1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zonde, want het is een topper....... Het is weer zo'n game die ik graag in mijn collectie houdt. Ik heb van het begin tot het eind zitten genieten.

2. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 1 en 2 van deze serie niet gespeeld en ik vraag me af of ik daar last van zal ondervinden als ik Max Payne 3 aanschaf. Het lijkt me een erg leuk spel, dus ik ben het wel van plan te kopen.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou wel even wat background story lezen over 1 & 2 want de game heeft hier en daar wa verwijzingen plus is het altijd verstandig om te doen bij dit soort games.

4. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het volgens jou goed te doen? Het is is vervelend als je tijdens het spel het idee hebt dat je veel mist.

Ik heb alvast even gekeken waar ik hem ga kopen. Bij bol.com krijg je een DLC erbij, maar daar is hij wel €60. Bij wehkamp wordt niets over een DLC gezegd en daar is hij €35. Dat is dan een dure DLC, of kun je hem niet met punten kopen?

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het enige wat je echt hoeft te weten is het begin van MP1 rond de familie van Max, voor de rest zijn er geen grote dingen. Kleine verwijzingen, maar je mist amper wat. DLC is zover ik weet alleen een multiplayer (Cemetery) level, uiteraard geen €25 verschil waard. Sowieso is de MP toch geen grote succes, dus niet boeiend.

6. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0

jup zelfde.

7. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net binnengekregen. Aan het begin van de de single player werd gevraagd naar een aantal voorkeuren. Te beginnen de moeilijkheidsgraag hiervoor heb ik hard gekozen en of je free aim of hulp wilde hebben. Denk dat ik toch maar voor de hulp ga kiezen, want het richten is heel erg wennen; had nl twee missies free aim gedaan, maar dat werd hem niet. Veel gekloot met de sensitivity, maar het wilde niet lukken.
    Die achievements kun je later toch nog wel halen?

Laatst bewerkt: 8 aug 2012
  8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hoe de fuck moet ik in hemels naam dat einde op het vliegveld op hard doen?!??!?

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Goed richten.

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    En de hele tijd van links naar rechts shootdodge doen! Bleef eerst hele tijd stil zitten en met bullettime mannetjes uitschakelen, maar dat werkt dus niet, tig keer geprobeerd. Nou met hele tijd van links naar rechts springen met shootdodge is het me in 4 keer gelukt!

EDIT: Uitgespeeld! Damn. Fucking. Vet. !!

Track bij de credits is ook geniaal, vond die track ook super vet op het vliegveld, voelde me echt een baas toen ik daar liep rond te knallen met dat nummer op de achtergrond 8)!

[yt]zEH_LSL4rVw[/yt]

Laatst bewerkt: 13 aug 2012
  11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Damn, wat is die New York Minute mode lastig! Chapter II lukt me niet eens 8)! Maybe toch maar eens proberen gewoon rustig aan te doen ipv van te rushen en voor de melee kills te gaan (die leveren 10 sec op ipv 6 sec voor headshot). Maar denk niet dat ik NYM uit ga spelen, als ik bedenk wat voor kutlastige stukken er in latere chapters nog komen.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Lijkt me dat de hype rond dit spel redelijk snel gedoofd is ? Beetje jammer, niet? :9

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, het is een storybased SP game met een gemiddelde duur van 10-12 uur. Eenmaal uitgespeeld is er niet zo veel meer over te vertellen wat mij betreft.

Ik heb ervan genoten, een van de leukste games van dit jaar voor mij.

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb de multiplayer even gespeeld en vond deze niet onaardig. Eigenlijk wil ik de multiplayer weer oppakken, maar het komt er steeds niet van... Met de nieuwe maps van bf en Fifa13 in het vooruitzicht en de release van andere mooie games, zal het er waarschijnlijk helemaal niet meer van komen...

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij is er niemand die de MP nog echt veel speelt. Persoonlijk vond ik het niet zo boeiend, leuk voor even, maar de reden om MP3 te kopen is puur en alleen voor de singleplayer. En die is na 12 uur wel voorbij.

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik vind de game hier en daar echt tegenvallen. Ik speel niet voor de achievements, maar als er een leuke tussen zit pak ik die altijd wel mee. Maar ik vind de achievements van deze game echt 3x niks.

Het coversysteem werkt niet altijd goed, ik heb ook al een paar keer uit het niks (terwijl ik zelf in cover zat) opeens een vijand achter me gehad terwijl alles dicht was. Tsjah, dan kun je weinig meer beginnen.

Of als je die final kill moet doen (anders ben je zelf dood) en dan kun je iemand niet raken omdat er net een buis of een paal voor staat. Jammer.

Ik heb echt meer plezier gehad van de eerdere delen, al vond ik de levels met bloedsporen in het donker en babygehuil ook gewoon te creepy. :eek:

17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    ben er net mee gekapt met de MP omdat ik er wel flauw van was.. probleem bij de MP is op dit moment dat je bijna alle unlocks (dikke wapens) gewoon vanaf level 1 kan kopen op de marketplace en dit is een slechte zet geweest van Rockstar en verpest het voor anderen naar mijn idee

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben vanavond weer eens met vrienden de multiplayer wezen spelen, maar ik schrok toen ik zag dat er amper mensen waren. Ik heb gekozen voor servers met free aiming en er waren echt maar een handjevol spelers in Team DM, wtf? Is het dan echt zo slecht gesteld nu al met Max Payne 3? Dat zou gigantisch jammer zijn, want wat een lol hadden we joh, die game kan echt geweldig zijn online.

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Online vond ik niet echt leuk spelen/aanvoelen, deed me aan de online gamemodes denken van Red Dead Redemption.

Edit: Het voelde niet echt eerlijk aan. Ook al deed ik mijn best werd ik geowned op de meest rare manieren. Dan haak ik al makkelijk af.

Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  20. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen dat ik de savepoints in de sp erg frustrerend vind! Altijd als je bij een moeilijk stuk komt en je redt het op net niet wordt je een kolere end terug gezet.. Na een keer of drie ben ik het dan wel zat.

Deel Deze Pagina