New York and knew that he could be tricked into doing somebody's bidding. So he brought him over to cause chaos in the the city and boost his campaign since it was "tough on crime". This elevation in crime would then give the UFE a free ticket to do whatever they wanted to bring the crime down.

2. I think those were organs for the organ smuggling ring.. hence why all the passengers were killed. Doesn't really explain why they took apart the walls though.

3. Passos left Max because he was following Victor's orders, then he has a change of heart and came back for him. Max does mention it to him but he's just grateful that Passos came back and arguably saved his life.

4. I think it's just a little extra touch to show that he is decieptful. It's a clue that can be missed so people who didn't find his ID card would not know of his true nationality.

5. Max realises in the end that Passos was an innocent pawn. If somebody helped me out in that many gun fights I certainly wouldn't be questioning their motives

6. Same as above

7. Just a plot point to add extra emotion to the story. Giovanna is annoying as hell in the bus depot but she is pregnant so we feel we must protect her.

Die muur op de boot... wtf? Je kunt blijven gissen wat je wilt maar je gaat nooit weten wat er in zat of waarom ze die muur kapot aan het maken waren.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er zaten toch drugs verstopt in de boot IN de muren?

Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij ook.

19. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    weer een vraag beantwoord :)

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe weet je dat zeker, dat veronderstel je toch enkel? :confused:

wat een kut achievement, net enkele keren geprobeerd en telkens bij de 8ste of 9de enemy heb ik geen bullet time meer

Deel Deze Pagina