1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Man, de singleplayer is echt awe-some! _O_
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.078
    Inderdaad :D, verhaal en graphics _O_

    Max Payne is een echte baas :cool:
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet te vergeten de soundtrack. :)
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Cutscenes zijn wel een beetje hoofdpijn veroorzakend. En het is best moeilijk op hard :+
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, kut hé. Waarschijnlijk gaan ze het wel fixen.

    Told ya. :cool:

    Soundtrack is ook erg dope.
    Dat moment dat je in die airport staat en dat de bass begint, zo vet hé.

    Soms wel ja, met dat geswitch en die kleuren. Maar wel tof! En Hard is best pittig ja, sommige stukken zijn lastig. Bereid je maar voor op de laatste missie. :+
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Ik vind het op medium af en toe al "pittig", zal op hard dan idd best moeilijk zijn. Laat staan op die laatste twee difficulties. :+
     
  7. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game dan sinds woensdag en net even de single player gespeeld, er zijn momenten op Hard die wel even zweten zijn maar overall loop je er met 2 vingers in je neus doorheen, dat third person is wel even wennen qua besturing. Zometeen even de MP uitproberen maar.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game onlangs weer opgepakt. Nog altijd niet uitgespeeld, maar ben wel de eerste playthrough begonnen op hard. En het laatste gevecht is echt een verschrikking. Het is eigenlijk gewoon echt iets TE hoor als ik eerlijk ben. Ik kan een uitdaging waarderen, maar dit is van de fucking gekken gewoon!!!! En daarbij komt dat die eikels ook nog granaten gooien soms, maar goed..ik kom er wel.

    Echter wanneer er een fucking BUG inzit dat Max gewoon achter cover blijft steken, niet kan bewegen, niet kan schieten etc, tja.....dan ben je goed de lul. En ja deze bug treed gvd dus ook gewoon op in het laatste gevecht. =(


    Maar..het is desondanks toch gelukt! Afgezien van die domme bug in dit level en dat het best pittig was op het eind..geeft het wel die extra voldoening. Echt een supergame en ik ga zeker weten voor een tweede playthrough.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Die bug is idd het enige minpunt tot nu toe. Blijft Max lekker achter cover hangen terwijl je ook niet kunt schieten. 8)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hard was soms pittig inderdaad, en met name de bossfight. Heb er ook zelf een stuk of 15x over gedaan. Ga je ook voor New York Minute?
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is dat je elk level binnen een minuut moet halen he? Ik meen me ook te herinneren dat er een modus in zat waar je gewoon maar één keer geraakt mag worden en dan ben je dood. Maar dat lijkt New York Minute niet te zijn. Sowieso, dan zou het eindgevecht onmogelijk zijn, echt....onmogelijk.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wauw, wat een geniale game. Nu de eerste vier chapters gespeeld en verdomme wat bruut. :D Het ziet er zo gelikt uit en de 'bullet-time' momenten zijn echt super hard.

    Vind de manier van spelen echt tof, veel overgangen in cutscenés en dan weer naar actie. Heel tof.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beste quote in een game ever.

    "So I guess I'd become what they wanted me to be, a killer. Some rent-a-clown with a gun who puts holes in other bad guys. Well that's what they had paid for, so in the end that's what they got. Say what you want about Americans but we understand capitalism. You buy yourself a product and you get what you pay for, and these chumps had paid for some angry gringo without the sensibilities to know right from wrong. Here I was about to execute this poor bastard like some dime store angel of death and I realized they were correct, I wouldn't know right from wrong if one of the them was helping the poor and the other was banging my sister... "

    Soundtrack blijft ook awesome in de game. Luister het nog best vaak. Soundtrack in de laatste chapter is puur awesomeness.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2012
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.078
    Die quote is inderdaad super, net als veel anderen in de game :D
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Fantastisch idd die track. Veel muziek in de game geeft het een extra grimmig , grauw en soms bijna tragisch sfeertje..erg nice. Deze blijft ook geweldig

    [yt]YRLmPvsYngI[/yt]

    Zeker een game waar ik een tweede playthrough voor ga doen.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ziet er ook gruwelijk uit zeg, wow! Sta soms versteld hoe gruwelijk kleurrijk en gedetailleerd het er uit ziet en het zo lekker vloeiend loopt. Nu net in de Favela's, ziet er ook weer baas uit! :D
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gruwelijke game hé. :cool:
     
  18. dm76

    dm76 Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik ben nog steeds onzichtbaar online, blijkbaar hebben ze dat nog niet gepatched :p
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Echt? Jammer, want een maatje van me is wel weer zichtbaar gemaakt.
     

Deel Deze Pagina